Nicole77

A

Anoniem

Guest
Hoi Nicole, praat misschien wat makkelijk dan in een discussie van een ander!
We zijn nu 9 maanden bezig en voel duidelijk mijn eisprong dus we zijn ook op de juiste tijden aan het klussen, en niet alleen die dagen! Dus van mij mag het onderhand een keer raak zijn. Maar ja er staat een jaar voor he, dus we hebben nog een paar maanden voor ik de huisarts eens aan haar jasje trek!

Ik en vriend hebben afsgesproken dat ik zwanger 2006 in knal!! Ha Ha dus we hebben nog even.

Wel merk ik steeds meer teleurstelling, en onlangs heb ik vernomen dat een bevriend koppel van ons ( kent elkaar een 1/2 jr) ook bezig zijn met kinderen. Wij zijn inmiddels 10 jr bijelkaar en wonen 3 jaar erg gelukkig samen. Elke keer als ik de tampons weer uit de kast kan trekken, denk ik shit, het zal toch niet waar zijn dat zij eerder dat lang verwachte kindje hebben als wij!
Maar begrijp me goed dit is "gezonde"   jaloezie hoor, want ik wens iedereen een gezond klein hummeltje.

Tot mails!
Groetjes Mees 26 ronde 9

He Mees,

Ik wou toch ook even reageren op je berichtje! Ik snap je gevoel. Ik ben nu 11 maanden bezig en om me heen worden steeds vrienden en kennissen zwanger. Erg is dat he, dat je stiekem toch wel een beetje jaloers bent! Maar ik vind het knap dat je positief blijft denken en ik ga helemaal met je mee voor zwanger 2006!!! hoop het voor ons allemaal.
liefs mij

Ja maar dames, het is gezonde jaloezie toch?!!! En dat mag, het heeft gewoon puur met verlangen naar een zwangerschap te maken. Heb ik ook hoor.
Nu ben ik heel positief maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een paar maandjes geleden wel vreselijk teleurgesteld was als ik weer ongesteld was. Het was zo wie zo een periode dat ik wat minder lekker in mijn vel zat. Ik was heel veel moe (ijzer tekort), had een soort van pusbult in mijn mond, rare vlekken op mijn schouders en nek en daarbovenop kwam de teleurstelling dat ik maar niet zwanger werd. Omdat ik van mijn eerste kindje bij ronde 2 al zwanger was dacht ik dat dat nu ook wel weer zo zou zijn. Toen ben ik naar de huisarts geweest voor al die kwaaltjes en heb hem toen meteen gevraagd over het zwanger worden enzo. Helaas kwam ik nog teleurgestelder van de  HA terug dan ik al was. Het is een hele goed HA maar hij is ook heel vaag. Mijn vorige HA was geweldig, alleen door mijn verhaal te vertellen kon die man mij weer helemaal blij en gerustgesteld maken.
Maar goed, ik kreeg ijzerpillen voor mijn bloedarmoede en een zalfje voor mijn rug en mijn pusbultje gin (na 3 maanden) ook eindelijk uit zichzelf weg en toen heb ik wat dat zwanger worden betreft ook het een en ander op een rijtje gezet. Ik heb al een gezond die geweldig veel plezier in ons leven brengt. En ik word heus wel weer eens zwanger, als het niet nu is dan volgend jaar of over 2 jaar wel. En dat helpt wel moet ik zeggen. Als het na een jaar nog niet gelukt is (want uiteraard proberen we het geluk wel een handje te helpen) dan wil ik wel graag naar een gynocoloog en dan zien we wel wat er aan de hand is of misschien wel niet. Maar dan zien we te zijner tijd wel hoe ver we willen gaan.
Ik heb al een aantal voorbeelden hier op het forum gezien van vrouwen die na zoveel rondes gewoon zwanger zijn geworden (op de natuurlijke manier). Dat geeft ook wel moed hoor.
Het komt vast allemaal goed!

Maar wel leuk dat wij gelijk opgaan, Mees. Mijn NOD was eigenlijk ook 17 aug. maar ik kreeg 2 dagen later dan gepland mijn eisprong dus heb ik mijn NOD voor het gemak ook maar twee dagen opgeschoven. En ik heb mij ook voorgenomen dat ik pas ga testen als ik een week overtijd ben. Vorige keer was ik ook 3 dagen overtijd en toen kon ik de verleiding niet weerstaan. Negatieve test! Dat was wel even balen!
Maar goed, we wachten het nu weer "rustig" af!

Liefs Nicole

Tuurlijk is het gezonde jaloezie! Maar ja... Hoe lang zijn jullie al bezig? Mees ronde 9 zie ik en jij Nicole? We moeten inderdaad ook positief blijven, maar soms ben ik ook wel es onzeker of het wel kan lukken. Dat heb je bij een 2e misschien iets minder, omdat het dan al een keer is gelukt, of maakt dat niks uit???

Tuurlijk is het gezonde jaloezie! Maar ja... Hoe lang zijn jullie al bezig? Mees ronde 9 zie ik en jij Nicole? We moeten inderdaad ook positief blijven, maar soms ben ik ook wel es onzeker of het wel kan lukken. Dat heb je bij een 2e misschien iets minder, omdat het dan al een keer is gelukt, of maakt dat niks uit???

Ja, inderdaad gezonde jaloezie, maar voel me zelf dan echt zo'n kreng!!
Ha, ha........
Kimm, is dit ook jou eerste kindje? En inderdaad 2006 wordt ons jaar! We houden elkaar op de hoogte!

Succes meiden!
x-mees

Terug
Bovenaan