Nicole77

Hallo meiden, begin wat zenuwachtiger te worden, vooral nu 17 augustus erg dicht bijkomt. Voel inderdaad (net zoals bij Nicole) mijn borsten wel, maar ook dit is bij mij   een bekend verschijnsel dus dit zegt niets. Wel heb ik gister en vandaag (sorry) veel witverlies. Weet niet zo goed wat dit betekend, ben er ook niet erg mee bekend.

Mijn beste vriendin en mijn tweelingzusje weten dat we  bezig zijn. Mijn beste vriendin meer om de rede dat we in maart begonnen zijn met een ondernemingsplan te schrijven voor een eigen bedrijfje. In de eerste instantie had ik het niet verteld, maar toen het eenmaal serieus begon te worden en we bij een accountant zijn geweest wat betreft de begroting en personeelskosten. Kon ik het niet over mijn hart verkrijgen niet te vertellen dat ik misschien wel snel zwanger kon zijn.

Gelukkig reageerde zij ontzettend positief en zag er helemaal geen problemen in. Met een dikke buik kon ik juist adminitratief werk doen volgens haar ha ha.
Ook mijn vriend stelde al voor dat hij ipv mij minder zou gaan werken als het eenmaal zo ver was/is.

Mijn zusje weet het pas 2 maanden, toen kon ik het echt niet meer voor me houden! Zij stond er ontzettend van te kijken............. het is alleen een klein geheimpje want mijn vriend weet hier dus niets van! Hij wilde het in de eerste instantie alleen aan mijn vriendin vertellen, ivm de toekomst. Dus hij denkt dat zij de enige is!

Mijn zus vindt het super! En kan haast niet wachten!

Oh, ben ook zo benieuwd naar alle reacties als het eenmaal zo ver is............

Ben ook benieuwd naar jullie verhalen hierover.
Tot mails gr Mees

Enne Kim, jij loopt nog steeds op kop hoor!!
Inhalen zal ons niet meer lukken, tenzij je je nog 2 maanden heb vergist! Geintje!
x-Mees

Ja Mees, helaas wel!!! Maar goed, nu loop ik maar 1 ronde voor op jullie en niet meer 2......

Zo langzamerhand weten al een paar vrienden van ons (misschien  iets te veel!) dat we zwanger proberen te worden. Aan de ene kant een voordeel, want je kunt er over praten. Maar aan de andere kant natuurlijk wel iets meer druk!!!!

Hé meiden! Gezellig dat we er allemaal weer zijn!
Ik onze naaste omgeving weet eigenlijk iedereen dat we bezig zijn. Zelfs op mijn werk. Toen we net begonnen niet hoor, we wilden het pas gaan vertellen als we 3 maanden zwanger waren zeg maar. Maar ja, toen kwamen bij mij de frustraties en het heeft mij enorm opgelucht om er over te praten, eerst  met mijn vriendin, toen mijn moeder,  mijn twee  schoonzusjes (waarvan er één ook bezig is) en zelfs een collega die 2 (volwassen) kinderen heeft. En inmiddels weet iedereen het wel. Ik heb ze wel op het hart gedrukt dat ze niet constant moeten vragen of het al zover is, we komen vanzelf wel met het nieuws.
Ik moest vorige week wel lachen, we hadden een verjaardag van mijn vriendin en mijn broer en zijn vriendin reden met ons mee. Toen ik haar vertelde dat ik de Bob was keek ze me hoopvol aan. Dat was wel heel leuk! Dan heb ik er ook niet zo veel moeite mee.
Hé Mees, wat leuk dat jullie een bedrijfje gaan beginnen. Mag ik vragen waarin? Ben niet nieuwsgierig hoor... Wel verschrikkelijk lief van je man/vriend dat hij al heeft voorgesteld minder te  gaan werken.  Gelukkig zijn die mannen er steeds meer.

Liefs Nicole

Hoi, Hoi,
Nieuwsgierig....... welnee!!
Ik werk al een aantal jaren in de verstandelijk gehandicaptenzorg. De laatste 3.5 jr op een woongroep, daarvoor op een dagverblijf voor kinderen met een handicap.

De dagbesteding voor kinderen met een complexe zorgvraag is niet optimaal. Kindjes zitten te vaak in grote groepen, waardoor ontwikkeling vaak niet of nauwelijks aanbod komt.
Samen met een hele goede vriendin en tevens collega hebben we een onderneminsplan geschreven dat gebasserd is op een kleinschalig kinderdagcentrum. Het is een particulier initiatief wat wil zeggen dat de kinderen hun zorg bij ons kopen via een PGB (persoonsgebonden budget). Zegt jullie misschien niet zoveel, maar het is een lang verhaal om uit te leggen.
De groepsgrote is max 4 kinderen met 2 begeleiding waardoor er gericht met de ontwikkeling van het kind gewerkt kan worden.
Het plan is goedgekeurd we moeten alleen de begroting nog aanpassen.
Hopelijk kunnen we juni 2006 aan de slag! Erg spannend allemaal dus!

PS; ben vandaag erg MISSELIJK! Hopelijk voor tekenen, of misschien die enne extra bak koffie moeten laten staan??!! Ha ha ik weet het allemaal niet meer hoor, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden!

Nou dames denk dat ik zondag nog even op het forum kijk! Moet nu gaan werken en morgen een dagje efteling ( ook met mijn werk), zondag nog een vroege dienst en dan ............. vakantie heerlijk!
x

Ben ik toch nog even vandaag.......
Helaas denk ik dat de misselijkheid gister toch van dat ene bakje   extra kwam. Voel me vandaag op en top, niet misselijk dus. Borsten zijn wel wat gevoelig maar daar ben ik bekend mee zo tegen mijn NOD.

Maar goed we houden goede moed......................maar de 17de komt wel erg dicht bij!
 help!

Groetjes Mees

Enne Nicole al wat "duidelijke" klachten?
Succes ik duim voor je

Wat goed zeg zo'n kinderdagcentrum! Ik kan me voorstellen dat het ondernemingsplan is goedgekeurd. En spannend om er mee te beginnen. Valt vast met kinderen te combineren, maar wel goed dat je ook hebt verteld dat je aan kinderen wilt beginnen.

Inmiddels weten ook best veel vrienden van ons van onze kinderwens en dat ik al een poos gestopt ben met de pil. Ik heb het aan 2 vriendinnen verteld en mijn vriend ook aan 2 vrienden, maar dat zijn eigenlijk ook wel gezamenlijke vrienden en hun partners weten het dan natuurlijk ook. Ohja en zijn zus weet het ook. Sommigen vragen er af en toe naar. Maar dat vind ik juist wel fijn. Elke week is natuurlijk niet zo leuk, maar af en toe vind ik echt wel fijn. Want dan kun je ook erover praten en je onzekerheden kwijt. En dit forum is natuurlijk ook erg fijn!

Inderdaad voor jullie nog maar een paar daagjes. Spannend hoor! Ik zal voor jullie duimen! Voor mij duurt nog zoooo lang, majah. Ik hoor het wel van jullie he?!

liefs mij

Terug
Bovenaan