Nicole77

Ja is voor mij 1e kindje. Ik voel mee idd dan ook echt een kreng. Maar ja! We proberen inderdaad positief te blijven (heb jij die onzekerheid nooit Mees?) voor 2006!!!

Hoi Kim,
Heb nooit echt die onzekerheid gehad, maar nu het allemaal wat langer duurt wel wat meer. Vooral mijn vriend gaat zich wat zorgen maken, maar meer om het feit dat ze over hem en zijn broertje wel lang hebben "gewerkt".
Zelf heb ik in mijn achterhoofd dat er toch gemiddeld een jaar voor staat dus dan heb ik nog even. Ook heb ik een regelmatige cycles dus hier kan het ook niet aan liggen.

En hoe zit het bij jou, jij loopt immers wel tegen het jaar............ al bij de huisarts geweest?

Gr Mees 26jr ronde 9

Ps moet 17 augustus ongesteld worden, maar merk helemaal niets aan mezelf ( misschien nog wat te vroeg)

Ik heb nu 2 keer een berichtje ingwetypt, maar die wordt steeds niet geplaatst. Dus dit is eerst weer een test........

Hoi Mees,
Ja we zijn net naar de huisarts geweest en nu wachten op de onderzoeken. Das wel spannend allemaal. Eerst mijn vriend en daarna zal ik worden doorverwezen naar een gyn. Hopelijk komt er alleen maar uit dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken. Want inderdaad als het gemiddelde op 1 jaar ligt dan moeten er ook mensen zijn die er bijvoorbeeld 1 1/2 jaar over doen ten opzichte van een half jaar enz.
Verder zei de huisarts ook dat ong driekwart van de stellen die worden onderzocht alsnog binnen korte tijd zwanger zijn. Hopelijk zitten wij daar ook bij.....Spannend dus en afwachten....

Ik denk inderdaad dat het nog iets te vroeg is om iets te merken als je 17 aug je NOD hebt. Alhoewel, het kan wel. Misschien over een paar dagen. Of misschien merk je helemaal niks en ben je gewoon zwanger, dat jkan natuurlijk ook. Ik zal voor je duimen. Ik moet ong 25 augustus ongesteld worden.

Ik ben blij dat ik op jullie "discussie" heb gereageerd. Toch heel fijn om er even met jullie over te praten. Ook omdat jullie ook al ietsjes langer bezig zijn (Nicole weet ik niet zeker?)

We houden elkaar op de hoogte!!!
liefs Kim

Hoi Kim, ja heerlijk he zo kletsen. Nicole zit net als ik in ronde 9. We lopen gelijk op zullen we maar zeggen.
Het is wel fijn dat de dokter je zo'n vertrouwen geeft toch? Mijn vriend wil graag dat ik volgende maand ook een xtje bij de HA binnen loop. Hij is er toch net ietsje meer mee bezig dan ik. Dus wie weet als het de 17de niet raak is zal ik er eens over denken.........

Verder gaat met mij alles zijn gangetje. Zit momenteel lekker in mijn vel. Heb plezier in mijn werk en heb bijna vakantie....... tja wat wil je nog meer!

Hoop dat we met 3-en aan de vakantie beginnen!!
Verheug me er nu al op om mijn vriend te verrassen.

Nou genoeg gekletst, duik lekker mijn bed in, ben net thuis van mijn werk en morgen lekker een dagje vrij!

Spreek je mischien morgen weer!
Gr Mees

Hoi meiden!
Daar ben ik weer! Ik ben helaas niet iedere dag op het forum, ik heb namelijk alleen maar internet op mijn werk en ik werk 2,5 dag in de week, vandaar!
Kim, ik ben inderdaad net als Mees in ronde 9 en en heb ook rond dezelfde datum mijn NOD. Ik hou 20 aug aan want dat is wat babybrabbel zegt (volgens mijn berekening 19 aug).  Maar mocht ik niet ongesteld zijn op die datum dan  "probeer" ik een week aan te houden voordat ik ga testen. Vorige keer was ik ook 3 dagen overtijd namelijk. Verder heb ik al een zoontje van 2,5, Mika, echt een heerlijk jochie! Druk maar zo verschrikkelijk lief, hoewel hij natuurlijk ook wel heel dwars kan zijn hoor maar dat heet de peuterpuberteit.
Bij mij ligt het dus wel iets anders dan bij jullie. Ik ben al eens zwanger geweest dus ik weet dat het bij mij allemaal werkt. Aan de andere kant heb ik op internet ook wel verhalen gelezen dat er best vrouwen zijn die na een eerste zwangerschap nooit meer zwanger zijn geworden of met heel veel moeite. Maar nu ben ik er (gelukkig)  heel relaxed onder. Ik kan me van jullie wel voorstellen dat jullie zo zachtjes aan een beetje onzeker worden.
Spannend hoor Kim dat jullie de medische molen in gaan. Ik hoop inderdaad voor jullie dat het uiteindelijk toch niet nodig zal zijn...
En Mees, er staat inderdaad een jaar voor zeggen ze, voordat je wordt doorgestuurd maar met jullie achtergrond wil de HA misschien wel een uitzondering maken. Mijn HA zei wel dat het zaad van de man altijd getest kan worden. Daar zou je in ieder geval over kunnen informeren.
En even een troost (of niet natuurlijk), ik voel ook nog helemaal niks. Geen gevoelige borsten, wel veel plassen maar dat moet ik altijd, ik drink 3 liter water per dag, hahaha! Wat ik wel heb, maar dat zegt niet alles en dus ga ik me daar ook absoluut niet aan vastklampen. Ik had vanmorgen een temperatuurdaling van 0,2, dat zou op een innesteling kunnen duiden. Volgens mijn eigen berekening zou dat vandaag zijn maar volgens die van babybrabbel is dat morgen.
Nou ja, uiteindelijk is het enige wat je kan doen afwachten!!!!

Dikke kus Nicole

p.s. ik vind het ook supergezellig met jullie te kletsen

Ja, heerlijk zo kletsen he, meestal neem ik wel 1x per dag een kijkje op het forum. Werk nl onregelmatig dus of s'morgens of s'avonds best even tijd, enne ja nog geen kinderen om me heen die ook de nodige zorg en aandacht vragen. Toch Nicole?
Wat heerlijk zo'n manneke, enne in het fictief namenlijstje van mijn vriend  staat   Mika boven aan! Wat een toeval he! Ik vindt het zelf ook een hele leuke naam dus wie weet............

Heb ook nog nergens last van, alhoewel ik heb en krijg me een hoop pukkeltjes in mijn gezicht! Is helemaal niets voor mij! Dus wie weet...............
Ik ga er maar niet vanuit, merk dat dat een hoop scheelt.

Hoe is jouw zwangerschap van Mika verlopen, kwaaltjes?

haihai!
Mika is inderdaad een handenbindertje maar gelukkig heb ik thuis (nog) geen internet dus kan ik ook niet in de verleiding komen om steeds even te kijken. Dat doe ik dus op mijn werk. En ik moet eerlijk zeggen dat ik  dan wel iets teveel tijd aan het forum besteed. Maar ik kan het gewoon niet laten om even te checken of er nog leuke reacties zijn! Grappig trouwens dat jullie de naam Mika ook zo leuk vinden, ik ben met nog een paar meiden aan het kletsen op het forum en één daarvan heeft Mika ook boven aan de lijst staan. Maakt me toch wel een beetje trots hoor!!!
Mijn zwangerschap verliep tot en met 8 maanden naar omstandigheden heel goed. Ik heb door privéomstandigheden heel erg veel stress gehad. Ik ben bijna niet misselijk geweest, ik was behoorlijk fit en ondanks de stress  vond ik  het wel  heerlijk om zwanger te zijn. Maar waarschijnlijk door de stress  begon na 8 maanden  mijn  bloeddruk enorm te stijgen en toen  uiteindelijk bleek dat ik eiwitten in mijn urine had moest ik voor verdere onderzoeken naar het ziekenhuis. Dit kan op een aankomende zwangerschapsvergiftiging duiden.  Ik mocht in ieder geval absoluut niet meer thuis bevallen. Na de onderzoeken in het ziekenhuis moest ik de volgende dag terug komen voor de  definitieve uitslag en ik moest  mijn slaapspullen maar meteen meenemen... Ze zouden  namelijk  hoogstwaarschijnlijk de bevalling opwekken. Maar die avond zat ik op de bank en toen braken nog spontaan mijn vliezen en nog geen 10 minuten later begonnen de weeën. Ik helemaal blij natuurlijk dat het toch allemaal spontaan op gang is gekomen. 16 uur later is Mika geboren. De bevalling was een hel!!! Maar dat willen jullie natuurlijk niet horen, hahahaha! Daar gaan we dus ook niet verder op in. Het bekende cliché is waar, zodra de kleine geboren is ben je er weer helemaal bij. Ik was de pijn niet vergeten maar ik had wel weer praatjes voor 10, hahaha!
Ik ga nu nog maar even verder werken. Vanmiddag kom ik nog wel weer even checken.
Kus Nicole

Terug
Bovenaan