Hoi meiden!
Daar ben ik weer! Ik ben helaas niet iedere dag op het forum, ik heb namelijk alleen maar internet op mijn werk en ik werk 2,5 dag in de week, vandaar!
Kim, ik ben inderdaad net als Mees in ronde 9 en en heb ook rond dezelfde datum mijn NOD. Ik hou 20 aug aan want dat is wat babybrabbel zegt (volgens mijn berekening 19 aug). Maar mocht ik niet ongesteld zijn op die datum dan "probeer" ik een week aan te houden voordat ik ga testen. Vorige keer was ik ook 3 dagen overtijd namelijk. Verder heb ik al een zoontje van 2,5, Mika, echt een heerlijk jochie! Druk maar zo verschrikkelijk lief, hoewel hij natuurlijk ook wel heel dwars kan zijn hoor maar dat heet de peuterpuberteit.
Bij mij ligt het dus wel iets anders dan bij jullie. Ik ben al eens zwanger geweest dus ik weet dat het bij mij allemaal werkt. Aan de andere kant heb ik op internet ook wel verhalen gelezen dat er best vrouwen zijn die na een eerste zwangerschap nooit meer zwanger zijn geworden of met heel veel moeite. Maar nu ben ik er (gelukkig) heel relaxed onder. Ik kan me van jullie wel voorstellen dat jullie zo zachtjes aan een beetje onzeker worden.
Spannend hoor Kim dat jullie de medische molen in gaan. Ik hoop inderdaad voor jullie dat het uiteindelijk toch niet nodig zal zijn...
En Mees, er staat inderdaad een jaar voor zeggen ze, voordat je wordt doorgestuurd maar met jullie achtergrond wil de HA misschien wel een uitzondering maken. Mijn HA zei wel dat het zaad van de man altijd getest kan worden. Daar zou je in ieder geval over kunnen informeren.
En even een troost (of niet natuurlijk), ik voel ook nog helemaal niks. Geen gevoelige borsten, wel veel plassen maar dat moet ik altijd, ik drink 3 liter water per dag, hahaha! Wat ik wel heb, maar dat zegt niet alles en dus ga ik me daar ook absoluut niet aan vastklampen. Ik had vanmorgen een temperatuurdaling van 0,2, dat zou op een innesteling kunnen duiden. Volgens mijn eigen berekening zou dat vandaag zijn maar volgens die van babybrabbel is dat morgen.
Nou ja, uiteindelijk is het enige wat je kan doen afwachten!!!!
Dikke kus Nicole
p.s. ik vind het ook supergezellig met jullie te kletsen