Nicole77

Hoooiiii!

Grappig dat je vriend er meer mee bezig is dan jij, Mees. Dat hoor je denk ik niet zo vaak. Meestal zijn de mannen daarin toch wat nuchterder denk ik. Nou, ik vertelde gister dat we met de onderzoeken zouden beginnen; De uitslag van de test van mijn vriend is nu binnen en dat is allemaal goed. Nu ben ik aan de beurt, erg spannend!

Volgens mij kan een onderzoek naar de man inderdaad altijd wel en hoef je daarvoor niet een jaar te wachten. Dat onderzoek is ook echt eenvoudig te doen. Voor de vrouw wachten ze wel een jaar zei  de huisarts. Dat is allemaal wat ingewikkelder.    

Jullie lopen inderdaad helemaal gelijk op! Grappig. Ben benieuwd. Ik heb me inderdaad ook voorgenomen om niet eerder dan 1 week overtijd weer te testen....Heb inmiddels al teveel testen gedaan!

Ik vind Mika ook een erg mooie naam! Is bij ons ook wel eens op het lijstje met jongensnamen voorgekomen....!

Maar het maakt dus niet zoveel uit of je al een kindje hebt, Nicole; die onzekerheid blijft altijd blijkbaar een beetje. Maar er relaxed onder blijven is inderdaad het beste. Hoe lang heb je er bij Mika over gedaan om zwanger te worden?? Tja die bevalling, daar moet je inderdaad maar niet teveel over vertellen! Ik heb al verschrikkelijke verhalen er over gehoord....pfff!

Ik ga ook maar es op babybrabbel kijken denk ik! Misschien nog nieuwe informatie!!!

Ik zal snel weer op fit forum kijken.

doeiiiiii dikke kus

Hai Kim,
Hè hè, het lukt me eindelijk om te reageren. De site is echt helemaal van slag zeg!
Ik wilde toch nog even een berichtje achterlaten, anders wordt het pas vrijdag. En dat duurt nog zo lang.
Van Mika was ik in ronde 2 al zwanger, dat was dus mega-snel! En ik dacht dat dat dan nu ook wel zo snel zou gaan, foutje dus. In het begin vond ik dat wel heel frustrerend maar toen had ik last van allerlei kwaaltjes waardoor ik niet zo lekker in mijn vel zat. Dat is nu gelukkig helemaal over. Ik voel me top, dus misschien gaat het nu snel gebeuren... En ja, iedere keer als ik ongesteld wordt is er weer die teleurstelling maar ik probeer echt daardoor niet onzeker te worden. En ik moet zeggen nu ik wat lekkerder in mijn vel zit lukt dat ook. Mocht ik over een paar maanden nog niet zwanger zijn dan ga ik wel onderzoeken doen en afhankelijk van wat de uitslag is en wat een gyneocoloog adviseerd beslissen mijn vriend en ik samen hoe ver we willen gaan in het nemen van maatregelen. Ik heb in ieder geval nog steeds niet het gevoel dat ik nooit meer zwanger zal worden.
Babybrabbel is inderdaad een handige site hè?!! Ik laat ook altijd wel even berekenen wanneer mijn NOD is, hoewel ik dat natuurlijk ook zelf wel kan, maar gewoon om weer even zeker te zijn.   En altijd leuk om eventueel al te weten wanneer je bent uitgerkend, hahaha! Nou, ik moet eerlijk zeggen dat het nu nog wel goed is dat ik in ronde 7 en 8 nog niet zwanger bleek te zijn. We gaan namelijk eind februari (2006) een weekje op wintersport met de familie van mijn vriend. Gezellig met de kids een weekje winterpret enzo. Toen ik uitrekende dat ik ergens in februari en maart uitgerekend was, dan kon ik niet mee. Maar ja, als ik wel zwanger was gebleken dan had ik dat helemaal niet erg gevonden.
Jemig, ik kan nooit eens gewoon een kort berichtje terug doen, ik moet altijd hele verhalen vertellen. Ik ben een mega kletskous!

Liefs Nicole

Hoi Hoi, nou Nicole we zitten wel op 1 lijn zeg! Eind Maart 2006 wordt mijn schoonmoeder 50 ze wil graag met heel het gezin op wintersport! Datum staat al vast. Toch hopen mijn vriend en ik dat we deze vakantie niet mee kunnen!!! Niet omdat ik het skieen wil missen, maar juist om dat ik (hoop ik) met een mega dikke buik loop!
Ha ha................

En ja Kim, mijn vriend is er ook ontzettend mee bezig, misschien omdat hij tegen de 30 loopt en ik net 26?
Nee, ik weet het niet als het aan hem had gelegen had hij al vader geweest van minstens 2 koters.
Op feestjes van familie etc is hij ook altijd met de kids in de weer! Erg schattig om te zien.
Gr Mees

Hahaha, we zitten inderdaad op één lijn Mees, geweldig!
Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, liever zwanger dan wintersport! Mijn mening ook!Maar als ik nu zwanger blijk, dan ga ik wel mee hoor op wintersport. Dan zou ik ergens in april uitgerekend zijn. Kan dan alleen geen gekke dingen doen, ga ik maar van de omgeving genieten, ofzo!

Verder nog steeds geen gekke dingen bij jullie? Mijn borsten worden wel iets gevoeliger maar dat heb ik altijd rond deze tijd van de maand. Daar zoek ik dus maar niks achter.

Ben er vrijdag weer!

Groetjes Nicole

He meiden,

Nicole; zegt dus niks dat je vorige keer zo snel zwanger was en dat het nu anders is. Iedere zwangerschap is blijkbaar weer anders. Maar het heeft vast invloed hoe je voelt en omdat je nu weer lekker in je vel zit, moet het vast snel raak zijn!!!

Trouwens: Ook ik ga in februari op wintersport!!! Ik had ook gehoopt dat ik niet mee kon...Laat mijn schoonfamilie het maar niet horen! Haha, maar dat hoopte ik natuurlijk omdat ik dan zwanger zou zijn. Nu zou ik op zijn vroegst in mei uitgerekend zijn (als het deze maand raak zou zijn.....please), dus kunnen we gewoon mee. Al  zou ik dan niet gaan skieen. Jullie?

Mijn vriend loopt ook tegen de 30 (volgens mij zijn we ook ongeveer even oud allemaal? 26,27 en Nicole 28??).  Mijn vriend  vindt het inderdaad nu ook wel lang genoeg duren, maar ja!

Bij mij nog helemaal geen klachten, maar ik loop ook een week achter op jullie. Ik heb nu ongeveer mijn eisprong, maar ik voel nog niks. Voelen jullie je eisprong?

Nou spreek jullie snel weer!!! Nicole tot vrijdag en Mees miss eerder.

groetjes mij

Haidiehai!

Jij ook al op wintersport, Kim!!!! Echt toevallig. En ook met de schoonfamilie zelfs! Nou, mocht ik nu zwanger zijn dan heb ik tegen die tijd een mega-buik en dan ga ik echt niet skieën. En als ik nog maar net zwanger ben, denk ik ook niet. Ik heb namelijk nog nooit geskied en ik weet niet of het verstandig is om het te leren met een kindje in je buik. Het zal behoorlijk wat vallen en opstaan zijn... Dat risico wil ik niet lopen. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik (toen ik tegen het einde liep) een keer uitgegleden (door ijzel) en op mijn kont gevallen. Mijn vriendin was bij me en die kreeg zo'n beetje een hartverlamming. Er was niks aan de hand maar ik heb wel de hele dag last van harde buiken gehad en dat was niet prettig. Nee hoor, zoals ik al zei, ik ga dan wel lekker van de omgeving genieten ofzo, lekker met de kids sleetjerijden, in ieder geval rustig aan doen.
Mijn vriend wordt 1 sept. 32 en ik 12 sept. 28. Dus ja, zelfs qua leeftijd zitten we bij elkaar in de buurt. En verder hebben mijn vriend en ik dus samen een zoontje van 2,5 en daarnaast heeft hij nog een zoontje van 6 uit een vorige relatie.
Kim, jou NOD was 25 aug toch?? Als dat zo is zou je gisteren of vandaag je eisprong (gehad) hebben. Spannend!!! Genoeg geklust de laatste tijd? Wat je eisprong voelen betreft, sommige meiden voelen hem, alsof er iets knapt  van binnen. Ik had het wel toen ik zwanger raakte van Mika. Nu voel ik de sprong zelf niet meer maar heb wel 2 dagen van te voren krampen in mijn buik, beetje in de buurt van mijn linker lies. En dan doet vrijen echt pijn! Mijn mannetje doet dan wel voorzichtig maar ik voel het wel. Gek eigenlijk, dat is toch helemaal niet bevordelijk voor de voortplanting als je tijdens je vruchtbare dagen pijn hebt tijdens het vrijen..., hahahaha!
Maar ja, zoals ik al zei, dat is bij iedereen weer anders!
Ik betwijfel of het bij mij deze keer raak is. Ik voelde gisteren weer de bekende steekjes in mijn buik, die heb ik iedere maand. En de eerste maanden hoopte ik steeds dat het de innesteling zou zijn maar ik werd iedere maand weer ongesteld. Dus nu ben ik er heel nuchter in. Het voordeel daarvan is dat je je insteld op een ongesteldheid en dat het dus altijd mee kan vallen als die toch weg blijft...

Nicole xxx

Hoihoi,

Ja inderdaad toevallig allemaal! Ik zou inderdaad niet gaan leren skieen als ik zwanger was. Ik ski zelf ook nog maar kort en in het begin ben je echt een kluns!!! Maar ook als ik het supergoed kon, dan zou ik nog niet skieen als ik zwanger was, want iemand anders kan ook een ongeluk veroorzaken al ski je zelf nog zo goed. Maar lekker buiten als het mooi weer is, is natuurlijk ook heerlijk: toch even echt vakantie! Maar goed, eerst maar es zwanger worden, want anders kan ik gewoon skieen......(ik wil niet skieen....haha)

Ja ik heb 25 aug mijn NOD en ik heb deze maand volgens mij echt mijn ei gevoeld. Toch ong 2 dagen een soort ongesteldheids buikpijn gehad. Dus wel op de goede momenten geklust denk ik, dus maar weer afwachten. Voor de zekerheid misschien nog een beetje doorklussen, want wie weet is mijn eisprong toch later haha. Ik heb die pijn eigenlijk niet tijdens de tijd dat ik ongeveer mijn ei heb, de pijn die jij beschrijft Nicole. Wel es vlak nadat ik ongesteld ben geweest...

Jullie hebben wel bijna je NOD toch?? spannend weer allemaal!!!

Even een andere vraag; hebben jullie het aan mensen verteld dat je zwanger probeert te worden??

liefs mij

p.s. ik heb trouwens ontdekt dat ik niet in ronde 11 zit, maar in ronde 10 (heb ff goed geteld). Ben dus nu weer iets positiever. Eigenlijk hadden we dus nog niet naar de dokter gehoeven, maar ja....

Terug
Bovenaan