Niet kunnen genieten

Ja ik vond het ook maar helemaal niks in het begin. Ben morgen 16 weken en voor mij is het nu stukken beter. Zodra bij mij die hele hormoon storm voorbij was kon ik stiekem wat meer gaan genieten. Zeker na een aantal echo's en een groeiende buik.

Heel fijn om te horen dat het beter word. Of dat nou nog tijdens de zwangerschap is of na de bevalling, ik moet gewoon nog eventjes door bikkelen hihi. Ben ook wel heel benieuwd wanneer me buikje begint te groeien. Lijkt me zo leuk! 

Hier ook. Morgen 8 weken. Moe futloos. Na traplopen helemaal buiten adem. Te slap om op me benen te staan. En dan zijn we ook nog aan het verbouwen waarin ik het meeste regel want ja manlief werkt fulltime ik partime. Maar ik heb geen concentratie. Als mensen tegen me praten luister ik onbewust gewoon echt niet. Heel vervelend. Ben heel afwezig praat wartaal enzo en het ergste is dat ik amper kan slapen. Ik kan niet lekker liggen. Het lijkt wel alsof er een steen in me buik zit. Voel me banden heel erg trekken wat me wakker houdt. Drama. Morgen eerste echo dus hoop dat ik even op ga leven!

Klinkt herkenbaar. 
Met mijn eerste zwangerschap was ik erg misselijk en ik moest mijzelf dwingen om te eten. Ook kon ik de hele dag wel slapen.

Misschien zeggen die andere vrouwen dat alles zo geweldig is, maar ondertussen hangen ze misschien wel de hele tijd boven de wc :p

Na 13 weken voelde ik me iets beter volgens mij. 

Groetjes

Heel herkenbaar! Ben van 8-13 weken niet lekker geweest.. Misselijk, vermoeid, duf en totaal geen puf ergens voor. Heb hele onredelijke buien gehad en ook dikke tranen. Ik heb ook echt een paar geroepen dat ik heel gelukkig ben dat ik zwanger ben, maar dat ik het op deze manier niet leuk vind.
Gelukkig is het een fase ?. Vanaf week 13 ging het steeds beter en namen alle kwaaltjes af. Nu 23weken zwanger en geniet enorm. Kan me bijna niet meer bedenken hoe ik mij eerst voelde.
Dus even door deze periode heen, je zult snel beter voelen! 

Maak je geen zorgen; alles komt in fases! Straks voel je die voetjes trappelen, heb je mooi rond buikje om super trots op te zijn en heb je weer genoeg energie om te shoppen voor de babe! Ik heb me tot 16 weken super rot gevoeld en daarna ging het stukken beter! Probeer echt te genieten, hoe lastig het ook is. Want voordat je het weet is je zwangerschap voorbij en draait alles om het kindje. Nu is het jouw tijd om te shinen ?

Zo fijn om jullie reacties te lezen en te weten dat ik niet de enigste ben die zich zo rot voelt! Hoop dat deze weken snel voorbij gaan en dat ik er van kan gaan genieten. En vind het zo spannend wanneer ik me buikje zal gaan krijgen. Al moet ik zeggen dat ik zelf wel al wat merk aan me buik, maar denk dat andere er nog niets val zullen zien. Gelukkig heb ik verder geen last van stemmingswisselingen ofzo!

Je bent niet alleen, haha. Hier nog een. Ik voel me leeg, moe, somber, huilbuien komen op sommige dagen echt constant, misselijk, alles lijkt te stinken en ga zo maar door. Ik zit nu in mijn 14e week. Ik hoop dat we ons allen gauw weer fit en blij voelen.

Terug
Bovenaan