Nieuw en Zijn er ook iets oudere (aanstaande)moeders

Oooooh...! Morgen je trouwdag al! Heel veel plezier! Dat wordt een bijzondere dag, geniet ervan! Wij zijn vorig jaar getrouwd en heb er zo'n goede herinneringen aan.. heel speciaal. En nu met jullie kleine in de buik helemaal speciaal!

Ik heb de 20-weken echo op 28 feb, spannend en leuk. Er gaan hier op mijn werk al weddenschappen rond of het 2 jongens, 2 meisjes of jongen & meisje worden. (of   meisje & jongen, dan nemen ze in de weddenschap mee wie er als eerste komt haha) Ik weet nog niet hoe wijd ik het nieuws ga verspreiden, maar ik kan heel slecht liegen en wil zulke dingen gewoon zeggen, kan m'n mond niet houden! Bovendien zal ik ook wel kleertjes kopen die wat zullen verklappen.

Ik vroeg me trouwens af of al iemand de vruchtwaterpunctie heeft gehad nu, en hoe dat ging?

Nou, een mooie dag morgen gewenst Angel!

groetjes, Rudy

Hoi Rudy,

Bedankt!!
Ja, heb al veel zin in morgen.

Leuk, jij 28 febr. al de 20-weken-echo. Heb je al een voorgevoel wat het wordt?
Ik denk vaak dat het een jongen is, maar soms twijfel ik ook wel weer hoor. Dus we zullen, hopelijk bij de 20-weken echo, het zien!
Grappig dat ze bij jou op je werk al weddenschappen houden, leuk.

Ben je al hard gegroeid?

Met de andere 35+-meiden alles goed? Ben ook benieuwd of jullie de vruchtwaterpunctie hebben gehad?!

Groetjes,
Angel

Hoi!
Angel, ik las bij een ander topic dat je een mooie dag hebt gehad! En wat had je een supermazzel met het weer zeg! Wauw..

Ik heb niet echt een voorgevoel over het geslacht van de kids. Er is wel vorig jaar een jongen bij me voorspeld door een collega die ook horoscopen trekt. Maar ja... ze zag ook maar over 1 kind.. Reacties van andere zijn heel verschillend, de een vind je me een typische meisjesmoeder, de ander zegt meteen "jongens!" als ze aan mij denken. We zullen het wel zien, stiekum zou ik een jongen en een meisje heel leuk vinden, maar eigenlijk is natuurlijk alles welkom.

groetjes, Rudy

Hoi Rudy,

Ja, was echt een supermooie, geslaagde dag. Ben echt nog aan het nagenieten ervan.

Gisteren heb ik de 1e voorspelling gehoord van iemand, hij dacht dat het een meid wordt. En z'n vriendin zei dat hij het heel vaak goed heeft!

Nou, we zullen zien, het maakt mij echt totaal niet uit. Ik vind het wel erg leuk dat ik al een meid heb. M'n man (wat klinkt dat hè!) maakt het ook echt niet uit.

Groetjes,
Angel

Hallo!

Angel, nog steeds in de 'wittebroodsweken'? Blijven nagenieten hoor!
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, jij mag volgende week toch? Ik vond het heel bijzonder, ondanks het feit dat we elke controle een echo krijgen met die tweeling. Het is zo uitgebreid, je ziet alle details.. en gelukkig werd alles goed bevonden, dat is het belangrijkste.
(en.. mijn stiekumme wens lijkt misschien wel uit te komen ;-))

Alles goed verder met iedereen?
groetjes, Rudy

Hoi Rudy,

Fijn dat alles goed was en dat je wens misschien uit gaat komen qua geslacht!!!!

Wij hebben inderdaad a.s. woensdag de 20-weken echo. Spannend en leuk!
Afgelopen woensdag 2x bloedgeprikt, 1x nuchter en 1x na het ontbijt. Hoor ik ook woensdag de uitslag van.

Jouw buik groeit zeker al goed met 2 van die kleintjes erin?

Groetjes,
Angel

Dubbel spannend dus, bloeduitslag en echo! Ik was wel zenuwachtig vantevoren, maar dat was eigenlijk snel over toen we eenmaal aan het kijken waren naar de kids, toen had ik er meteen een goed gevoel over.

Mijn buik groeit inderdaad, nou ja, dat vind ik dan.. Het is in ieder geval een duidelijke zwangere buik nu. Ik heb alleen geen goed vergelijkingsmateriaal, ook omdat het m'n eerste zwangerschap is. Maar eigenlijk groei ik in het algemeen wel en dat vind ik wat minder.. ben al heel wat kilo's aangekomen. Ik kan het sporten maar niet oppikken, ben in het weekend 's ochtends te moe (en te lui) en doordeweeks na het werk ook. Terwijl ik weet dat als ik eenmaal de stap weer heb genomen dat ik me er heel goed bij voel. Schop onder m'n (dikke..) kont moet ik hebben! Voor mijn zwangerschap deed ik 2x per week aan steps en 1 a 2x per week ging ik hardlopen.

Maar goed. Eens kijken of ik dit weekend in beweging kan komen.
groetjes, Rudy

Hoi Rudy,

Goh sportief ben je normaal gesproken hoor!!
Kan me voorstellen dat je daar nu wat minder zin in hebt, je torst toch 2 kids met je mee hè, vergeet dat niet meid.

Ik ben nog maar 3 kilo aangekomen, maar groei wel in de breedte, dus niet alleen een mooi buikje van voren...helaas..ha,ha.

Ja, best spannend woensdag. Eerst morgen nog examen doen, dus ga nu nog even hard leren.

Waar zijn de andere oudere mama's gebleven?!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan