Nieuw en Zijn er ook iets oudere (aanstaande)moeders

Ja hier weer  een berichtje van mij, Angel ik lees dat je morgen de 20 weken echo hebt spannend hè? Ik heb de 20 weken echo a.s. vrijdag en ik ben wel heel benieuwd of alles goed is en of we een jongen of meisje verwachten. Morgen weet ik of mijn contract bij mijn huidige werkgever wordt verlengd dus deze week is wel heel erg spannend! Ik groei momenteel erg hard, ik hoop niet dat het in zo'n tempo blijft doorgaan want daar ben ik niet zo happy mee, ik ben nu 5 kg aangekomen! Hoe is het met de andere zwangeren?

Groetjes,

Puk

Hoi meiden,

Puk, jij deze week ook de 20-weken echo! Wij vandaag gehad, was errug leuk.
Het kindje lag op zijn/haar duim te zuigen, erg schattig!!
Verder was alles goed, alles zag er goed uit. Geslacht kon ze niet zo goed zien, ze had wel een vermoeden, maar bij 30 weken krijg ik weer een echo en dan is het vast beter te zien dacht ze.

Ik vind het groeien nog wel meevallen bij me, ben 4 kilo aangekomen.

En...Puk....wordt je contract nog verlengd?

Groetjes,
Angel

Spannende dagen! Hoe is het met je contract afgelopen Puk?

Fijn dat de echo goed was Angel! En wat lief dat het kindje lag te duimen! Toch een opluchting he.
Ik zit nu echt te wachten op duidelijke beweging in m'n buik. Er ligt 1 placenta aan de voorkant dus die houdt wat tegen geloof ik. En hoewel mijn buik nog redelijk bescheiden is geloof ik voor een tweeling zijn er misschien wel al 10 kilo bij.. AI! Nog steeds de weg naar de sportschool niet teruggevonden.. ;-)

groetjes, Rudy

Hoi meiden,

Nou met mijn contract is het niet goed afgelopen, het wordt niet verlengd en daar baal ik flink van! Hoe kan ik nu lekker genieten van de zwangerschap met al dit gezeur? Ik krijg wel een WW uitkering maar ik moet bijna 1/3 van mijn loon inleveren en dat is best veel. Het ziet er ook naar uit dat ik voorlopig niet aan de bak kom dus straks een dik half jaar thuis zit te hangen voordat ik weer serieus kan solliciteren. Morgen de 20 weken echo dat zal behalve spannend toch ook leuk moeten zijn maar mijn hoofd staat er totaal niet naar omdat ik me gewoon erg shit voel op dit moment. Hoe gaat het met de rest van de zwangeren?

Groetjes,

Puk

Jeetje dat is balen Puk! Zo'n uitkering is ook niet alles inderdaad, zeker niet als je zoveel van je loon moet inleveren.
Wat misschien hoopgevend kan zijn: mijn werkgever heeft bijv. al tot 2 keer toe vrouwen aangenomen die zwanger waren. Dat vond ik vrij opvallend, doen niet veel werkgevers. Ik werk in het onderwijs, in de commerciele sector zal het vrij zeldzaam zijn denk ik. Maar kan me ook voorstellen dat je wil wachten tot na de bevalling enzo.

Niecy, hoe gaat het met jou? Je hebt dit topic zelfs gestart!

Hier alles goed, vanochtend voelde ik een duidelijke trap van een van de baby's, had bijna m'n man wakker gemaakt, maar toen hield 'ie al op..

groetjes, Rudy

ik ben ook een iets "" oudere" moeder nu 37 bij de bevalling misschien 38
en zwanger van de eerste
voel me verder niet oud en zeker niet voor een zwangerschap
heb alleen de 20 weken echo gedaan verder geen tests

groeten rian

Hoi Niecy,

Ik ben ook een wat oudere moeder. Ik ben 19 juli uitgerekend en ben dan 41. Maar ik voel me al jaren slechts 36 jaar oud, ha ha. Hopelijk kan de kleine profiteren van een hoop wijsheid...

Succes met je zwangerschap. Heb je de echo nu al gehad? Hoe was het?

Monika

Hoi Niecy,

Ik ben ook een wat oudere moeder. Ik ben 19 juli uitgerekend en ben dan 41. Maar ik voel me al jaren slechts 36 jaar oud, ha ha. Hopelijk kan de kleine profiteren van een hoop wijsheid...

Succes met je zwangerschap. Heb je de echo nu al gehad? Hoe was het?

Monika

Terug
Bovenaan