A
Anoniem
Guest
quote: poeh81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2008 15:08:17&apos
Hallo allemaal,
Ben ook nieuw hier, ben 26 jaar en heb al 10 jaar een relatie met mijn vriend, we wonen al 4 jaar samen en hebben nu alles op orde zodat we nu eindelijk voor een kind willen gaan!! Ben erg benieuwd hoe lang het zal duren voordat het lukt. Vind het ook erg leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Gaan deze maand voor de eerste ronde, weet alleen nog niet hoe lang mijn cyclus is, ben al lang aan de pil en weet dus niet meer wat mijn cyclus daarvoor was.
Groetjes
Heej, het lijkt wel alsof ik dit vorige week heb geschreven, alleen dan dat wij nu 9 jaar samen zijn. Leeftijd en aantal jaar samenwonen klopt wel. En ook wij beginnen vanaf deze maand met zwanger worden! Dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik vind het fijn dat ik ons 'geheim' zo toch met anderen kan delen.
Ik ben in januari met de pil (microgynon30) gestopt die ik negen jaar heb geslikt en had gelukkig direct een zeer regelmatige cyclus. Ook mijn eisprong voel ik, dus dat scheelt wel, ook al zegt het niets over onze vruchtbaarheid. De eerste twee maanden van dit jaar hebben we het op een andere manier veilig gedaan, omdat we zo eerst konden afwachten hoe snel mijn cyclus terug zou komen, maar die is dus direct regelmatig terug gekomen.
Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen en vind het allemaal erg spannend. Maar je kan niets anders doen dan afwachten. Ik hou jullie op de hoogte en ben benieuwd naar jullie verhalen.