Hoihoi
@ essel; als het goed is is mijn NOD op 29/30 maart (was meestal 's nachts) maar dan ga ik er van uit dat ik net zo regelmatig ben als toen ik de pil nog slikte. En ik heb al gelezen dat dat meestal niet zo is... Dus even afwachten!
@ joepie; een digitaal schoolbord!!!! WAUW!! Daar hebben wij vorige week een presentatie over gehad tijdens een studiedag. In een woord: GE-WÉL-DIG!!!
Hebben alle klassen dat?
Ik werk trouwens in Eindhoven, fulltime groep 3.
Je bent je baas niet verplicht om te vertellen dat je bezig bent met zwanger worden hoor.
Ik merk ook dat ik veel emotioneler ben. Ik ben al een VIS van sterrenbeeld, dus ik ben al enorm gevoelig, en nu wordt het nog erger. Arm vriendje, die zal het nog zwaar krijgen denk ik, hahah!
Ik dénk ook dat ik van alles voel, maar ik let nu echt op élk pijntje en krampje. Ik ga er niet van uit dat ik de eerste ronde zwanger raak, maar het zou natuurlijk wel super zijn!
Ik heb alleen tegen ons mam (zo zeggen ze dat in Brabant) gezegd dat ik gestopt ben, en die reageerde (heel blij, want ze wil oma worden!): ooh, als je op mij lijkt dan ben je zó zwanger!
(ons mam is 6x heel snel zwanger geraakt, alleen de 3e, 4e, en 5e x was het mis gegaan na een aantal weken. Dus ik hoop dat ik niet al te veel op haar lijk!)
Mijn schoonmoeder weet wel dat er binnenkort aan gaan beginnen. Zij heeft pas een goed gesprek gevoerd met vriendjelief. Hulde aan mijn schoonmoeder! Want sindsdien is hij "overstag". Hij wou het wel graag, maar we gaan verbouwen en hij wilde in eerste instantie dat klaar hebben. Maar nu heeft ie dan toch zelf gezegd dat we maar met de pil moesten stoppen, en dat we dan vanzelf wel zagen hoe snel/langzaam het zou gaan.
Nou, ga even pauze houden en de spulletjes voor vanmiddag klaar leggen!
Kon het niet laten om snel even op het forum te kijken. Ben er tussendoor de hele tijd mee bezig.
Groetjes, Mickje