nieuw en zwanger willen worden

Hey dames,

Ik ben weer lekker aan het werk! heb een digibord in de klas staan, dus
een computer op m'n bureau...eigenlijk heel slecht, want dan kan
ik stiekem kijken of er nog nieuwe berichtjes op het forum staan!
Essel, werk jij??zo ja, wat doe je dan en hoeveel dagen?
Dacht uit je berichtje te begrijpen dat je vandaag vrij was!
Ik ben woensdag en donderdag vrij, lekker he, ben daar wel heel
blij mee! Lekker lang weekend!
Ga bijna de vruchtbare dagen in, wel spannend hoor!
Leuk dat we hier zo'n groepje bij elkaar hebben, da's erg gezellig
en zo kun je er lekker over kletsen!

Ik ga weer aan het werk, hou me op de hoogte van al jullie
stemmingswisselingen en essel, het geeft inderdaad moed
als het in de familie wel goed wil lukken! Ik ben benieuwd!

Heel veel liefs Joepie

Rozemarijke ook van mijn kant heel erg gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!

Zo nog even snel een berichtje plaatsen voor dat de arbeid roept.
Helaas de hele week werken. Ik begrijp uit de verhalen van de meeste dat ze emotioneler zijn sinds ze met de pil gestopt zijn. Bij mij is dat zeker het geval. Ik kon bijvoorbeeld gister wel om alles huilen. Mijn mannetje is op een gegeven moment maar een eindje gaan wandelen omdat hij niet meer wist wat ie met me moest. (kan moeilijk de hele dag met een arm om me heen blijven zitten,toch?)

Verder weinig te melden ben ik bang.

Meiden succes weer deze week en tot snel!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes

Hoihoi

@ essel; als het goed is is mijn NOD op 29/30 maart (was meestal 's nachts) maar dan ga ik er van uit dat ik net zo regelmatig ben als toen ik de pil nog slikte. En ik heb al gelezen dat dat meestal niet zo is... Dus even afwachten!

@ joepie; een digitaal schoolbord!!!! WAUW!! Daar hebben wij vorige week een presentatie over gehad tijdens een studiedag. In een woord: GE-WÉL-DIG!!!
Hebben alle klassen dat?
Ik werk trouwens in Eindhoven, fulltime groep 3.
Je bent je baas niet verplicht om te vertellen dat je bezig bent met zwanger worden hoor.

Ik merk ook dat ik veel emotioneler ben. Ik ben al een VIS van sterrenbeeld, dus ik ben al enorm gevoelig, en nu wordt het nog erger. Arm vriendje, die zal het nog zwaar krijgen denk ik, hahah!
Ik dénk ook dat ik van alles voel, maar ik let nu echt op élk pijntje en krampje. Ik ga er niet van uit dat ik de eerste ronde zwanger raak, maar het zou natuurlijk wel super zijn!
Ik heb alleen tegen ons mam (zo zeggen ze dat in Brabant) gezegd dat ik gestopt ben, en die reageerde (heel blij, want ze wil oma worden!): ooh, als je op mij lijkt dan ben je zó zwanger!
(ons mam is 6x heel snel zwanger geraakt, alleen de 3e, 4e, en 5e x was het mis gegaan na een aantal weken. Dus ik hoop dat ik niet al te veel op haar lijk!)

Mijn schoonmoeder weet wel dat er binnenkort aan gaan beginnen. Zij heeft pas een goed gesprek gevoerd met vriendjelief. Hulde aan mijn schoonmoeder! Want sindsdien is hij "overstag". Hij wou het wel graag, maar we gaan verbouwen en hij wilde in eerste instantie dat klaar hebben. Maar nu heeft ie dan toch zelf gezegd dat we maar met de pil moesten stoppen, en dat we dan vanzelf wel zagen hoe snel/langzaam het zou gaan.

Nou, ga even pauze houden en de spulletjes voor vanmiddag klaar leggen!
Kon het niet laten om snel even op het forum te kijken. Ben er tussendoor de hele tijd mee bezig.

Groetjes, Mickje

Hallo allemaal!!

Heb t weekend geen tijd gehad om op t forum te kijken (weer allemaal verplichte verjaardagen), en er zijn ineens superveel reacties en nieuwe mensen. Wat leuk en welkom allemaal!!!

Allereerst Rozemarijke HARTELIJK GEFELICITEERD, wat fijn dat je nu van die onzekerheid af bent en nu weet dat je toch zwanger bent, geniet er maar van.

Even een vraagje, hoe gaan jullie dat straks allemaal doen met werken als je een kindje krijgt? Mijn vriend wil 5 dagen blijven werken en ik 3, maar omdat ik ook op zaterdag werk hoeven we maar voor 2 dagen oppas te zoeken (oma's), hebben ze al aangeboden terwijl ze nog niet eens weten dat we bezig zijn.
Wij zijn namelijk allebei de oudste kinderen thuis en we horen dan ook niets anders op verjaardagen of we al proberen zwanger te worden. Dit weekend op de verjaardagen was t dan weer raak, weer dezelfde vragen, wij natuurlijk ontkennen, maar t is dan toch wel moeilijk om niets te zeggen.

Ben vrij vandaag, en ga maar eens verder met poetsen, moet ook gebeuren he.
Trouwens leuk die Banners ga ook eens kijken of mij dat lukt.

Groetjes poeh

Hoi Allemaal,

Leuk hoor al die juffen bij elkaar . Ik ben geen juf, ik werk in een boekhandel. Ik dat voor een hoop van jullie geldt dat de ovulatie niet lang meer op zich zal laten wachten. Dus de komende tijd vroeg onder de wol allemaal .
Ik heb een rare cyclus, dus   ik ben aan het wachten op mijn ei. En als ik die weet, wil ik ook wel op de NOD lijst .

Veel succes allemaal.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan