nieuw en zwanger willen worden

Hhahah nou meiden ik slaap er een nachtje over!
Ik ga nu ff ''iets'' anders doen, hihihihih

Welkom Judith, we kletsen morgen ffies verder!

Weltrusten allemaal, lief zijn hè! hahah

Dikke knufff, Nathalie

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Poeh                                           1e ronde 1e kindje                              01-04-08

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                             05-04-08

ik heb mijzelf er maar weer bijgezet, want de RD zetten tot nu toe niet door!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Hoi meiden

hier effe snel een berichtje van mij.
Ik ga het de komende tijd waaaaaaaaaaaaaaanzinnig druk krijgen met onze verbouwing! Vanaf donderdagavond zijn we ons huis uit, en gaan we eerst ff in het weekend logeren bij ouders en dan hoop ik vanaf maandag in ons huisje in de tuin te kunnen...
Heb daar misschien nog niet meteen toegang tot internet, dus het zal er even weinig van komen om hier te posten. Misschien af en toe lezen en snel berichtje (als ik het hier allemaal nog kan bijhouden) op mijn werk.....
Niet dat jullie mijn gaan "missen", maar ik denk; ik zeg het eventjes!!

Iedereen veel succes met klussen, testen, zwanger zijn etc!!!!

groetjes, Mickje

Goedemorgen allemaal!!

Bij mij zijn de rode duivels vannacht toch op komen dagen, wel erg jammer want je hoopt er stiekem toch op. Nu weet ik tenminste wel dat mijn cyclus klopt, was nu 29 dagen, mijn volgende NOD is 1 Mei. Zou iemand dat willen veranderen op t lijstje.
Wel hoop ik dat ik niet iedere ronde zoveel klachten heb want voel me niet echt lekker en daar had ik met de pil geen last van.
Dus weer even door de RD heen en dan weer klussen!!! Op naar de volgende ronde. En heeft iemand van jullie al getest? Daar waren jullie gisteravond toch over bezig.

@mickje, leuk he dat verbouwen, wij zijn net klaar met een nieuwbouwhuis en hebben dit weekend besloten om een aanbouw te gaan maken dus wij zitten deze zomer ook in de rommel.
Maar wij hebben zoiets van kunt nu beter in de rommel zitten zolang je nog geen kindjes hebt.

Ik ga weer verder met werken.

Groetjes poeh

Ik ga hier eerst een met glitters strooien hoor, want zo is het wel lang wachten op de volgende zwangere! Jammer hoor Poeh, had het je gegund, net als de rest overigens!
 Wie voegt zich aan het lijstje zwangeren toe op dit forum, hier wat ****** GLITTERS ********** van een zwangere!!

Heb vanmorgen overigens ontzettende krampen gehad, ik zakte echt door de grond. Het leken bijna weeen! (denk ik, want heb ik natuurlijk nog nooit meegemaakt) Het duurde een kwartier en het was de ongesteldheidspijn die ik altijd had keer 20! Ik kon wel janken van de pijn! Nu is het weer een stuk minder en ik heb ook geen bloeding gehad ofzo, want was (en ben nog steeds) erg bang voor een miskraam. Ik hoop dat dat niet het geval is, maar aangezien ik geen bloed heb denk ik dat het wat anders was. Het was in ieder geval niet de banden en rekpijn die ik tot nu toe voel, dit was zo heftig.
Morgen bel ik voor de uitslag van de toxoplasmosetest! Ik hoop dat alles oke is.
Verder heb ik op 14 mei mijn eerste echo! Spannend hoor!
Nou genoeg over mijn kwaaltjes, ik hoop dat er hier snel met wat glitters gestrooid gaat worden!!

Goedemiddag lieve meiden, hier weer een nachtje redelijk goed geslapen dus ikke is wel blij. Ik denk dat ik gewoon wat geduld moet hebben en deze ronde afwacht hoe het gaat met mjn cyclus. Mochten de klachten verergeren ga ik na de huisarts.

Mickje, fijn dat je ff ''afscheid'' komt nemen, hihih. Bah wat klinkt dat dramatisch, hopelijk kun je toch een beetje genieten dit weekend en zien we je snel vanuit je ''huisje'' in de tuin of vanaf je werk. We blijven gewoon duimen voor je en aan je denken.

Bolle, wat naar van die krampen. Het zal er allemaal wel bij horen. Hoop echt voor je dat 14 mei alles goed is je het hartje van die kleine uk in je buik kan horen. Dank je voor de glitters, hebben we wel nodig.

Ahhhh Poeh, onze hoop, jammer meis dat rode duiveltjes toch zijn gekomen. Wel fijn dat je best regelmatige cyclus hebt, maar dat neem niet weg dat je toch ff heel hard moet slikken als je dat ziet. Op naar de volgende ronde, ik zal ff ons lijstje aanpassen.

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                             05-04-08
ik heb mijzelf er maar weer bijgezet, want de RD zetten tot nu toe niet door!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hoi beste mensen,
Veel mensen mogen lekker klussen deze dagen
Ik doe daar ook nog steeds aan, ja ja.

Bolle, morgen veel succes met de uitslag.
Poeh, ik had echt het gevoel dat je misschien wel eens zwanger kon zijn. Balen zeg. Op naar de volgende ronde.

Ik ben benieuwd of ik Bolle mag vergezellen op het zwangerenforum, ik heb nog absoluut geen klachten in die richting,,,, jammer jammer. Ik heb (gekgenoeg) zo'n zin in opgezette tepels, darmklachten of whatever..... Als ik maar een ukkepuk in mijn buikje heb.. Nou het zal dus wel ronde 3 worden.

Goh, wat zijn een aantal van jullie lekker aan de verbouwingsklus. Ik vind klussen ook altijd het einde!!!! Zeker met mooi weer. Ik heb dan ook een echt klushuis gekocht, dat is al beina af. Maar droom nu al van het klussen van de babykamer.

Denken jullie ook al na over evt minder werken opvang e.d. Ik was altijd zo geemancipeerd en wilde full time blijven werken carriere  en kind naar de creche. Nu denk ik steeds anders over.

Ik ga maar door met werken.

groetjes,
Antoinette

hallo allemaal,

is heel rustig op t werk dus ben ik dr weer.
@antoinet over dat minder gaan werken, ik werk nu fulltime maar wil dan nog 3 dagen gaan werken. Omdat ik op zaterdag wil blijven werken en op maandag vrij heb (net andersom als mijn vriend), hoeven we maar voor 2 dagen oppas te hebben. En daar hebben de oma's to be zich op voorhand al voor aangemeld. Dus dat is geregeld hoop ik.
Zie wel dat ik nu de laatste op NOD lijst ben, dat is nog lang wachten!!!

Ga weer aan t werk.

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan