nieuw en zwanger willen worden

Bericht gekopieerd voor al het weer verkeerd zou gaan.. berichtje weer weg,... nou wordt ik gek.. ga het stuk voor stuk doen.. jammer dan:p

Lekker je wijntje Miran?

Naat.. Gaat goed met me hoor.. Voel me al en aantal dagen miisselijk..

Poeh? Al beloed gezien of getest???

Bolle.. Maakt niet uit of je  wel of geen zwangerschapskwaaltjes heb de kans op een miskraam is bij allebei even groot..   dus hoop dat het snel weer overngaat..

nu fff mijn verhaal doen.. hihi/.. xx

Jaaaaaaaaaaaaaa hallooo zo kan ik het ook, hahah
Had ik net ook in andere topic, dus ach! Idd iets dichterbij onze nieuwe naam, hahah

Mijn mannetje is beetje nukkig naar boven gegaan, omdat ik zei: ''dank je voor het helpen hè, ik ben nu al klaar'' Had alles zelf opgeruimd en in de vaatwasser geruimd, was de hele tijd al bezig, had gekookt enzo en dingen regelen met de belasting. Had aan hem gevraagd of hij de borden ff op het aanrecht wou zetten, maar meer deed hij dus niet. Was beetje sacratische opmerking, maar hij vatte het dus zwaarder op. Dalijk dan maar goedmaaksex, hihih. Gooi mijn charmes in de strijd, hopelijk werkt het, hihih.

Volgens mij ligt iedereen languit op de bank! Weltrusten voor strakkies en tot morgen!

Liefs Nathalie

Nog 8 dagen te gaan en ik heb me eerste kwaal..

Misselijk.. en niet zo'n beetje ook.. al een paar nachten als ik wil gaan slapen wordt ik misselijk.. het wordt steeds erger.. van de week zat ik al in de starthouding om naar de wc toe te rennen.. gelukkig is het zover niet gekomen..

't zal wel een griepje zijn want gisteren ook hoofdpijn..

Ook heb ik me eiersprong neit gevoeld.. misschien toch zoals ik al eerder dacht toch gewoon vorige ronde al raak.. maar toch gewoon ongie geworden.. ik ga pas op me NOD testen mocht het nodig zijn..

xxxx Mamoetje

PS Miranda.. als ik weer ongie ben heb ik met me beste vriendin een ,meiden weekend afgesproken.. lekker films kijken en een fles pasoa ernaast.. hihi

Hahha mamoetje, jij ook een vermoeden dat je misschien toch zwanger bent?
Ik las net ook de noodkreet van mamaseptember. En als je dit topic een beetje hebt bijgelezen heb je kunnen lezen dat ik er gistere ook beetje door heen zat. Ik zit nu toch te twijfelen of ik wel of niet zal testen. Maar dan denk ik weer, neee joh je houd gewoon jezelf voor de gek, het zal wel gewoon met ontpillen te maken hebben. Lastig: verstand en gevoel.

Liefs Nathalie

Ja zo zat ik toen ook.. maar ik wacht het nog even af tot me NOD en dan zien we wel weer verder.. Als je het niet doet zul je het niet weten.. of je moet netals ik wachten tot je NOD.. Heb er dnek ik overheen gelezen.. welke kwalen heb je dan?

xxx mamoetje

Naat: Sochtends of savonds testen maakt neit meer zoveel uit.. sommige testen vragen het in de bijsluiter end an staat er ook bij dat het neit veel uitmaakt..

En als er iemand zwanger is geeft de zwangere ons glitters en neit wij de zwanger:p:p

Maakt neit uit beginnersfoutjes.. hihi..

xxx Mamoetje

Geeft niks meis, staat hier ook zoveel info, hahah.
De rode duiveltjes kwamen een week te vroeg, ik had maar cyclus van 22 dagen
Ik weet niet wat het deze ronde zal zijn. Dus ff afwachten. Volgens mijn bannertje heb ik over 2 dagen mijn ei alweer. Of misschien heb ik nu wel een langere cyclus, moeilijk allemaal.

Erg moe, met vlagen misselijk, apart gevoel in mijn buik, stemmingswisseling, soms totaal geen zin in eten, smaak anders of soms juist hele erge honger. Dat was het wel zo'n beetje denk ik hihih. En tja ik vind mijn buik dikker geworden. Maar dat roep ik al tijdje. Dit terwijl ik zeker 2 à 3x per week ben gaan zwemmen sinds eind vorig jaar. Dus ik vind het allemaal maar een beetje vreemd.

Ik weet het niet meer hoor, tis wat met al die berekeningen en wachten en onzekerheid. Dit is voor mij (net als voor jullie natuurlijk) allemaal nieuw, weet ik veel wat ik allemaal wel of niet moet voelen. Of mijn lichaam van slag is door ontpillen of dat ik stiekum zwanger ben maar gewoon steeds ongi word. Tja dan doe je ook geen test hè als je ongi word.

Dit was mijn tekstje wel weer ff. Waaraan merk jij dat je misschien wel zwanger bent, maar toch ongi bent geworden?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan