nieuw en zwanger willen worden

quote: dannyjudithvisser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 22:36:37'));

Hallo.

Ik ben Judith 2 1/2 jaar gestopt met de pil.
Ivm relatie breuk.
Me vriend die ik deze maand   al weer 2 jaar heb woon in meesamen.
Maar    hebben we per augustus 2007 besloten om te beginnen met kinderen.
Het is nu 1 april 2008 en zijn inmiddels al bezig vanaf   augustus 2007.
Maar geluk ben ik niet de enige bij wie het zolang duurt.
Woon in apeldoorn
En 26 jaar.
Judith

Hallo Judith, ik moest ff opzoeken waar ik je ook alweer gesproken had, hihih.

Nou ja gesproken, gisteren ff kort gezien. Jeetje vanaf aug 2007 al bezig om zwanger te worden, moeilijk meis. Gelukkig zijn hier verschillende topics   met meiden die ook al heel lang bezig zijn. Wij zijn allemaal nog maar broekkie wat dat betreft, hihih. Ik hoop voor jullie dat deze ronde een vruchtbare ronde mag zijn. Heb je al eens contact gehad met Huisarts ofzo? Weten veel mensen van jullie plannen? Wanneer is nu je NOD? Jeetje veel vragen he, hihih.

Gr. Nathalie

HEEEEE MEIDEN,

Ben ik blij dat ik weer op het forum kan, jeetje weer met pijn en moeite deze oude pc aan de praat gekregen. Onze laptop is nog steeds buitengebruik, balen  Dus ik moet het met dit dit bejaard pctje doen, helaas.

Maar ik zie dat jullie heel ijverig aan het typen zijn om het topic vol te krijgen, hihi.... Dus wordt het nu toch echt tijd voor een nieuwe naam, wel eentje die echt bij ons past...!!! Wie heeft ideeen??? Gooi maar in de Ideeenbus!!!

Ik zal zo eerst alles op mijn gemakkie gaan lezen, ik heb er nu ff snel overheen gekeken, ik zag dat Judith nieuw is, WELKOM!

En POEH, meid ik heb heel hard voor je geduimd, jammer jammer!!! De vervloekte RD!!!

Hier nog steeds onduidelijkheid, vanaf afgelopen vrijdag roze afscheiding en vanaf gisteren  wat bruinig bloed.... blegh... wordt er crazy van !!! Wie heeft dit ook gehad??????????????????????? IEMAND!!!!!!!!!!!!!!!
Verder totaal geen klachten, borsten zijn ook niet meer zo pijnlijk!!! Ik weet nu niet meer wanneer ik moet gaan beginnen te tellen met mijn cyclus!! gisteren of vrijdag of misschien de dag dat het echt mooi rood bloed wordt (als dit komt natuurlijk) Ik baal hier ontzettend van....!!! Zolang ik niet weet wanneer ik moet gaan tellen, kan ik ook niet mijn cyclus berekenen.... (&$*#$*  niet tofffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo nu ga ik eerst jullie verhalen fatsoenlijk doorlezen...

Knuff Esseltje

Hey Esseltje, tja moeilijk is dat hè. Kun je niet beter wachten tot echt rood bloed blijft komen? Hopen we van NIET natuurlijk! Lastig al die kwaaltjes die komen en gaan en die onzekerheid erbij omdat alles nieuw is. Misschien moet je nog meer geduld hebben. En een testje tegenaan gooien na je NOD van 4 april? of heb ik het mis? Lijkt me dat als je pas echt veel rood bloed verliest je kan spreken van ongi, maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. Ik blijf gewoon voor je duimen dat dit alles een voorteken is dat het goed zit!

Tot zo, of heeft je oude pc het begeven met al onze teksten?

Liefs Nathalie

Zo, wat een verhalen weer hoor..

Als eerste:

@ Bolle: meid, wat vervelend zeg die steken in je buik. Ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt hoor, ook gezien je bloedtest!!! Je kunt nu nog niet echt genieten he??? Probeer je maar niet teveel zorgen te maken, en probeer toch ook maar wat te genieten van dat kleine wondertje dat in je buikje zich ontwikkeld, meid dat lijkt me zooooo moooooiiiiii. Er groeit gewoon een mensje van jou en je mannetje in je buik...   GENIET. Veel succes morgen, en je zult zien, je krijgt vast een negatieve test, m.a.w. dat je gezond bent en je kleine spruitje ook!!!!!   PS: bedankt voor de gestrooide glitters, hopenlijk mogen ze baten.... VOOR ONS ALLEMAAL.

@ Mickje: meid natuurlijk gaan we je missen, hou ons wel een beetje op de hoogte hoe je NOD verloopt, wij willen natuurlijk ook voor jou met glitters gaan strooien. Ook heel veel klus plezier in jullie nieuwe huisje... Wij zijn gelukkig net klaar, en willen graag over een aantal jaartjes, mocht er een tweede kindje komen, nog gaan aanbouwen... maar NU EVEN NIET!!! hihi....  Ik klus momenteel liever in de slaapkamer!!!!! hahahahahahahaha....  OEPS!

@ Nathalie: gelukkig heb je afgelopen nacht redelijk geslapen, hoop dat bij jou snel alles normaal gaat verlopen...

@ Antoinette:   Ik hoop dat we allemaal Bolle kunnen gaan vrijgezellen!!! Maar we gaan er gewoon allemaal weer voor.   Ik duim voor je....

@ Joepie: jeetje wat een verhaal zeg, van dat meisje met de tweeling. En de verloskundige had gezegd dat er niks aan de hand was >>>>"??????? Jezus, wat erg... dat is toch vanzelfsprekend dat dat niet goed is!!!! Hoe dom kun je zijn??? OEHHH daar kan ik boos  over worden!! Maar goed dat haar vriend 112 heeft gebeld. Nu  maar hopen dat de meisjes zich er doorheen slepen. Jeetje wat licht zeg, 1000 en 900 gram... Ik zal strakkies twee kaarsjes voor deze meisjes aansteken!!!! Jajaja... bij bijgelovig....!! En wat betreft je testen op de NOD dag, meid als jij je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen. Iedereen heeft zo haar manier om zich door deze spanning heen te slepen. Dus GEWOON doen waar jij je lekker bij voelt....!!!!! O ja, mijn PM tja sinds gisteren bruinig bloed, maar niet veel 1 tampon per dag ofzo.... verder niks...!!! En die is dan ook nog niet eens vol.... (zal maar niet verder in detail treden ,..,..,,,....) Ik had dit ook toen ik aan de pil was, maar als ik alle andere meiden hier hoor, worden die zo van het ene op het andere moment ongesteld!!! Ik denk dat ik nog bezig ben met ontpillen, ben toch 15 jaar aan de pil geweest dus??? Maar maak we wel zorgen hierover!!! Ook omdat ik via de ovu testen geen ei heb kunnen ontdekken... en nu wordt ik ook nog niet eens normaal ongi... Vorige ronde had ik dit ook, begon op woensdag met roze afscheiding, vrijdag met bruinig bloed, en zaterdag zette het door, en maandag was ik er al weer helemaal van af.... toen zijn we weer aan het klusse geslagen.... BLEGH>>> ik weet het allemaal niet meer.... we zien wel...!!!

@ Maureen, meid wat vreselijk zeg, van je moeder.....!!!! Ik begrijp je helemaal. Mijn moeder heeft dus kanker gehad voor 3 jaar terug, ik zakte zowat door de grond, de bodem werd mij onder mijn voeten wegnomen... Dus ik kan me heel goed in jouw schoenen verplaatsen. Meid, praat erover, maakt niet uit met wie, met ons of met je mannetje of een goede vriendin, geeft niet! En probeer sterk te zijn voor je moeder, die heeft je nu het hardste nodig.... En huilen doet wonderen als je moet huilen meis, doe dat lekker....!!! De tranen zijn er niet voor niks.... Ik weet nog goed dat mijn moeder tegen mij zei: Esseltje "ik ga me hier doorheen vechten, want ik wil mijn kleinkinderen nog zien", en ik zit .................... pfff wordt even moeilijk, het ontroerd me nog steeds, maar meisje echt waar, mss is het allemaal wel goedaardig en hoeven jullie dit allemaal niet mee te maken, en blijft het jullie bespaard. Maar hoe de uitslag ook zal zijn, het is zwaar maar het betekend nog lang niet het einde. Blijf hoop houden en van elkaar houden....   Even goed hoop ik voor jullie het beste. En als je je ei kwijt wil, hoe gezellig het hier ook mag zijn, wij zijn er voor je, ook als je verdriet hebt....!!! Hou je goed, meisje....!!!

Meiden, morgen lekker een dagje vrij.... dus kan ik weer gezellig mee kletsen mits mijn bejaarde pctje me niet in de steek laat....

Sweet dreams en dikke knuff, en net wat Joepie zegt, we creeren wel een band zo met elkaar... dus heel veel liefs van mij naar jullie,

xx Esseltje

@ Nathalie: idd als ik zaterdag 5 april nog niet echt ongi ben gooi ik er zeker een testje tegenaan, maar toch denk ik dat ik niet zwanger ben. Maar ja voor alle zekerheid, toch maar ff testen... De vorige ronde was ik ook al niet echt ongi geworden, 1 dagje was het wat erger maar niet echt heftig ofzo...

Bedankt dat je voor me duimt, we zullen het wel zien de komende dagen, ooeeee spannend spannend.....!!!!

Ideenbus:

kluskippies wannabe moms 1

( haha...  of zoiets)     Esseltje

Voor de laatste keer vanaaf!!

Hihi, Esseltje toch, het ene moment rollen de tranen over m'n wangen,
vanwege het verhaal van je moeder en het volgende moment schiet ik
weer in de lach om die naam, haha...gek kind!!!

Ik snap ook helemaal niks van jouw cyclus, sorry...wil je heel graag
helpen, maar daar ben ik nog net iets te onervaren voor! Wat ik wel
weet is dat je ongesteldheid na mijn inzien nog niet goed heeft door
gezet...Anders merk je dat wel...en omdat het nog geen helder bloed
is...gooi alle smerige details er maar door, ik kan overal tegen,haha!

Ik heb ook nog een minder leuk verhaaltje...het gaat maar door hier...
vanavond belde mijn moeder ineens op dat ze een uitstrijkje had laten
doen...ze was al in de overgang en een jaar niet meer ongesteld geweest
(ze is 53) en nu had ze voor 2 weekjes terug weer bloedverlies gehad...
Daarna had ze in de margriet gelezen dat dat eventueel kon wijzen op
baarmoederhalskanker!!!Ze schrok zich dood natuurlijk...assistente
gebeld, die zei dat ze zich niet heel veel zorgen hoefde te maken, want
het kon ook een poliepje zijn ofzo...toch een uitstrijkje laten maken en
dat zag er in eerste instantie rustig uit, dus nog geen directe reden tot
paniek, maar nu moet ze 8 april voor de zekerheid een echo laten
maken...Pfff...daar krijgt ze gelukkig direct de uitslag van, dus binnen
een weekje weten we of er wat aan de hand is...ze was zelf wel een
beetje gerustgesteld omdat de huisarts dus had gezegd dat het er nog
wel goed uitzag...maar je schrikt toch wel hoor...
We zien wel wat het wordt, kan me nu heel druk gaan maken, maar straks is
het niks...jullie horen het wel als er meer nieuws is...

Morgen ga ik weer verder typen en reageren op verhaaltjes, voel nu de hoofdpijn opzetten, een teken dat ik lekker moet gaan slapen!

Sleep well ladies!

Liefs Joepie

Jeetje wat is er wat met die moeders van ons hè. Mijn moeder vind het ook al nodig om ''gek'' te doen en ons te laten schrikken. Ze heeft namelijk al 3 beroertes gehad en aantal terugvallen. Dus tja schrikken steeds en tis niet meer de oude mama die ze vroeger was. Maar ben zo ontzettend dankbaar dat ze er nog is. Ik hoop echt dat ze over een tijdje trotse oma mag worden. Maar zijn wel hele verdrietige momenten allemaal. Je moet er toch niet aan denken dat je dit niet kan delen met je moeder, pfff maar niet teveel aan denken.

Van mijn cyclus snap ik al sniks, laat staan die van jou Esseltje, hihi. Gelukkig hier ff geen bloed meer. Heb het er wel mee gehad. Had net buikkramp, maar moest daarna naar de wc, zal msischien dat wel geweest zijn, haha. Lekker dat je morgen vrij bent zeg. Morgen voor mij een hele drukke dag dus kan je niet komen vergezellen. Maar ik ga zeker alles lezen als ik tijd heb.

Ik ga nog ff de serie Brothers & Sisters kijken en daarna hopelijk weer lekker slapen!

Weltrusten, liefs Nathalie

Terug
Bovenaan