Zo, wat een verhalen weer hoor..
Als eerste:
@ Bolle: meid, wat vervelend zeg die steken in je buik. Ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt hoor, ook gezien je bloedtest!!! Je kunt nu nog niet echt genieten he??? Probeer je maar niet teveel zorgen te maken, en probeer toch ook maar wat te genieten van dat kleine wondertje dat in je buikje zich ontwikkeld, meid dat lijkt me zooooo moooooiiiiii. Er groeit gewoon een mensje van jou en je mannetje in je buik... GENIET. Veel succes morgen, en je zult zien, je krijgt vast een negatieve test, m.a.w. dat je gezond bent en je kleine spruitje ook!!!!! PS: bedankt voor de gestrooide glitters, hopenlijk mogen ze baten.... VOOR ONS ALLEMAAL.
@ Mickje: meid natuurlijk gaan we je missen, hou ons wel een beetje op de hoogte hoe je NOD verloopt, wij willen natuurlijk ook voor jou met glitters gaan strooien. Ook heel veel klus plezier in jullie nieuwe huisje... Wij zijn gelukkig net klaar, en willen graag over een aantal jaartjes, mocht er een tweede kindje komen, nog gaan aanbouwen... maar NU EVEN NIET!!! hihi.... Ik klus momenteel liever in de slaapkamer!!!!! hahahahahahahaha.... OEPS!
@ Nathalie: gelukkig heb je afgelopen nacht redelijk geslapen, hoop dat bij jou snel alles normaal gaat verlopen...
@ Antoinette: Ik hoop dat we allemaal Bolle kunnen gaan vrijgezellen!!! Maar we gaan er gewoon allemaal weer voor. Ik duim voor je....
@ Joepie: jeetje wat een verhaal zeg, van dat meisje met de tweeling. En de verloskundige had gezegd dat er niks aan de hand was >>>>"??????? Jezus, wat erg... dat is toch vanzelfsprekend dat dat niet goed is!!!! Hoe dom kun je zijn??? OEHHH daar kan ik boos over worden!! Maar goed dat haar vriend 112 heeft gebeld. Nu maar hopen dat de meisjes zich er doorheen slepen. Jeetje wat licht zeg, 1000 en 900 gram... Ik zal strakkies twee kaarsjes voor deze meisjes aansteken!!!! Jajaja... bij bijgelovig....!! En wat betreft je testen op de NOD dag, meid als jij je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen. Iedereen heeft zo haar manier om zich door deze spanning heen te slepen. Dus GEWOON doen waar jij je lekker bij voelt....!!!!! O ja, mijn PM tja sinds gisteren bruinig bloed, maar niet veel 1 tampon per dag ofzo.... verder niks...!!! En die is dan ook nog niet eens vol.... (zal maar niet verder in detail treden ,..,..,,,....) Ik had dit ook toen ik aan de pil was, maar als ik alle andere meiden hier hoor, worden die zo van het ene op het andere moment ongesteld!!! Ik denk dat ik nog bezig ben met ontpillen, ben toch 15 jaar aan de pil geweest dus??? Maar maak we wel zorgen hierover!!! Ook omdat ik via de ovu testen geen ei heb kunnen ontdekken... en nu wordt ik ook nog niet eens normaal ongi... Vorige ronde had ik dit ook, begon op woensdag met roze afscheiding, vrijdag met bruinig bloed, en zaterdag zette het door, en maandag was ik er al weer helemaal van af.... toen zijn we weer aan het klusse geslagen.... BLEGH>>> ik weet het allemaal niet meer.... we zien wel...!!!
@ Maureen, meid wat vreselijk zeg, van je moeder.....!!!! Ik begrijp je helemaal. Mijn moeder heeft dus kanker gehad voor 3 jaar terug, ik zakte zowat door de grond, de bodem werd mij onder mijn voeten wegnomen... Dus ik kan me heel goed in jouw schoenen verplaatsen. Meid, praat erover, maakt niet uit met wie, met ons of met je mannetje of een goede vriendin, geeft niet! En probeer sterk te zijn voor je moeder, die heeft je nu het hardste nodig.... En huilen doet wonderen als je moet huilen meis, doe dat lekker....!!! De tranen zijn er niet voor niks.... Ik weet nog goed dat mijn moeder tegen mij zei: Esseltje "ik ga me hier doorheen vechten, want ik wil mijn kleinkinderen nog zien", en ik zit .................... pfff wordt even moeilijk, het ontroerd me nog steeds, maar meisje echt waar, mss is het allemaal wel goedaardig en hoeven jullie dit allemaal niet mee te maken, en blijft het jullie bespaard. Maar hoe de uitslag ook zal zijn, het is zwaar maar het betekend nog lang niet het einde. Blijf hoop houden en van elkaar houden.... Even goed hoop ik voor jullie het beste. En als je je ei kwijt wil, hoe gezellig het hier ook mag zijn, wij zijn er voor je, ook als je verdriet hebt....!!! Hou je goed, meisje....!!!
Meiden, morgen lekker een dagje vrij.... dus kan ik weer gezellig mee kletsen mits mijn bejaarde pctje me niet in de steek laat....
Sweet dreams en dikke knuff, en net wat Joepie zegt, we creeren wel een band zo met elkaar... dus heel veel liefs van mij naar jullie,
xx Esseltje