nieuw en zwanger willen worden

Ohhh meiden als jullie morgen ff door typen komen we wel bij de 700 hhihih
Dus jullie moeten maar ff flink brainstormen. Ik ga er vannacht ook eens ff over dank denken. Hier is van mij in elk geval weer een extra berichtje, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden

Wat zijn julllie ontzettend lief voor me.
Dank jullie wel
Ik kan nu alle steun gebruiken, ik zat gister op de msn met een oude vriend van vroeger met wie ik weer contact heb en die zei ook praat erover dat lucht op en heel veel huilen
Zijn moeder heeft borstkanker gehad dus hij begreep als geen ander hoe hik me voelde.
Als ik dit ook zit te typen staan de tranen in mijn ogen, ik weet dat we nog wel geen uitslag hebben maar dit blijft ook emotioneel.
Me moeder zit er ook helemaal door heen wil niet eens eten.
Dat doet je als kind ontzettend pijn.
Ik luister nu heel veel muziek waar ik me gevoel in kwijt kan.
Heb nu lekker hard lenny kravitz opstaan pech vor de buren dan

Ik hou julie zeker op de hoogte en hier kan ik het ook van me afschrijven.
Lag gister met me mannetje in bed en hij zegt ga morgen lekker winkelen met een vriendin even afleiding en koop iets leuks voor jezelf want dat verdien je.

nou lieve meiden ik ben erg blij met jullie jullie voelen echt als famillie al ken ik jullie helemaal niet.

Heel veel dank daar voor en we spreken elkaar snel

Groetjes Maureen

Goede morgen allemaal,

@ Maureen, fijn dat je met deze vriend hierover kunt praten... Kun je tenminste even je hard luchten bij iemand die weet wat je doormaakt.... Het is moeilijk om te zien hoe slecht je moeder zich voelt. Ik had dat ook, mijn moeder was ook ontzettend veel afgevallen, en daar ben ik toen ook ontzettend van geschrokken. Vandaar dat je ook moet proberen voor haar sterk te zijn, zorg ervoor dat ze op je kan leunen, wanneer nodig. Mijn moeder heeft dit als heel positief ervaren, toen in die tijd. Na 3 jaar is ze nog steeds bang, wat ik natuurlijk ook heel goed begrijp. Maar ik blijf positief en probeer haar te overtuigen dat het goed is, en dat de kanker weg is...!! Ik blijf voor je duimen dat de uitslag goed zal zijn en dat het niet kwaadaardig is...

Nou meiden hier nu toch echt....  RD!!!!!!!!! Tja aan de ene kant wel opgelucht hoor, kan ik weer verder, want ik heb toch bijna 1 week roze afscheiding gehad, dus dan wil je wel weten waar je aan toe bent... toch??? En het scheelt me de spanningen op het wachtbankje en zwangerschapstesten hihi..... Dus ik ga door naar de volgende ronde 3x scheepsrecht zeggen ze toch, ik ben benieuwd of het spreekwoord zijn eer aan houdt. ( ik hoop ontzettend van wel.... hihi...)

Meiden de tijd begint de dringen wat betreft onze nieuwe naam>>> Ik heb al een ideenbus geopend maar die wordt nog niet gebruikt, en hij zal wel wegvallen naar de 2e pagina.....

Ideenbus:

kluskippies wannabe moms 1
                            ( haha...  of zoiets)     Esseltje

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Zo ben weer even bijgelezen!

Ik ben erg blij, heb net de uitslag van de bloedtest en die was negatief! Dus geen toxoplasmose! De assistente kon me niet vertellen of ik al antistoffen heb, doordat ik het misschien vroeger al heb opgelopen, dus daar belt ze nog voor terug. Maar hoe dan ook, nu ga ik echt genieten!
Ik heb ook geen erge krampen meer gehad en de misselijkheid is ook een stuk minder, dus dat is ook lekker.
Genoeg over mij.
Jeetje Maureen, ik kan me voorstellen dat je in een hele moeilijke periode zit. Ik hoop echt dat het iets goedaardigs is, maar het afwachten is al een hel, zeker als je moeder het er zo moeilijk mee heeft. Probeer er inderdaad zo veel mogelijk voor haar te zijn en huil maar lekker uit, dat mag en is goed voor je. Gelukkig kun je er goed met je vriend over praten. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!
Dat geld ook voor Joepie, ook heel veel sterkte en hopelijk is het bij jou moeder niets ernstigs. Dit soort dingen zetten je altijd wel weer even heel anders in het leven. Je gaat dan echt pas voelen hoe belangrijk je familie is en wat er belangrijk is in je leven en dat is toch altijd je gezondheid!
Het is inderdaad fijn dat we hier zo'n vaste groep hebben en we alles aan elkaar kwijt kunnen. Dat geeft toch een band! Misschien dat we straks als we allemaal een kindje hebben (ik hoop dat echt!!) eens een keer moeten afspreken Ergens in het midden van het land, omdat we allemaal ergens anders vandaan komen!
Antoinet is zou gewoon op je NOD testen hoor, dan zou de test al kunnen werken, maar mocht het niet gelijk positief zijn hou dan in je achterhoofd dat dat nog niets zegt. Je bent op dit moment nog even onze enige hoop! De volgende op de wachtbank zijn toch weer een eindje verder weg! Een dikke duim voor je van Bolle!
Was jij het die het over de tweeling had? Kan het nu even niet terugzoeken, maar ik hoop echt dat beide meisjes er gezond uitkomen! Het is wel erg vroeg hoor 27 weken, maar het kan wel goed gaan. De zorg in het ziekenhuis is gelukkig zo veel verbeterd, ook voor die kleintjes. Mijn zusje was met 28 weken geboren en 1200 gram, gelukkig heeft zij het ook gehaald en ze heeft er helemaal niets aan overgehouden, heeft nu zelfs al een klein meisje van 2 jaar!
Essel wat balen dat je RD hebben doorgezet, maar ik denk ook dat het voor jou wel een opluchting is dat je nu niet meer hoeft te twijfelen. Dit was toch je tweede keer dat je RD hebt gekregen na de pil? Zit er helemaal geen regelmaat in? Hoeveel dagen was het vorige keer en nu? Ik kan je wel zeggen dat het gunstig is dat je nu twee keer bleodingen hebt gehad, dat ze niet zo 'heftig' zijn zegt niet veel. Als je geen ei had gehad had je ook niet ongi geworden, dus je moet toch ergens je ei hebben gehad, ondanks dat de ovutesten hem niet hebben gevonden. Geef je lichaam nog even de tijd om weer wat regelmatige cyclussen te krijgen, dat kan even duren na de pil slikken. En gewoon door blijven klussen de komende tijd, wie weet is het straks raak!
Mickje; veel succes met klussen in huis, en vergeet niet op een andere manier te klussen . we zien wel wanneer je weer online bent, hou ons in ieder geval niet te lang in spanningen bij je volgende NOD.

Even over werken nadat je een kindje hebt gekregen. Ik werkte tot 1 april 4 dagen en zou na de bevalling drie dagen of misschien 2.5 dag willen werken. Maar aangezien ik nu zonder werk zit is het maar de vraag of ik dat bij mijn toekomstige werkgever zou kunnen doen. Ik denk dat ik zeker een opvang moet zoeken. Mijn eigen moeder heeft rugproblemen en kan geen kinderen optillen, ook heeft ze al 12!! kleinkinderen, dus dat werkt gewoon niet. Mijn vader werkt de hele week. Mijn schoonmoeder heeft wel eens laten vallen dat ze nooit op zal passen als ik besluit te blijven werken, omdat ze nogal ouderwets is en vind dat als je voor een kind kiest je je kind niet bij anderen mag 'dumpen'. Ik heb daar best nog wel eens ruzie over gehad met mijn mannetje, en vind het echt superouderwets, maar goed we moeten dat maar accepteren. Dit word overigens haar eerste kleinkind, dus wie weet smelt ze straks wel en wil ze niets liever dan 1 dag in de week oppassen op haar kleinkind! Ik hoop het maar. Eventueel zou een van mijn zussen nog wel een dag in de week kunnen oppassen, maar ik ga maar uit van een kinderopvang. Alleen is het nu dus nog afwachten hoe dat gaat, aangezien ik nu werkzoekend ben en dus nog niets kan regelen.

Gisteren trouwens erg lastig gehad toen ik op bezoek was bij mijn moeder en mijn zussen. Het ging alleen maar over bevallingen, kinderen en zwangerschappen. ook een minder leuk verhaaltje van iemand die met 27 weken niets meer voelde en er in het ziekenhuis achter kwam dat het kindje overleden is! Dat is in mijn omgeving al het vierde kindje dat overlijd na een lange zwangerschap! Binnen twee jaar tijd! Zelfs bij twee na een zwangerschap van ruim 40 weken! Daar wil ik echt niet te lang bij stilstaan, maar het zet je wel aan het denken! er werd gistern ook tegen me gezegd, nu jij nog! Maar toen werd er ook direct gezegd: nou ze heeft pas de bevalling van haar buuf meebeleeft dus die wil voorlopig nog niet! Ik moest er echt opletten dat ik niet rood word! hihi, ik hoop dat het gaat lukken het tot 14 mei stil te houden, maar het word denk erg lastig als ze alleen over dat soort dingen praten!

jeetje wat een verhaal al weer. Ik hou er mee op. Helaas ben ik niet zo crea in het verzinnen van een naam. Mocht me iets te binnen schieten dan horen jullie dat uiteraard!

Groetjes,
Bolle!

Hallo,

even een berichtje van mij.
De komende week laat ik denk ik niet zoveel van mij horen. Wij gaan de kamer behangen en verfen en ik moet ook nog werken. Dus niet zo veel tijd om te forummen!

Ik kom zeker weer terug en ik denk aan jullie!

Liefs Gerdien

Hallo allemaal!

@Joepie, Ik duim ervoor dat je moeder geen baarmoederhalskanker of iets dergelijks heeft. Mijn (ongevraagd) advies is rustig te blijven totdat de uitslag er is. Moeilijker gezegd dan gedaan, dat begrijp ik wel.  De dokter zei dat alles er goed uit zag, dat is gelukkig al iets.

@Essel en Nathalie: die onregelmatige cyclus komt vast door het ontpillen. Jullie zijn nog maar net bezig met klussen. Komt over een maand of meer wel goed. Misschien wel in de gaten houden.. Doen jullie al,

@Bolle, wat fijn dat de test ok was. Dat jij je mond kon houden toen je fam het over kinderen had en over jou evt kinderwens! Ik kan nu al amper mijn mond houden, terwijl ik nog niet eens zwanger ben, knap hoor. Maak je niet druk over die miskramen later in de zwangerschap. Ik weet niet van hoe dichtbij je dit allemaal hebt meegemaakt, maar ik weet wel dat mensen vaak over tragische dingen praten, meer dan over successtories. Zo lijkt het dat om je heen bosjes mensen vanalles mee maken, terwijl er ook heel veel goede zwangerschappen zijn.

Misschien klink ik als moeder de gans met al die adviezen... Maar is goed bedoeld.
Ja ik bereid me alvast voor op het moeder worden. hihi.

Oh ja bolle: je zei dat ik op mijn nod kon testen, nou ik denk niet dat ik dat doe. Ik wacht liever een paar dagen, tot dag 28. Ben wel benieuwd ofzo, maar ik wordt liever door de RD's geconfronteerd dan een negatieve test terwijl je (nog) niet ongi bent. Jammer dat ik nog niet van die kwaaltjes heb die jij hebt. Geef maar aan mij die kwaaltjes hihil. Nee ik verwacht er niet al te veel van.

Maar meiden, a.s. ronde moeten er wel een of twee meiden in blijde verwachting   zijn hoor! Vind ik... Wij worden kampioen zwanger worden hihi.

groetjes,
Antoinette

Terug
Bovenaan