nieuw en zwanger willen worden

Ha dames,

Werd tijd dat ik even weer een berichtje ging sturen, want voor mijn
doen is dat al erg lang geleden! Vandaag gewerkt in een groep 3, een
schattig clubje, de dag vloog voorbij!!!
Ga nu ff lezen op de andere geopende pagina en dan ondertussen ff
reageren!!

Maureen, tuurlijk zijn we lief voor je...je maakt je harstikke druk, dat
doe ik stiekem ook wel een beetje over mijn moeder! En het is helemaal
niet gek dat je pas gerustgesteld bent, als je zeker de uitslag weet!
Wel laten weten he, als er veranderingen zijn, want we leven heel erg
met je mee! En idd lekker huilen, dat lucht super op!!!
Ook lief dat je zegt dat we als familie voelen..ik heb dat ook wel een
beetje...die band!!

Essel, wat jammer dat het toch heeft doorgezet!!! Je hebt dus idd je
ei wel gehad, dus die ovulatietesten hebben niet gewerkt! Hopen dat
je deze maand een beetje op je cyclus kan vertrouwen!
Ik hoop voor jou dat die 3x is scheepsrecht uitkomt, voor mij mag het
in deze ronde wel raak zijn!
Wil wel wat in je ideeënbus stoppen, maar ik vind die van jou zo leuk!
Ik wil wel graag een kluskippie zijn, hihi! Ben d'r trots op!

Bolle!!Wat fijn zeg!HOERA!!wat zul je opgelucht zijn zeg!!!Dan hoef je
je daar iig niet meer druk om te maken! En of je dan immuun bent, dat
zie dan wel, je weet nu iig wat beter wel en niet kan doen!
Ik was dat, dat het vertelde met de tweeling...Heb vandaag even een
vriendin gebeld...Sarah moest aan een andere beademing, want die
had het erg moeilijk en waarschijnlijk moest zij nog wel tot haar eerste
levensjaar aan de zuurstof...balen natuurlijk, maar van de andere kant
positief dat ze het daar al over hebben! En met Luna gaat het volgens
mij ietsje beter, voor zover je dat kunt zeggen!
Wat fijn dat je zusje er niks aan over heeft gehouden!!!Dat geeft de burger
moed!!
Erg knap hoor, dat je het zolang volhoudt! Ik zou dat denk ik niet kunnen,
haha, ben net zo'n flapuit! Maar wil het wel echt proberen, echt een
geheimpje voor ons 2! lijkt me erg bijzonder!
En ik ben het met je eens over dat afspreken, dat lijkt me erg leuk! Dan
kunnen Gerdien en ik er met 2 koters samen op uit, aangezien we vlakbij
elkaar wonen, hihi!

Antoinet, ik ben wel blij met advies hoor! Lief zelfs! Ik kan me nu ook wel
rustig houden, al speelt het wel door je hoofd...maar ik ga me pas echt
druk maken als er iets uitkomt...kan ik nu al wel doen, maar mocht
het niks zijn dan is het allemaal voor niks geweest!
Ook knap dat jij kunt wachten! Wanneer wil je eventueel gaan testen???
Want wanneer is bij jou dag 28???Hebben we weer iets om naar
uit te kijken!En hopen dat het positief nieuws is, want ik wil wel
mee doen met die race van je!

Nathalie, hoe was je drukke dag???Heb je het een beetje vol kunnen
houden???Vast lekker slapen vannacht, ik hoop het voor je!

Poeh, hoe is het met je???Nog veel last van de RD's of kun je ze
aardig de baas?

Ik spring even onder de douche en dan lekker de bank op! Ik wens jullie
allemaal een fijne avond en tot snel!

Liefs Joepie

Hallo allemaal,

Hier weer een klein berichtje van mij!!
@Bolle wat fijn dat de test zo goed uitgevallen is. Nu hoef je je daarom in ieder geval niet meer druk te maken, nu kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap!!
@antoinette, dat hebben we juist graag al die adviezen, met zn allen weten we meer als alleen he. Dus zo leren we alleen maar bij. En soms is het ook wel fijn om van iemand anders te horen hoe zij erover denken.
@Gerdien, klus ze maar meid, we zien je vanzelf weer verschijnen.

Bij mij nog steeds de RD zal ook nog wel een paar dagen duren denk ik. Is wel veel heftiger als eerst toen ik nog de pil slikte, nou ik ga weer aan t werk. Moet nog tot 20uur.

Groetjes poeh

Hey allemaal,

Zo ik sla even anderhalve dag over en moet gelijk twee pagina's bijlezen  Dus maar ff een pagina ernaast geopend. K ga beginnen vanaf eergister avond dus mischien ga ik antwoorden op iets waar al een antwoord op is maar ja dan moeten jullie er maar gewoon over heen lezen!!

Mamoetje: Over dat ontpillen weet ik ook niet precies wat wel of niet waar is. Soms denk ik dat je lichaam wel degelijk moet ontpillen dat blijkt wel uit een hoop verhalen van mensen!! Maar volgens een aantal mensen in mijn omgeving zijn de hormonen van de pil al binnen een week uit je lichaam. Ikzelf dek dat het gewoon echt per lichaam verschild! We zullen zien....

Judih: Meid suc6!!! bij de een durt het jaren bij de ander is het meteen raak kijk maar naar onze bolle!!!

Antoinet: Minder werken hoeft voor mij niet... Ik werk nu 3 dagen full time is op mijn werk 4 dagen (dagen van 9 uur) En mijn schoonmama wil graag oppassen dat doet ze nu ook al op ander kinderen en als die oud genoeg zijn zoekt ze echt weer andere kids!! Als mijn ventje nou gewoon 1 dag minder gaat werken (4 ipv 5) Hoeven we maar 2 dagen oppaas te hebben. En t kinkt mischien gek maar ik wil me kind het liefst niet op de opvang hebben ook al werk ik zelf op een kinderdagverblijf. Maar ja we zien dan wel toch!!!

Mickje: Heel veel suc6 met de verbouwing,wie weet is het dan gelijk raak omdat je dan met hele andere dingen bezig bent!!! We horen het wel en tot snel!!!

Joepie: Als je voor 1 dag opvang kiest raad ik je aan om dan voor een gastouder te kiezen en va 2 jaar een peuterspeelzaal. Ik zie het bij mij op me werk zo vaak fout gaan met kinderen die maar 1 dag komen, die kunnen gewoon niet wennen aan de drukte en er is natuurlijk minder aandacht voor je kindje dan. Bij een gastouder is het rustiger en is er meer persoonlijke aandacht voor je kind!! Maar natuurlijk is dit helemaal afhankelijk van het kind dus het zal altijd even afwachten worden!!!

Essel: Idd klote dat rd's er zijn maar ook wel duidelijkheid!! Ik hoop ook dat het echt 3x scheepsrecht is want dan zou ik deze maand ook een mooi kado krijgen!!!  Suc6!!!

Nou ik ben weer helemaal up 2 date. Heb niet overal op gereageerd want anders krigen we er weer 2 pagina's bij.
Mijn ventje is weer aan het klussen bij die vriend van ons  Wort nu wel erg saai zit nu al voor de 3e avond deze week alleen. Eergister kwam hij om tien uur thuis nog even een snelle klus hihihi en daarna naar bed. Gister bleef hij wel lekker thuis dus samen filmpie gekeken en nog een keer geoefend om kindjes te maken  En nu weer alleen met het hondje. Morgen avond is hij er ook al niet  hij heeft elke vrijdag avond een borrel op zijn werk (hij verzorgt de borrel dus kan niet weg) Ahhhhh!! Vanaf zaterdag wil ik er weer even flink tegenaan gaan want als het goed is dinsdag me ei  
Nou lady's ik ga met het hondje lopen, lekker douchen en dan me mandje in... alleen  Weltruste allemaal en tot morgen!!!

Dikke knuf Van mij!!

ps
ik merk ook wel dat ik echt elke dag wil weten hoe het met jullie gaat!! Soort band dus

Goedavonnddd, ik gooi Word maar weer ff open, want jullie waren er vanmorgen al vroeg bij, hihih.

@ Maureen, fijn dat je steun hebt van mensen om je heen , dat je beetje van je af kunt kletsen en mensen begrijpen hoe je je voelt. Waarom wil je mams niet eten? Is ze zo bang voor de uitslag dat het totaal haar eetlust wegneemt? Logisch natuurlijk, tis niet niks allemaal. Als ze maar goed blijft drinken, eten is niet altijd zo belangrijk. En heb je het advies van je mannetje opgevolgd?

@ Esseltje, rd-tjes zijn nooit fijn, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Want roze of bruine troep en niet weten waar je aan toe bent is nog veelll vervelender. Nu kun je tenminste opnieuw berekenen en je ei zoeken. Tis dan wel geen Pasen meer, maar misschien helpt het dat al die paaseieren de winkels (bijna) uit zijn, kan je je ook niet vergissen, hahah. Oeps ben ik vannacht helemaal vergeten na te denken over nieuwe naam. Wat had je eerst ook alweer? Voor de geen die je in ideeënbus hebt gezet? Heb vannacht tot 3.00 uur wakker gelegen, dus had er best ff over na kunnen denken, hihi. Ik zal mijn hersentjes nog ff laten kraken. Kweet niet of dat nog lukt hoor, hihi.

@ Bolle, super! Dat je test negatief is. Pff wat een geruststelling zeg! Jeetje je zat lekker op de praatstoel zeg, hihih. Gezellig die verhalen. Ook al is het ook minder leuk om met elkaar te praten om na een lange zwangerschap je kindje te moeten verliezen. Hopelijk blijft dit ons allemaal gespaard. En kunnen onze kruimeltjes over een tijd samen met elkaar spelen in het midden van het land, hihih. Knap zeg dat je na het gesprek met je moeder en zussen helemaal niks hebt gezegd of eruit geflapt, hahah. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Volgens mij zou ik dan idee heel rood worden. Ik ben niet goed in liegen (verzwijgen) dus ze zien het vast aan mijn neus dan, hihih. Fijn dat je minder misselijk bent en andere kwaaltjes. Misschien was het ook een beetje de spanning van de bloedtest. Geniet nu maar lekker van je zwangerschap meissie. Op na 14 mei!

@ Gerdien, heel veel klus en ‘’klus’’ plezier en werkse. Hoe gaat het met stoppen met roken?
En hoe voel je je verder?

@ Antionette, alias moeder gans, hihih. Geef jij ff het goede voorbeeld om zwanger te worden. Anders is Bolle zo alleen! Rozemarijn komt maar heel af en toe meer lang. Bolle blijft gezellig bij ons plakken. Zit ze daar alleen in haar zwangere hoekje met haar glittertjes. En Esseltje met haar voorgevoel dat dit een vruchtbare periode voor ons forum zou zijn. Volgens mij bedoelde ze deze periode, hihih (ik dacht het ook hoor Esseltje, dacht dat het bij jou ook raak was, maar helaas)

Nu ff over mijn dag. Pfffffffffffff ben blij dat ie er opzit zeg. Eerst therapie zwemmen. Toen hup uit het water en snelsnel douchen en aankleden. Toen rolstoel af laten stellen. Zou EVEN duren, maar dat even werd ruim een uur, maar nu is ie weer toppie. Toen was mijn afspraak uitgevallen van 13.00 uur. Ik kon of naar huis rijden of in de stad ff een broodje eten en rondkijken. Ik koos voor het laatste, anders is het zo’n heen en weer gerij. Ik heb nog twee leuke shirtjes gekocht ook, laat het mooie weer maar komen! En toen ergotherapie in het ziekenhuis en daarna nog uur intake gesprek van medische psychologie, pff nou dat was mijn dagje wel. Daarna lekker naar huis, maar ja dan komt het koken er weer op aan. Bleken de aardappelen op. Maar goed genoeg van mijn uitgebreide dag uitleg. Ik zit nu lekker op de bank. Kijk half tv met mijn mannetje en zit te kletsen om het forum met jullie, dus mijn dag is weer goed, hihih.

Fijne avond nog allemaal! =X= Nathalie

Nog ff onze lijstjes naar boven halen

Ideenbus:
Kluskippies wannabe moms 1 ( haha...of zoiets) Esseltje

Ik vind kluskippies wel erg grappig hoor, iemand anders nog ideeën of mening?
Anders hoeven we niet langer nadenken, hihih

Grrr ging ff niet goed met kopieren en plakken. Hij deed het weer eens niet. Dus mijn tekst helemaal zwart, saai hè. Hier alsnog ons nod lijstje

NOD lijstje:

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                           09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Wat is het hier rustig vandaag zeg! Iedereen hard aan het werk?
Nathalie jij had gister een druk dagje zeg! Hopelijk kun je vandaag even wat meer rusten! Koop niet te veel leuke zomerkleren hoor, want straks pas je het in de zomer niet meer! Hihi, ik heb afgelopen januari ook heel veel leuke zomerkleren besteld en gekocht, ook leuke zomerjurkjes, maar het is maar de vraag of ik ze deze zomer nog ga passen! Het zijn met name strakke shirtjes en jurkjes op je buik, dus ben bang dat het lastig zal worden! Daarom hoop ik dat het in april en mei heel mooi weer word, zodat ik er nu alvast mee kan showen. Juni zal ook nog net gaan denk, maar daarna zal ik wat wijdere kleren aan moeten trekken!
Ik was gister met mijn moeder bij Bebel om een babykleertje te kopen voor mijn neef, Die hebben een jongetje gekregen deze week. Ik heb uiteraard goed kunnen snuffelen tussen de babykleertjes, ik moest nu eenmaal een kadootje kopen, maar vlak daarnaast hing de zwangerschapskleding en toen moest ik me wel inhouden. Mijn moeder zou dan wel raar op hebben gekeken denk! haha...
Nu hangt er natuurlijk allemaal zomerkleding in de winkels voor baby's, maar wij krijgen een winterbaby, dus kon ook niet stiekem iets voor mezelf kopen.
Ik zou het trouwens erg leuk vinden als mijn manneetje eens met een klein babykadootje aan kwam, maar verwacht dat maar niet. Mijn mannetje heeft het erg druk met zijn werk en mannen denken vaak niet aan zoiets om een kadootje te geven, dus ik wacht het maar af!
Gisteren heb ik ookbij mijn ouders gegeten, omdat mijn mannetje met het werk was eten. Ik moest tijdens het eten bij mijn ouders bijna overgeven, ik kreeg het echt niet weg. Ik ben bang dat als ik echt had gaan overgeven ik het wel had moeten zeggen, want je kan moeilijk tegen je moeder zeggen: mam het eten is niet te eten! Maar het ging net goed! Voortaan denk ik wel beter na om bij iemand te gaan eten!

Nou ben benieuwd hoe het met iedereen is, antoinet, jij hebt vandaag toch je NOD? Hopelijk blijven de RD weg! Hou ons op de hoogte!

Doeiii

Hoi meiden,
Alles kits achter de rits hihi.
Bolle volgens mij is het echt moeilijk om je mond te houden zeg. Ik denk niet dat ik mijn mond had kunnen houden, maar ach die 12 weken zijn zo voorbij. (alleen niet als je net zwanger bent en er allemaal nieuwe dingen op je afkomen,hihi) Ik heb al tegen mijn schoonmoeder verteld dat we aan het proberen zijn. Daar laat ik het bij. Mijn vriendinnen weten nog van niets. Ik heb gelukkig een schat van een schoonmoeder, een betere kun je niet wensen.

Vandaag mijn NOD, tenminste als ik uitga van een cyclus van 24 dagen, zoals de vorige keer. Ja na 1 ronde weet ik nog niet echt mijn cyclus he. Di-dag is dag 28, en voor mij testdag. En daarvoor had ik een spiraal. Dan wordt je helemaal niet meer ongi. Echt een aanrader voor na de 1e meiden.

Poeh, ja ik moest ook wennen dat ik weer flink ongi werd zeg in ronde 1. Het leek wel een waterval (sorry voor de details....)

Miranda, ik was benieuwd waarom je je kind niet naar het kinderdagverblijf wilde sturen. Het zal daar vast goed aan toe gaan, maar je hebt vast een goede kijk op wat het beste voor een kindje is. Want je werkt per slot van rekening met kinderen. Ik dacht altijd een paar dagen kinderdagverblijf is goed voor de sociale ontwikkeling. Maar persoonlijke aandacht van moeder of gastouder lijkt me ook niet verkeerd.

Nathalie: ik zal mijn best doen om bij olle aan te sluiten. En dan sleur ik jullie ook allemaal mee, hihi.   aan het klussen zal het niet liggen. ... Ik vind trouwens dat je zou positief overkomt nadat je toch een zwaar ongeluk hebt gehad, met al dat revalideren enzo. Mag ik vragen hoe het gaat met revalideren? Kun je veel dingen nog niet? Knap van je dat je zo positief in het leven staat.

Kluskippies wannabe moms1 vind ik erg leuk.
Het kan ook zijn "Kluskippies moms in spe" of "kluskippies leggen hun ei'

Kijk maar meiden,
Antoinette

Terug
Bovenaan