nieuw en zwanger willen worden

Hoihoi,

Even snel gelezen, ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat! Ik kan het niet laten om even op het forum te kijken.

Alles is geverft in de kamer, maandag wordt er pas behangen. En de kachel is kapot
We hebben nu dus een lege huiskamer en het is hardstikke koud. Maar het voordeel ervan is, dat we nu in bed gaan liggen, lekker warm onder de dekens. Van het één komt het ander dan... dat is dan weer beter, aangezien ik morgen mijn eisprong heb (volgens de berekeningen).

Maarre... toennet, toen waren we dus ook 'bezig' en toen trok hij mij zo bovenop hem ineens en toen kwamen de 'zwemmers' al!!!

JA MAAR...!
Ikke snel weer op mijn rug liggen, hahaha
Hmmm... deze keer zal wel niet zoveel effect hebben gehad, denk ik.

Ik hoop echt dat we deze maand allemaal zwanger worden en dat we dan een keer gaan afspreken met elkaar. We kennen elkaar inmiddels al zo goed!

Ik ga weer verder, tot snel!

Hoi hoi,
Alles goed meiden? allemaal druk aan het klussen.
Ik heb vandaag ook geklust voor de fun, nou ja we hebben echt heel veel sex de laatste tijd.
Nog geen RD te zien, maar ook geen zwangerschapskwaaltjes... Mijn man denkt dat ik misschien al zwanger ben, maar ik wacht nog even af met testen.
Ik ga over 5 minuutjes lekker uit eten met vrienden, dat kan niet meer zo makkelijk als de kleine er is lijkt me. Ook op vakantie gaan wordt vast moeilijker, nou ik ga altijd op duikvakantie, nou dat kan dan even niet meer. Over een jaar of acht... Als ik dan nog maar in mijn duikpak pas hihi.
Ik vind het ook echt gezellig met z'n alle hier. Ik hoop dat we snel zwanger zijn, dan gaan we lekker zeuren over harde buiken, augurken etc.

groetjes,
Antoinette

Hoi Meiden, jeetje wat rustig hier. Zo komen we niet aan de 700 hoor vandaag.
Maar ja heb er zelf ook niet echt aan bijgedragen natuurlijk. Heb mijn dag niet zo vandaag, dus vandaar dat ik ff niet langs kwam. Heb het ff gehad met alles. Denk dat ik deze ronde toch niet zwanger word en op dit tempo kan het ook nog wel ff gaan duren, want om zwanger te raken moet je immers klussen. En dat komt er hier maar niet van. Probeer al dagen mijn vriend op zijn gemak te stellen, kweet niet wat er met hem is. Dus heb besloten dat ik het wel ff goed vind zo. Ik zie wel wat er gebeurd en wanneer. Het maakt me gewoon een beetje verdrietig dat hij niet echt met me deelt wat er is.

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. MamaJM nog een test gedaan of ga je dat pas doen na het weekend. Spannend zeg Antionette, gelukkig steeds geen rd-tjes. Gewoon lekker blijven klussen meis, geniet ervan. Gezellig dat je nog ff langs kwam Gerdien. Balen dat kachel stuk is, maar ach lekker saampjes in bed is ook zo gek nog niet, hihih.

Wens jullie allemaal fijne avond met veel klusplezier.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

ZO mijn laatste zaterdag werken zit erop... JIPPIE...!!! Dinsdag en woensdag weer werken, dus nu ff een paar daagjes vrij, heerlijk. FF bijtanken!!! Vanavond een feestje, dus het zal wel laat worden, nu ben ik nog ongi, dus een glaasje of 2 kan wel!! Ook vanmiddag een lkkr broodje filet american gegeten... hmmmmm  !!! Als ik ongi ben gun ik me dat!!!

@ Antoinette: he spannend hoor, nog geen RD??? Ga extra hard voor je duimen... hihi...wie weet ben je zwanger!!! Wanneer ga je testen??? Hoezo nieuwsgierig!!! hihi...

@ Alle meiden hier: ik dacht dat jullie vandaag de 700 wel bijeen zouden kletsen, maar het valt toch wel tegen. Jullie zijn erg rustig geweest vandaag. Nou hier is in iedergeval weer een berichtje erbij...

Blegh... die ongi periode is echt niet leuk!!! Totaal  niet spannend, hoor!! Je kunt niet klussen en geen eisprong en ook niet afwachten om misschien zwanger te zijn... Maar goed, nog een paar daagjes en dan gaan we er weer volop tegenaan... Donderdag ben ik even naar Roermond geweest, ff rondneuzen, nu kon ik het niet laten om iets te kopen voor de babykamer... hihi... een nostalgies ijzere reclamebord van Zwitzal... met een oude tekening van vroeger erop "een babytje wat in een oud babybadje zit" echt erg leuk... past ook perfect bij ons idee voor de babykamer.... !!!

@ Bolle: zie je nu wel, niks aan het handje, gelukkig maar dat de bloedtest negatief was... Nu kun je eindelijk volop gaan genieten van je zwangerschap, en het kleine wondertje dat in je buikje groeit... En wat betreft babykleding, wel jammer dat je nu nog weinig kunt kopen, maar van de zomer hangt de winterkleding in de winkels, kun je dan lkkr gaan shoppen, hihi...!!!

@ Joepie: meid hoest met jou??? Normaal zit je toch geregeld op het forum!! Alles goed met je moeder?

@ Gerdien: haha... ja wat ik al eens eerder zei: "BABY TREFFEN" hihi...

Zo meiden,

Ik ga er weer een eindje aan breien, voor iedereen een leuke avond, en voor diegene die gaan klussen, mogen het raak zijn...hihi..

Knuf,
Liefs Esseltje

Gezellig dat je nog ff langs kwam Esseltje! Fijne avond, geniet maar lekker van de dingen die eigenlijk niet zo verstandig zijn, hihih.

Idd ik mis Joepie ook, gaat alles goed meis?

Liefs Nathalie

Hey meiden,

volgens mij hebben we allemaal een dip, hihi, het is hier zo rustig!
Ik ben vrijdag en gister nie geweest, heb vrijdag nog wel gelezen, maar
was zoooooooooo moe dat ik niet de kracht had om te reageren...
En gister had ik vrijgezellenfeest van m'n schoonzusje, dus ook de hele
dag de hort op en pas om 3.00 thuis...pfff..vanmorgen om 9.30 de wekker
want m'n zwager kon kampioen worden, maar toen ik in de rust de hond
op ging halen en terug kwam, was er iemand van het 5e van dezelfde
club in elkaar gezakt, ze waren hem al aan het reanimeren enz. heel
eng...dus de wedstrijd is gestaakt, ben nu dus alweer thuis...hij was
trouwens wel bij kennis weer, toen hij de ambulance in werd getild!

Vrijgezellenfeest was erg leuk, we hebben eerste een high tea gehad
en daarna hebben we een fotoshoot gedaan...we werden allemaal
heel proffesioneel opgemaakt door een visagiste (?) en daarna
werden we gefotografeerd!echt heel leuk, je was echt 20 min. bezig
met zo'n shoot, hij liet je staan, liggen, zitten enz. stoer kijken,
serieus en veel lachen! Ook een groepsfoto gemaakt en nog een
foto met m'n schoonzus alleen...daarna naar Enschede uit eten en
lekker een kroegje in! Was een geslaagde dag!

Antoinet, wat spannend zeg! Het komt nu wel heel dichtbij hoor!
Wel heel goed van je dat je nog even lekker afwacht, want het kan
deze keer ook langer duren he, je cyclus! We duimen heel hard
voor je!

Nathalie, wat vervelend voor je zeg...en kun je maar geen hoogte
van je vriendje krijgen???Misschien is idd een goed gesprek een
keer nodig, maar wel lastig als je vriendje niet veel los wil laten...
Misschien heeft hij toch een beetje plankenkoorts ofzo!
Ik hoop dat jullie er snel uitkomen meisje!

Gerdien, da's kou lijden!!! Zielig hoor! Maar idd wel lekker knus
en zo blijft de sex echt wel spannend als van het één het ander
komt...da's fijner dan dat het zo gepland is omdat het moet!
Heel veel klusplezier en ik hoop dat het z'n vruchten (hihi, snap
je hem) afwerpt!

Essel, je hebt groot gelijk dat je er even lekker van geniet! Balen
is dat he, dat je ongesteld bent?zoooo irritant en je kunt ook niks!
Bleeeh!Met mij gaat alles prima hoor, maar had hierboven al even
uitgelegd waarom ik er nie was, dus dat hoeft geen tweede keer!,
wel leuke forumvulling, hihi!
M'n moeder krijgt dinsdag de uitslag, dus dan laat ik het weten,
maar volgens mij is ze er zelf ook nog wel rustig onder! we zien wel!

Aaaaaaaah, wel lief hoor, dat jullie me missen! Heb gister nog wel
heel veel aan jullie gedacht, spookt toch elke keer door m'n hoofd,
wanneer kan ik weer typen, zal antoinet al ongesteld zijn, hoe is
het met die en die en die!!!hihi!

Nou forumvriendinnetjes, ik ga even een lekker bakkie koffie
drinken met m'n vriendje, want ook zijn voetbal is afgelast door
dat taffereel van vanmorgen!

Tot gauw!

Liefs Joepie

Morguh dames!

Jempie ik heb het hier nog nooit zo rustig gezien!  Heeft iedereen het zo druk dan? En idd Joepie!!!!....We missen je!!!

Antionetje was spannend allemaal!!! Heb je ook nog geen ongi voortekenen?? Of heb je dat normaal ook niet? Ik vind het echt knap van je dat je het testen kan uitstellen! Ik was een dag overtijd en stond gelijk met een test in de badkamer!!! Hahaha helaas negatief maar ja mischien deze maand he!

Ja over de vruchtbare dagen gesproken... Hoe zat dat ook al weer met de afscheiding/vocht? Dun en waterig betekend toch vruchtbaar? Want dan moeten wij maar eens flink gaan verder klussen  Ben het even kwijt hoe dat zat....
Gister is het er niet van gekomen, eerst visite bleef allemaal eten daarna nog onverwachts naar een verjaardag (oeps vergeten) uiteindelijk half 5 in me bedje ik nuchter (begin van de avond 2 wijntjes en daarna smaakte niks meer ) en me ventje echt dronken dus ja daar word ik niet echt opgewonde van hahaha

Essel dat bord van zwitzal lijkt me echt geweldig!!! Zoiets moet je ook niet laten liggen want kleine kans dat je zoiets snel weer tegen komt toch!!

Nou ik ga er maar weer vandoor even het ventje wakker maken, vandaag genoeg te doen....

Dikke knuf van mij en een pootje van Cookie!!

Heyyyyy Joepie daar was je weer!! Gelukkig maar!!

Nou ik ga nog een keer me bannertje plaatsen want ik vind het zo leuk dat ik nu een zaatje heb in een groen vakje hahaha (en t is natuurlijk weer een berichtje extra hahaha)

Kussie!!!

Terug
Bovenaan