nieuw en zwanger willen worden

Hey allemaal,

Dit is mijn eerste keer op een forum. Mijn vriend en ik zijn sinds begin maart bezig voor ons eerste kindje. En we hebben dus net onze eerste ronde erop zitten. En helaas zonder resultaat moest eigenlijk afgelopen donderdag ongi worden maar er kwam maar niks. Zaterdag middag in mijn lunchpauze maar een test gehaald en nog geen uur later was het raak daar waren ze die stomme rd. Best wel balen, maar goed we hebben nu wel al een test in huis voor de volgende keer.  Dus we mogen weer lekker aan de bak voor ronde nr 2.

Groetjes

Welkom Dotje, gezellig dat je met ons mee kletst. Jammer dat de rode duiveltjes zijn gekomen. Nu maar gezellig mee met ons naar ronde twee. Wanneer is nu je nod? Dan kunnen we als je het leuk vind je in ons lijstje zetten. Op voorwaarde dat je ons wel op de hoogte houd, hihih.

Ik ben ook niet zo van dat vroege testen hoor Antionette. Ik zou het wel spannend vinden als ik overtijd zou zijn. Maar ja werd de 1e periode een week te vroeg ongi, dus heb nog niet eens op het wachtbankje gezeten, hihih. Ik denk persoonlijk dat deze ronde mijn cyclus wel langer zal zijn dan 22 dagen, dus ik wacht gewoon rustig af.

Mijn vriend houd niet van shoppen, dus je hebt geluk, hihi. Maar hij moet er binnenkort aan geloven, hij heeft namelijk nieuwe schoenen nodig. Hij houd niet van die drukte, maar ff snel is niet zo erg.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Ben er al even niet meer geweest dus had heel wat te lezen, toch is er niet zoveel geschreven als normaal. Wat een lekker weer is het zeg!! Wij zijn lekker een dagje naar roermond geweest winkelen om ideeen op te doen voor onze nieuwe tuin en ik heb gekeken voor nieuwe sprotschoenen. Maar ik heb zo een grote maat dat mij niks leuk staat, nog even verder zoeken dus. Wel komt mijn vriend iedere keer met van die babyschoentjes aanzetten, kei schattig zijn die. Daarna lekker met onze hond geweest wandelen, wij wonen aan de rand van het dorp dus je staat binnen 2 minuten midden in de weilanden, echt relaxt.
@ Antoinette, wat spannend he nog steeds geen RD, ik duim voor je dat ze maar weg mogen blijven!!
@Dotje, welkom op t forum klets maar lekker met ons mee.
@essel, ik ken dat ook nu heb ik de RD en denk ik nu kant t wel. Dus gisteren op een feestje 2 pilsjes gedronken, maar die zijn toch niet zo goed gevallen ik kan er echt niet meer tegen en had vanmorgen dan ook hoofdpijn.

Hebben jullie dat ook dat jullie ongi nu langer duurt? Ik ben nog steeds ongi, had er normaal maar een paar dagen last van. Nou ik ga lekker op de bank zitten.

Allemaal een fijne avond!!

Groetjes poeh

Hoi Poeh,
Mijn ongi was afgelopen keer ook super lang, 6 dagen ofzo. Ik had bijna weer mijn ovulatie toen het net over was..
Wat is dit forum verslavend zeg. Ik kijk er wel regelmatig naar..

@Dotje welkom op dit forum
groetjes,
Antoinette
quote: poeh81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 19:38:57'));

Hallo allemaal,

Ben er al even niet meer geweest dus had heel wat te lezen, toch is er niet zoveel geschreven als normaal. Wat een lekker weer is het zeg!! Wij zijn lekker een dagje naar roermond geweest winkelen om ideeen op te doen voor onze nieuwe tuin en ik heb gekeken voor nieuwe sprotschoenen. Maar ik heb zo een grote maat dat mij niks leuk staat, nog even verder zoeken dus. Wel komt mijn vriend iedere keer met van die babyschoentjes aanzetten, kei schattig zijn die. Daarna lekker met onze hond geweest wandelen, wij wonen aan de rand van het dorp dus je staat binnen 2 minuten midden in de weilanden, echt relaxt.
@ Antoinette, wat spannend he nog steeds geen RD, ik duim voor je dat ze maar weg mogen blijven!!
@Dotje, welkom op t forum klets maar lekker met ons mee.
@essel, ik ken dat ook nu heb ik de RD en denk ik nu kant t wel. Dus gisteren op een feestje 2 pilsjes gedronken, maar die zijn toch niet zo goed gevallen ik kan er echt niet meer tegen en had vanmorgen dan ook hoofdpijn.

Hebben jullie dat ook dat jullie ongi nu langer duurt? Ik ben nog steeds ongi, had er normaal maar een paar dagen last van. Nou ik ga lekker op de bank zitten.

Allemaal een fijne avond!!

Groetjes poeh

Gezellig dat je er weer ff was Poeh. Mijn menstuatie duurde ook lang. Net als Antionette alweer bijna mijn ei, teminste als mijn cyclus 22 dagen weer blijkt te zijn. Voel dit keer echt helemaal niks. Misschien komt het nog. We wachten rustig af.

Ik heb ook grote voeten, maar ze lijken een beetje kleiner geworden. Ik heb ook het probleem met schoenen kopen. Vooral met sportieve schoenen, die lijken dan meteen zo groot. Dus nog maar ff verder zoeken hè. Komt vast wel iets leuks legen.

Wij hebben vanavond lekker gegeten. Eerst kippensoepje en toen pasteitje en aardappelrossetjes uit de oven. Tot slot caramel vla na. Eenvoudig te maken, maar lekker.

En we hebben onze nieuwe buitenlamp ff gemonteerd. Nu maar wachten tot het donker is, dan springt ie aan. Mijn vader komt deze week ff met een grote boor zodat een leuk soort huisje achtig iets van hout met bloempotjes erin, met leuke plantjes ff te monteren. Zo lijkt het wat fleuriger. Onze tuin word namelijk steeds meer puinhoop. Willen het opknappen, maar ja dan moet het eerst lelijker worden hè. Hek is er nu uit enzo. Er komt iemand met een ploeg en vrees voor het gras. Maar goed genoeg over onze tuinplannen, dit is wel erg off the topic, hihih. Maar ach wie weet van het zomer lekker buiten zitten met mijn hopelijk wat dikkere buikje, hihi.

Fijne avond meiden!

Liefs Nathalie

Is er inmiddels al iets meer bekend van die Jongen die in elkaar gezakt is op het veld Joepie? Of was dat niet uit het team van je mannetje? Leuke dag gehad samen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan