Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Wat balen gerdien dat je  door zijn gekomen.
Ga je ook gezellig met ons mee naar ronde 2???
Heel veel suc6 wie weet brengt ons okt wel
heeeeel veeeeel geluk en zwangere op!!!!!!

Groetjes Belinda

Hoi meiden,

ik ben ook nieuw hier, ik kan nog bij de club hoop ik??? Ik ben 21 en mn vriend 24 niet getrouwd. 1sept ben ik gestopt met de pil dus mn 1e ronde.. Ik had dus normaal een cyclus van 28 dagen heb daar nu ook op berekend. Dus als het goed is zou vandaag mn NOD zijn... Mn ei voel ik niet dus het was puur gokken. Tot nu toe ook nog niet ongi geworden. Ik ben er echt veel mee bezig word er soms gek van we willen het zo graag!!! Nu maar hopen dat die ongi uitblijft dan doen we mss woensdagochtend een test... Heb wel al een week pijnlijke tepels... en buikpijn... Ik hoop hier met jullie over te kletsen :)

Liefs Manon

Jammer Belinda, Gerdien en Evelien dat het niet gelukt is deze ronde!
Op naar de volgende. Jullie voelen in iedergeval wat..... Ik helemaal niks geen ei en al die andere vage dingen. Ik heb alleen pijn in m'n borsten rond het einde.
Dus ik voel  NIKS!!
Nu hoor ik jullie over tempraturen?? Hoe werkt dat dan eigenlijk. Ik heb werkelijk waar geen idee.
xxx Marjolein

Hoi Marjolein,

Dat temperaturen is eigelijk heel simpel. Gewoon elke ochtend (ongeveer elke dag op  het zelfde tijdstip) VOOR dat je uit bed gaat rectaal temperaturen.
Begin op de 1e dag van je menstuatie te tempe dit is dag 1. Schrijf alles in een schriftje of gebruik een grafiek van www.fertilityfriend.com  Als je eitje gaat springen daalt je temp eerst een beetje en de volgende dag zal hij met 0,3 tot 0,5 graden stijgen. Je temp blijft   hoog na je eisprong. Je temp daalt weer ongeveer 1 dag voordat je ongi wordt. Blijft je temp langer dan 18 dagen hoog dan ben je hoogst waarschijnlijk zwanger.
Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd, ik ben netuurlijk ook geen expert. Bij iedereen is het ook weer een beetje verschillend. Ik ben nu ongi maar mijn temp is nog hoog, die zal waarschijlijk  na mijn ongi pas zakken.....

Groetjes Evelien

Evelien bedankt voor je reactie!!
Had echt geen idee.

xxx Marjolein

1     okt Belinda                23 jaar   1e ronde   2e kindje

2     okt Evelien                26 jaar     1e ronde   1e kindje

4     okt Kim                        29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                  25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                  24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                          23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                          30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje       27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                     21 jaar 2e ronde 1e kindje
29-9 /4-10  Dagmar1974   33 jaar 2e ronde 2e kindje

dus toch doorgezet!!!!!

Hey Dames,

Wat is dit nou??? allemaal ??? balen joh, op naar de volgende ronde en succes. Hopen dat er nog wel een paar zwanger zijn deze maand.
Wel leuk, vandaag een gesprek gehad met een collega en plots ging het over zwanger worden. Ze is nu de enige die weet dat ik die wens heb om mn werk. Verder denken ze allemaal dat ik nog te jong ben ofzo. Net getrouwd enzo. Hoop snel het tegendeel te bewijzen.
Ben nu klaar met de klusweek, nu is het eindeloze wachten weer begonnen. Heb er echt geen geduld voor van mij mag het nu 13 oktober zijn (heb ik ook meteen vakantie)

Dikke Kus jen

nou jen!! ik hoop dat voor jou deze maand wel goed uitpakt hoor!!!! ik duim hard voor je

grtzzzz me

Terug
Bovenaan