quote: belinda 23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 17:36:24&apos

);
quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 13:26:07&apos

);
Hai Lucia,
Nee ik was niet ongesteld geweest toen.En het eningste wat ik had
was dat heeeeel erg moe was en de ha dacht toen aan ziekte van vijver
of zo.Maar ik werd ook maar maar niet ongesteld en ik dacht nou dit is
niet goed na dat ik zelf al 3 keer een test had gedaan en 1 de ha die waren
negatief dan..Ben ik maar weer eens naar de ha gegaan omdat ik NU zekerheid
wilde nou ik kwam bij die beste man en ik zei nu wil ik weten wat er aan de
hand is en anders stuur je me maar door en zijn antwoord was nou ik denk dat ik
je mag feliciteren ik uuuhhhh nu snap ik er niets meer van ik zeg hoe kan dat dan
hij uitrekenen volgens je normale cyclus ben je nu 13 wk maar dat wist hij niet zeker
nou hij ging voelen aan me buik nou zegt die 13 wk niet maar 7 wk zeker maar ik stuur je toch maar even door nou een week later bij de gyn bleek ik dus al 12wk zwanger te zijn .Waneer precies me HCG is gaan stijgen weet ik niet maar een 4 daarvoor had ik nog getest dus het zal ongeveer 9 wk zijn geweest en die was negatief!!!!! En niemand weet hoe dit kan en weet er ook geen raad op!!!!!
Heel vreemd ik had nu wel verwacht dat me lichaam het aan zal maken omdat ik
al eens zwanger ben geweest maar dat is nog even afwachten ik heb de ha gebeld
en ik mag morgen een bloedtets doen omdat ik dit ook met me dochter mee gemaakt heb dus we moeten weer afwachten.....En de 30ste niet echt een ongesteld heid is geweest een dag donker rood en 2 dagen bruin en toen was het al weer over..
Heel vreemd allemaal........
Groetjes Belinda
Nou zeker vreemd allemaal, we wachten met smart op de uitslag van je bloedtest!
In ieder geval geven deze verhalen goed aan dat de mens er volgens mij zials gewoonlijk een regel op wil trekken, maar moeder natuur doet toch lekker wat ze wil!
Hannekelogo, hebben jullie zo lang gewacht omdat de ha dat aanraade?
in ieder geval welkom tussen ons allemaal, het is hier erg gezellig en vruchtbaar.
Meiden die ovutests gebruiken met een (nog) onregelmatige cylcus, op welke dag beginnen jullie met testen?
Liefs
Lucia