Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Nou dat temeraturen van mij, klopt ook van geen kanten.....
Volgens mijn temp. lijstje zou ik 10 dagen geleden mij ei hebben gehad.
Gister met afvegen roze slijm. Vandaag een onwijs ongi gevoel, en toen ik naar de wc ging jahoor  in aantocht. Ik snap er geen bal meer van...... Ik dacht dat mijn nod op 2okt was. Mijn temp. is nog wel hoog! En ik heb het echt al de hele dag snik heet, terwijl ik het anders altijd koud heb. Ik ga maar lekker op de bank een filmpje kijken, met een grote reep chocola.

Ik ben trouwens tandartsassistent en werk 40 uur (5 dagen) Wil 2 dagen gaan werken.

Groetjes Evelien

hey allemaal

fijn dat dit er zo is voor ons a.s moeders. dit word voor ons ook de 1 ste x dus we  weten helemaal niet wat we moeten verwachten.  ik ben  begin april gestopt met de pil, toen ben ik ongi geworden en daarna duurde het 102 dagen voordat het vanzelf kwam toen pas weer 35 dagen enzit nu alweer op 36 dagen en nog niet ongi, heb ook al een test gedaan maar was negatief! heeft iemand dit ook of iemand gehad  misschien? weet nou niet precies wanneer  ik elke keer een test moet doen! heb ook het gevoel dat je ineens alles voelt in je lichaam hebben jullie dat ook? misschien ben ik er teveel mee bezig, maar probeer dit juist niet te doen! hebben jullie misschien tips?
vind het wel fijn dat we elkaar zo kunnen helpen! je gaat je omgeving niet vertellen joh, we zijn bezig, toch?

grzt masje

Ja ik voel ook steeds vanalles in mijn lichaam.
Dat is het rottige, dat als je nog niet echt een regelmatige cyclus hebt, wanneer je dan moet testen.

Ik zal gewoon volgende week nog eens testen als je nog niet ongi bent. Het kan ook zijn dat je nog niet voldoende hCG in je urine hebt, dat kan bij sommige wel een tijdje duren. Dat ben je al wel zwanger, maar je test is negatief.

1     okt Belinda                23 jaar   1e ronde   2e kindje

2     okt Evelien                26 jaar     1e ronde   1e kindje

4     okt Kim                        29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                  25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                  24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                          23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                          30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje       27 jaar    3e ronde   1e kindje

Helaas gister ongi geworden. Ik ga voor jullie duimen, dat het bij jullie wel raak is!

hai meiden!
Ik ben nieuw hier, ik ben dong en 21 jaar. (ik zag dat er hier al veel "jonge mama's" zijn).Ik ben in aug. met de pil gestopt. Ik ben vorige week ongi geworden, en ga dus naar de 2de ronde (wat gaat dat dan al snel)
Ik wil 18 uurtjes gaan werken als we een kleintje mogen krijgen. (werk in de zorg)
ik zal zo even op het nod-lijstje mezelf erbij zetten.
Groetjes dong

13 okt Jen                                  24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
21 okt dong123                     21 jaar 2e ronde 1e kindje

Hallo Evelien,

Wat jammer dat je  toch zijn gekomen.
Op naar de volgende ronde.

Groetjes Belinda

Ben blij dat ik niet de enige ben die blijft werken... Mijn schoon ouders zijn best ouderwets dus die vinden het maar niks. Tegenwoordig toch heel normaal om te blijven werken. Al is het maar om niet geheel af gesloten te zijn ven het andere leven. Zou denk ik anders echt een REMI worden haha. Echt balen trouwens EVELIEN. Zo zie je maar je kan zo je best doen en nog duurt het een eeuwigheid..... Helaas..!!

xxx Marjolein

Terug
Bovenaan