Nieuw groepje voor beginnende klussers?

okt Belinda                      23 jaar   1e ronde   2e kindje

2     okt Evelien                        26 jaar     1e ronde   1e kindje

4 okt Kim                                    29 jaar     2e ronde   1e kindje
7 okt Gerdien                        23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                  25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                  24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                          23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                          ?? jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje       27 jaar    3e ronde   1e kindje

Hoi Leintje,

Ik ben 24 (bijna 25) en op 6 juli getrouwd. Wij gaan nu de derde ronde in. Hopen dat het deze keer wel raak is  Niet dat het zo erg is om kindjes te maken .... maar toch.Wel leuk dat we samen kunnen gaan aftellen straks 13oktober is een mooie dag om erachter te komen of je zwanger bent. eerste dag van mn vakantie.
 Ik hoop dat straks iedereen in deze groep gezellig zwanger is. Kunnen we allemaal naar het zwanger forum.

Groetjes Jen

Hoi Miriam,

Ik las later pas de rest van de brichtjes, gezellig, lopen we met zn 3en gelijk.

Nog een keer het overzicht, ik zag dat 1 oktober was weggevallen en mijn leeftijd ook...

1     okt Belinda                23 jaar   1e ronde   2e kindje
2     okt Evelien                26 jaar     1e ronde   1e kindje
4     okt Kim                        29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                  25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                  24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                          23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                          30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje       27 jaar    3e ronde   1e kindje

Groetjes!

Hoi,
wat een berichtjes zeg!!

Ik werk nu fulltime als juf. Aangezien mijn vriend een eigen zaak heeft en een aantal slechte jaren achter de rug heeft, zal   ik als  we een kindje mogen krijgen 4 dagen   blijven werken, anders komt er niet genoeg geld binnen..... Dat is ook   een van de redenen dat we bewust wat langer hebben gewacht..... Ik ben dan   ook best bezorgd hoe we het allemaal gaan doen. Opa's/oma's worden   opgetrommeld om op te passen, net zo als vriend lief die een dag gaat oppassen en het kinderdagverblijf, van alles wat dus....

groetjes!!

Hey Mamabeertje,

Wij hebben ook  lopen twijfelen of dit wel het goede moment is. Ik heb nu namelijk net een nieuwe baan met een jaarcontract en mijn vriend kan misschien  binnenkort een zaak over gaan nemen. Dit  speelt alleen al meer dan een jaar, dus op een gegeven moment wilden we daar niet meer op wachten.

Voor hetzelfde geld worden we niet zo snel zwanger en is alles op het werk dan  al iets zekerder geworden. Ik denk maar zo, als je er zelf aan toe bent moet je er voor gaan. Er is altijd wel iets te bedenken waarom je het niet nu zo moeten doen denk ik.

Maar ondanks alles hoop ik natuurlijk wel dat ik snel zwanger mag worden!! En de rest van ons natuurlijk ook!

Liefs Miriam

hoi allemaal weer een nieuweling ik ben 23 jaar en ik neem vrijdag 5 oktober de laatste pil ik heb al een zoon van tien maanden dus wij gaan voor ons tweede wonder bij hem was ik gestopt met de pil en meteen zwanger veel sneller als verwacht want ik slikte toen al 8 jaar de pil. Dus het zal nu wel tegenvallen als het langer duurt.

groetjes dominique

ik moet zeggen ik op dit ik moment nog 4 dagen werk en dat gaat prima mijn vriend werkt ook 4 dagen maandags zijn we samen vrij dinsdag en woensdag is mijn vriend bij de kleine en werk ik. donderdag en vrijdag ben ik thuis en zaterdag en zondag is hij bij oma en dat vind hij geweldig en dat gaat goed dus dat willen we ook zo blijven doen bij een tweede of ik laat de zaterdag dan nog vallen dan hoeven ze alleen op de zondag weg.
mijn schoonouders werken niet dus daar hebben we wel geluk mee en onze zoon is hun enige kleinkind we hebben wel regels maar ze blijven wel oma en opa

groetjes dominique

Ik wil ook in het lijstje!!!!  Dat kan dus niet want ik weet niet wanneer ik mijn ovulatie of NOD heb, afwachten dus ... En daar heb ik nu net het geduld niet voor! Aargh echt irritant zeg.

Ik wil 3 dagen gaan werken als we een kindje hebben en mijn man 4. Dan kunnen onze ouders allebei een dag oppassen.

Liefs

Terug
Bovenaan