Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Ook ik ga mee het nieuwe jaar in. Zaterdag begon mijn menstruatie met wat bruinig slijm. Zondagavond zette het pas goed door.
Mijn cyclus is zo’n 28-30 dagen. De ovulatie zal ook rond de kerst zijn, maar ik wil het een beetje ruim nemen en goed op tijd beginnen en wat langer door gaan ? 
Hopelijk wordt 2018 een mooi jaar voor ons!
 
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier en wij willen het ook proberen voor 2018!
Super spannend!  Ik ben 29 en me vriend 28 en het word voor ons beide de 1e! Maar hebben afgesproken dat we geen haast hebben en het een beetje op z'n beloop laten.
Even kort mijn situatie tot nu toe.
Ben eind Juli gestopt met de pil, nu 3x ongesteld geweest.
Helaas nog wel iets onregelmatig. gemiddeld zit ik nu op 36 dagen.
 
@divas ik zat deze maand ook rond 36 dagen.. afgelopen woensdag helaas ongesteld geworden.. nu komende maand maar weer werken met de ovulatie test kijken of ik mijn eisprong eruit kan halen.. voor nu eerst maar afwachten totdat mijn ongesteldheid stopt! 
 
Dit was een heftig jaar met UPS and downs ... samen besluiten een aan kinderen te willen beginnen, vervolgens een miskraam krijgen.. en nu al heel lang ongeduldig afwachten en dromen van een klein wondertje in je buik.. het is iedere maand weer spannend! Ik leef met iedereen mee ♥️ Laat onze dromen uitkomen lieve meiden! 
Ook wij zullen zwanger worden al kost het ons even veel tijd ?..
 
ps. Veranderen jullie nog wat qua zorgverzekering?
 
@joannam herkenbaar wat je zegt er samen voor gaan en dan een tegenslag krijgen. Ik heb in september een buiten baarmoedelijke zwangerschap gehad en nu hopen we dat we dat ons een goede zwangerschap gegund is ondanks dat het langer duurt en er verschillende mensen in onze omgeving in verwachting zijn.
Ik blijf bij dezelfde zorgverzekering heb ze laatst gebeld en ben erg goed verzekerd.
Hoop voor iedereen dat we hier volgend jaar mooie berichten mogen lezen.
 
Vandaag ook ongesteld geworden. Dus opnieuw klussen tussen kerst en nieuw jaar...
dit keer ovulatietesten gekocht van sensitest, kijken of ik nu wel mijn eisprong kan vinden (afgelopen 2 maanden niet).  Komende week hopen we ook de uitslag te krijgen van de subfertiliteitsonderzoek van mijn vriend...
 
Ik ga ook mee in deze groep. Ga nu de vruchtbare dagen in.. dus begin januari mijn nod. Hopelijk begint voor ons allen het nieuwe jaar goed ?
 
Afgelopen dagen denk ik mijn eisprong gehad te hebben dus wie weet nog 2017, maar testen word hoe dan ook in 2018. Wij hopen ook echt dat het binnenkort raak gaat zijn. Mijn man ziet zich al helemaal vader zijn.
 
ik ga ook mee naar volgend jaar. April dit jaar gestopt met mijn pil, hele onregelmatige cyclus. Varieert tussen de 115, tot 32 dagen. Ik gebruik nu sinds 2 maanden ovulatietesten. Helaas 20 dagen geleden een miskraam gehad, zit nu weer in mijn vruchtbare dagen. Begin van het nieuwe jaar mijn nod. Spannend allemaal, we wachten weer af!
 
Terug
Bovenaan