Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hier nog geen nieuws! Woensdag was mijn NOD maar ik teste negatief. Inmiddels nog steeds geen menstruatie. Ik ga zondag opnieuw testen. 
Laten we hopen op nog wat positieviteit! 
 
 
Hallo!
Ik sluit me ook graag aan! Wij zijn al bijna een jaar bezig, maar helaas nog zonder succes. Wij lopen sinds een maandje bij de feritileitskliniek/gyn doordat ik een lichte vorm van pcos heb. Bij mijn man is alles goed. Ik moet tot 13 feb wachten voor de uitslagen van de bloedonderzoeken, tot die tijd hou ik mijn ovulaties in de gaten en klussen we om de dag! Misschien dat we spontaan zwanger worden..
Ik vind het in ieder geval heel fijn om hier mee te praten!
 
@Beautygirl hoe is het inmiddels met jou? Ik heb nog geen nod omdat ik nog gewoon anticonceptie gebruik ;) . Ik lees vooral met jullie mee aangezien wij dit jaar wel voor een tweede kindje willen gaan.
 
@niroflo hier nog steeds een negatieve test al dacht ik wel een streepje te zien! Maar later zag ik niks meer. Mocht ik nog niet menstrueren dan test ik woensdag opnieuw! 
We wachten gewoon af
 
Hallo lieve allemaal.
Wanneer heeft iedereen zijn NOD? Die van mij is 1 feb. Dus donderdag. Ik was heel rustig en er zeker van dat het zou mislukken. Mijn man en ik waren bijde niet fit rond om mijn eisprong daarnaast slaapt mijn docher van 1,5 op het moment heel slecht. Werkte dus ook niet echt mee.
Maar opeens zit ik onder de pukkels (net als in het begin van mijn zwangerschap van mijn dochter). Ook denk ik dat mijn tepelhoven donkerder zijn. Maar eerlijk is eerlijk eigenlijk let ik nooit op de kleur van deze dingen. Dus zou het dan toch???? Verder geen klachten. Nou ja nu een zeer onrustige buik, maar ik denk dat dat komt omdat ik denk dat het misschien toch gelukt is.
Ik hoop ik deze week druk genoeg ben om er niet steeds mee bezig te zijn. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben wil ik dan gaan testen.
Spannend, spannend, spannend!
 
veel liefs Felice
 
@Beautygirl Zolang je geen menstruatie hebt kan je natuurlijk hoop blijven houden! Wel vreemd van de testen. Welke gebruik je als ik vragen mag?
@Felice2014 Ik herken het! Toen wij voor ons eerste kindje gingen dacht ik dat het juist die maand niet zou lukken, maar wonder boven wonder was ik juist die maand zwanger geraakt! Spannend, spannend...
Ik ga voor jullie duimen meiden ;) !!!
 
Hallo dames, miss kunnen jullie mij instructies geven.
Ik moet rond 4 febr ongesteld worden. Heb afgelopen weekend een test gedaan maar was negatief. Misschien toch te vroeg.
Ik heb sinds 2 wk last van mn onderbuik buikkrampen, hoofdpijn, gisteren zere ogen. Uhm van de week werd ik beroerd van het sausje van de bloemkool vind ik normaal heerlijk. Ook wel last van lichtelijk misselijk en duizelig.
Heb het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb rond mn eisprong slijm verloren wat licht roze was.
Wanneer kan ik het beste testen?? Gewoon 4 febr aanhouden mocht ik nog niet menstrueren??
 
Terug
Bovenaan