Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

10051821! Iets langer dan een weekje! En ik heb me nu toch stekende zeurende vervelende pijn rechts onder in mijn buik( volgens mij bij mijn eierstokken) 
in mijn vorige ronde totaal geen last van gehad, dus dit viel heel erg veel op. Inmiddels neemt de pijn iets af, maar lig wel nog steeds op de bank. 
 
Oeps! Te snel op verzenden gedrukt. 
Wat vervelend voor jou, maar wel goed dat jezelf denk dag het tussen de 6 en 8 maanden duurt. Dat heb ik totaal niet! 
 
@ Beautygirl, mijn NOD is 23-01!
Heb niet meer die enge steken gehad gelukkig wel al vanaf donderdag weinig eetlust, opgeblazen gevoel en paar dagen direct bij wakker worden misselijk maar is dan weer snel weg. 
Je wordt toch gek van je lichaam !
 
Spannend lietjeee! 
Hier sinds gisteren erg moe en ook weinig eetlust! Daarnaast ook het idee gehad dat ik al licht misselijk ben. Mijn pijn in mijn onderbuik is een soort van weg en steken heb ik alleen maandag nog gehad! 
Misschien dat ik toch wel eerder dat volgende week vrijdag een test doe. Maar ik weet het nog niet zeker
 
Ik zie berichtjes voorbij komen over stekende pijn... Zelf heb ik dit ligt rond mijn eisprong, maar ik had dit ook ligt tijdens de twee innestelingen van mijn vmks. Bij de innesteling van ons dochtertje kon ik mezelf dubbel vouwen van de pijn. Ook twee vriendinnen heb ik gehoord over stekende pijn en bleken zwanger te zijn. Nu wil ik niemand valse hoop geven, want er zijn ook vrouwen die niks van de innesteling voelen, maar ik persoonlijk herken het als of een eisprong of een innesteling!
 
@Niroflo fijn dat je stekende pijn erkend! Ik kon niks meer tijdens stekende pijn, dus ik wist zeker dat het innesteling was. 
Wanneer is jou NOD? 
 
hoi allemaal 
ik doe mee al bijna twee jaar gestopt met de pil ik ben nu 1 dag overtijd en ik heb puisten op mijn gezicht en ik heb dat nog nooits gehad ook niet in mijn puberteit dus ik doe maandag een test dus ik hoop dat mijn wens voor 2018 er is en ik verhuis en doe dus ik hoop egt dat het er is 
 
groetjes 
 
Had gehoopt dat het deze ronde positief was. Had kleine kwaaltjes vandaag early test gedaan en deze was negatief. Morgen is mijn nod dag. We gaan positief de volgende cyclus in en gaan ovulatie testen gebruiken na een tip van vrienden. Hopelijk hebben jullie positief nieuws.
 
 
Terug
Bovenaan