Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hallo Allemaal,
Ons dochtertje wordt volgende week 4 jaar en als zij eenmaal rustig aan school gewend is willen wij dit jaar graag voor een tweede kindje gaan! Dus me al echt helemaal aansluiten ga ik nog niet doen, maar wel met jullie mee lezen ;) ! Ik lees dat het voor vele van jullie het eerste kindje zal zijn en ik weet nog goed hoe erg ik er mee bezig was en hoe spannend ik het allemaal vond, dus ik ga voor jullie duimen dat jullie allemaal heel snel van een fijne zwangerschap mogen gaan genieten en als je een vraag hebt, stel hem gerust ;) !
 
 
 
Hallo Allemaal, Ons dochtertje wordt volgende week 4 jaar en als zij eenmaal rustig aan school gewend is willen wij dit jaar graag voor een tweede kindje gaan! Dus me al echt helemaal aansluiten ga ik nog niet doen, maar wel met jullie mee lezen ;) ! Ik lees dat het voor vele van jullie het eerste kindje zal zijn en ik weet nog goed hoe erg ik er mee bezig was en hoe spannend ik het allemaal vond, dus ik ga voor jullie duimen dat jullie allemaal heel snel van een fijne zwangerschap mogen gaan genieten en als je een vraag hebt, stel hem gerust ;) !    
 
Hallo allemaal,
Graag doe ik met hier, of lees mee.. Ik ben vorig jaar feb gestopt met de pil, sindsdien lekker onregelmatige menstruaties gehad. In november is bij de huisarts geweest, die vond dat ik moest afwachten met verhaaltje wanneer je vruchtbaar bent blabla (maja ik ga van 30-40-70 dagen cyclussen, dus beetje lastig te schatten).. Op mijn verzoek toen een inwendige echo mogen maken waarop de gyn mij advies gaf, bij hun onder controle te komen. (Echo was niet goed te beoordelen). Dus nog x bij gyn geweest, nog x echo, 1 eierstok te zien, zag er wel goed uit. Bloedprikken en alvast verwijzing fertiliteitsarts gekregen. Gister daar geweest, echt superfijn gesprek. Nog x echo en zij zag wat vochtblaasjes. Het blijft beetje wel/niet pcos. Ondanks dat t niet geheel duidelijk is, is behandeling voor nu hetzelfde, ik mag volgende maand starten met Clomid om te kijken of t dan wel lukt.. (Achteraf blij dat ik bij de huisarts hebt doorgedrukt dat ik die echo wilde.. anders had ik nu nog steeds zitten wachten..) Hopelijk dit jaar zwanger :D
 
Hai allemaal. 
Gefeliciteerd, wat fijn dat er positieve testen zijn. 
Ik moet nog een aantal dagen (woensdag 18e NOD) wachten. 
Wel aangekomen (mogelijk de feestdagen) maar ook mn baarmoeder lijkt naar voren te zijn gaan staan? Wel ook last van misselijkheid en moe, rommelende darmen en af en toe hoofdpijn. Hopelijk is het in ronde 2 al zover maar kan me moeilijk inhouden om niet elke dag te testen haha. Wat een zenuwslopend iets, dat zwanger worden. Nooit gedacht dat dat zo spannend zou zijn. Succes voor iedereen hier. 
 
 
Xx
 
Spannend Beautygirl!!!
 
Hier een rare ontwikkeling, ik heb gisteravond half uur liggen creperen letterlijk van de pijn in mijn onderbuik, wist niet waar ik het zoeken moest, kon alleen maar in elkaar kruipen van de pijn,...iemand hier ervaring mee? Geen ovulatie test gedaan maar als ik naar mijn lichaam kijk schat ik in dat dat zondag / maandag is geweest (als ik een eisprong heb gehad na het stoppen vd pil). Hopelijk was dit eenmalig,...
 
Spannend Lietjeee! 
Hoelang ben je nu gestopt met de pil? 
Het kan je eisprong zijn geweest, of last van ontpillen. Hoeveelste dag zit je inmiddels?
 
Gisteren ongesteld geworden, dus op naar ronde 2! 
Het voelt niet als een teleurstelling ik heb nog steeds in mijn hoofd tussen de 6 en 8 maanden, mijn gevoel zegt dat, daar hou ik dus maar heel sterk aanvast! 
Dan komen we de tijd wel door. Merk ook dat ik het wachten daardoor niet als vervelend ervaar. Het geeft wel ontzettend veel rust. 
Geen ervaring mee Lietjeee. Kan je er dus niet mee helpen. Ik heb namelijk helemaal geen last gehad van ontpillen. Ben in juni gestopt met de pil wegens. maar direct een perfecte cyclus en geen klachten. 
Zijn er nog meer mensen die wachten op hun NOD?
@Beautygirl jij nu nog iets meer dan een week wachten op je NOD?
 
 
 
Terug
Bovenaan