Nieuw spelletje

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,
Gepikt van de zomer 2007 mama's, om het forum even op te leuken. Een spelletje om elkaar wat beter te leren kennen. Je steld een vraag, die overal over kan gaan, iemand antwoord en steld weer een nieuwe vraag voor de volgende. Gewoon leuk voor de leut!

Komt de aftrap:

Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit??

Heerlijk bij een wit strand, mooi weer en alles all inclusive!
Alles kan en mag maar niks moet!

Hoe ziet jou ideale dag eruit??

Als de kindertjes wat ouder zijn:
's ochtends beetje uitslapen, ontbijtje maken (croissants, thee, eitjes), en met de hele familie in bed eten en knuffelen en gekdoen.
Daarna (het is mooi weer he?!) naar scheveningen om lekker te wandelen en uit te waaien. Vervolgens bij een strandtent wat drinken (coebergh met ijs!) en wat snacken.
's avonds lekker ijsje eten, kids naar bed doen, en borrelen

Of de eenvoudige versie: het ontbijt blijft, daarna lekker in de tuin krummelen met een badje, schommel ed. Lekker met limonade en lekkere snacks!

Vraag: Met wie zou je wel een dagje willen ruilen??

eyey

ik zou wel eens een dagje willen ruilen met de gene die het beste doorslaapkind heeft, nu ik medicijnen heb ben ik ook nog eens hartstikke duf. paar uur slapen lijkt me lekker.

als je iets zou kunnen veranderen aan jehuidige situatie, wat zou dat dan zijn

Hoi....leuk idee dit!!!!

Als ik iets aan mijn huidige situatie zou kunnen veranderen zou ik mijn baan opzeggen zodat ik straks in maart gewoon lekker bij mij kleine meissie thuis zou kunnen blijven en haar niet naar de gastouder zou moeten brengen.

Wat zou je willen veranderen aan het gedrag van je man/vriend?

Geen idee of het de bedoeling ismaar ik antwoord maar weer..

Wat ik erg vind is dat hij alles wel best vind..
Hij bedenk zich nooit om eens wat op te ruimen, of om zijn kleren in de was te gooien.
Hij laat ze gewoon op de grond in de slaapkamer slingeren en waarschuwt me wel als er wat gewassen moet worden!
Ik heb nu gezegd dat als er niks in de wasmand zit ik ookniks kan wassen..
Maar het helpt tot nu toe nog niet..

Heb jij je ideale baan, zo niet wat zou die dan zijn??

Nee, ik heb niet de ideale baan (maar die bestaat ook niet haha)
De ideale baan is een baan die heeeel errug leuk is, en veel verdient hahahaha

Vraag: De zwschap is nu voorbij, maar had je iets in de zwschap anders willen doen?

hoi.

in mijn zwngshp had ik alles anders gewilt
en anders willen doen.
het is zelfs zo gegaan dat ik bijna zeker weet dat ik geen zwngshp meer wil.

stel je blijkt door het lot  inneens weer zwanger, wat doe je...

Terug
Bovenaan