Nieuw spelletje

Heel hard juichen! Voor mijn man hoeft het niet meer, maar mij lijkt het wel leuk, een derde. Dus mocht het lot dit bepalen dan ben ik reuze blij!!
Wil me dan overigens wel de laatste 6 weken laten opsluiten in een kuuroord waar ik de hele dag niks hoef en waar een masseur aanwezig is en roomservice natuurlijk!!

Wat is jouw grote passie?

even slikken en daarna heel blij zijn dat we het geluk mogen hebben om wederom een klein wondertje te krijgen.

Stel:
Je mag 1 iets veranderen aan je thuissituatie, wat zou dat zijn??

oeps, soela en ik hebben beiden gereageert op dezelfde stelling.

dan maar antwoordt op wat is je grootste passie:

Mijn dieren, paarden en hond.

Zelfde vraag:
Stel je mag 1 iets veranderen aan je thuissituatie, wat zou dan zijn???

ik maar weer.

als ik 1 ding mocht veranderen aan mijn thuissituatie zou dat zijn....
dat ik mijn eigen thuissituatie had. we wonen nu met 7 man.
ik wil eruit met sem  haha

laten huilen of gelijk troosten

een extra slaapkamer bijbouwen
zodat we nog een 3 kindje kunnen nemen hahahaha

wat zou je tegen die mensen zeggen die nog steeds niet zijn langstgekomen op kraamvisite

of samen gegreageert met martine

dus ik reageer op die van martine

ik laat dr huilen ligt eraan wat voor huiltje ze heeft

voor mij wel dezelfde vraag

Hangt natuurlijk van de reden af maar eigenlijk dat ik alle smoesjes nu wel gehoord heb.
De feestdagen zijn allang voorbij. Maar stiekem interessert het me niets ik had toch geen zin in al die visite. Mijn zoontje van 2,5 jaar wordt  helemaal hieperdepieper van al die visite.    

Zijn jullie, (ondanks dat  mijn tweede zwangerschap veel zwaarder vond dan de eerste), stiekem ook jaloers op vrouwen met een zwangere buik?

toevallig was ik gister in het ziekenhuis voor nacontrole en liepen daar hel wat zwangere buiken rond. ik vond er niet een bal aan om zwanger te zijn maar kon mn ogen er toch niet vanaf houden. zo liep ik er ook bij 7,5 weken terug. maar nu alweer zo'n dikke buik nee dank je ben blij dat ie nt weer wat inslinkt.

wordt jij ook wel es gek van dat gedoe met die voedingen, hoeveel , wanneer, waar

Terug
Bovenaan