Nieuw spelletje

Nee, nu nog niet. Als het 2,5 uur of meer geleden is, dan prop ik er gewoon weer een fles in als het krijsen na 10 minuten (met speen) niet ophoudt.
Het wordt pas lastig met hapjes en dingetjes.

Wat is het leukste kraamkado die je gekregen hebt en waarom??

Ik heb van mijn mannetje een armband gekregen met naamplaatjes met daarop de namen van mijn beide dochters

Wat zouden jullie als eerste kopen als je € 100.00,= zou winnen

ey

als ik de honderduizend zou winnen zou ik een hele grote auto kopen.
WAAR ALLES IN PAST EN NOG VEEL MEER.

IEDEREEN BEMOEIT ZICH MET JOU OPVOEDING, WAT DOE JE

Mijn baby, uit mijn lijf! Ik luister naar wat mijn hart me ingeeft en ga ook gerust tegendraads tegen alle 'goede' adviezen in! (Ook tegen sommige van het CB)

Vond je jezelf mooier met of zonder zwangere buik?

Snik, snik.....mijn buik is weinig veranderd sinds de bevalling, nu 5 weken geleden.
Enige verschil is dat ie tijdens de zwangerschap strak was en  nu niet
Dus was er tijdens de zwangerschap blij mee....nu nog niet.

Gaan je weer sporten na de bevalling, wat ga je doen en wanneer begin je daar weer mee....(ppffff zijun 3 vragen hé)

Ik deed al niet aan sporten want mijn werk opzich is al een sport.
Ik loop op mijn werk gemiddeld 5 uur per dag 4 dagen in de week..
Dan moet ik naar mijn huis ook nog 4 verdiepingen de trap op :)

Heb wel zitten denken om voor de fun weer een uurtje te gaan volleyballen wat ik eerder veel heb gedaan.

Welke dingen at je toen je zwanger was ineens meer of minder??

crackers met chocopasta een dikke laag       of met jam
heel veel hamkaas tosti's
veel meloen en ananas

wordt je soms wel eens benauwd bij de gedachte dat je er nog 18 tot 20 jaar voor moet zorgen incl opleidingen enz    

Nee, dat heb ik eigenlijk niet. Wel zie ik soms van die enorme puberjongens, slungelig en vol pukkels en dan denk ik wel: "goh, dat hebben wij later ook".
En dan ben ik wel eens bang dat ze autoradio's gaan pikken, of veel gaan expirimenteren met drank en drugs. Gelukkig is dat nog even ver weg...

Geloof jij Char?

Terug
Bovenaan