Nieuw topic april 2017 mama's

<i></i>

Dag dames,

Hoe gaat het bij jullie?  ik ben vanochtend voor een extra controle geweest, nadat ik de kleine minder voelde bewegen en heb gedroomd dat ik een miskraam had. dit alles zorgde voor spanning die achteraf nergens voor nodig was

@zonnebloempje2017, gelukkig dat alles goed was vanmorgen.

Vind de 20 weken echo super spannend, ben ook heel bang dat er misschien iets mis zou kunnen zijn. Heb in januari een missed abortion gehad waar ze achter kwamen bij de termijn echo van 11 plus 3. Hartje was gestopt bij ongeveer 9 weken. Ben die angst nog steeds niet kwijt. Maandag 14 november moet ik er zijn om 9.00 uur. Wanneer moeten jullie precies?

Wij hebben 16 november om 9.00 uur de afspraak. Maar door de geslachtsbepalings met 16 weken en vanochtend voel ik de spanning iets minder.

Wat vreselijk naar dat je dit mee gemaakt hebt, en ik snap dat je daar nog wat angstig van bent. Ben blij dat we dit forum hebben, zodat zorgen soms gedeelt kunnen worden

Hi girls,

Wij zijn ook begin april uitgeteld, 5 april om precies te zijn. 15 november 20 weken echo! Heel spannend! Hebben wel 2 weken geleden geslachtsbepaling gedaan. Dus weten nu wat we krijen. Hier al best een flink buikje. Pas al een tijd mijn eigen kleren niet meer, terwijl ik van mezelf gewoon een normaal postuur heb. Voel me verder wel super goed. Weinig kwaaltjes meer, alleen mega jeuk over heel mijn lichaam. Zijn er meer die dit hebben??  Succes iedereen met de zwangerschap, maar vooral, een hele fijne en bijzondere tijd! Ohja en ik denk heeeel soms iets te voelen rechts onderin m'n buik, maar is zo onduidelijk, geen idee of dit de baby is?

Hoi Leen1, welkom hier.
Wat heerlijk dat je zo weinig kwaaltjes hebt, hier helaas nog elke dag misselijk en super moe. Heb ook best een intensieve baan die hier ook niet positief aan mee werkt, maar ik hou ook erg van mijn baan, dus moet daar nog steeds een weg in zien te vinden.
Bij mij begon het ook rechts onderin met wat geborrel en daarna heeeeel zacht gekriebel en nu hele kleine schopjes. Maar die zijn nog heel zacht hoor.

Hoe is het ondertussen met de kwaaltjes van de andere dames?

Dag dames,

wat goed om te horen dat het goed met jullie gaat en voor de andere dames veel beterschap.

Met mij gaat het niet goed heb al 4 dagenlang ontiegelijk veel pijn in mijn rechter zij.. De pijn valt niet te omschrijven, maar zo'n veel pijn dat ik me geen houding meer kan vinden en slapelozenachten doorbreng.

Gisteren moest ik met spoed naar t ziekenhuis en na veel onderzoek blijkt toch dat ik last van nierstuwing heb. Ohhhh dames wat is dat een vreselijke pijn. Ze vertelden mij dat ze er niets aan konden doen, ik mocht dus weer met de pijn weer terug naar huis. Als advies kreeg ik alleen mee dat ik 4x per dag 2 paracetamol mag innemen en veel moet drinken,plassen.

Heeft er van jullie ook hier last van gehad?

Wat vervelend Kez Tur! Hoop dat het snel beter met je gaat!! Heb geen ervaring ermee dus kan je helaas ook geen tips geven. Sterkte hoor!

spannende week komende week voor ons bijna allemaal met de 20 weken echo. Succes hoor!

Terug
Bovenaan