Nieuw topic april 2017 mama's

Kez Tur, het komt mij ook niet bekend voor. Wel vreselijk vervelend dat je zoveel pijn hebt. Ik wens je heel veel beterschap.

Iedereen heel veel succes deze week. Ik hoop dat we allemaal heerlijk kunnen genieten van de echo en dat we allemaal maar een goede uitslag krijgen!!

Dankjulliewelll mama's,

Gelukkig dat jullie er geen last van hebben, want ik gun t echt niemand. Tis een akelige pijn in de flank. Jeetje, ik hoop dat ik zsm herstel en weer kan genieten van m'n zwangerschap.

Spannend, ik heb de 20 weken echo ook aankomende week... Hoop op goed nieuws!

Succes dames aankomende week en geniet van jullie zwangerschap

Kez Tur, hoe gaat het met je? Zakt de pijn al wat af?

Gisteren heb ik de medische echo gehad in het ziekenhuis met extra aandacht voor de nieren. Voor nu zag alles er prima uit. Moet wel over 10 weken nogmaals terug voor de nieren, maar dat is gebruikelijk.

voor de rest was het een super gezond en levendig kindje! Alles viel binnen de normaalwaardes kwa  voormaten. Na 45 minuten koude gel op je buik heb je het zelf ook wel koud. Haha.

Zet hem op dames vandaag en deze week met jullie echo's.

Dag Ik1,

Wat fijn dat het er allemaal goed uit zag! En dat ze het toch in de gaten houden. Was je zenuwachtig? En wisten jullie al wat het gaat worden, of willen jullie het niet weten??

Kez Tur, ik hoop dat je wat aan het opknappen bent.

Wat fijn om te horen dat t allemaal goed met jullie gaat. Ik heb morgen een afspraak voor de 20 weken echo, spannend!

helaas, de klachten zijn er nog en t lijkt alsof ik de pijn nu ook in m'n linkerzij voel. Word er niet echt gelukkig van, maar wel heel blij om morgen de kleine weer te mogen zien.

<p style="text-align: left;">Goedemorgen allemaal, ik ben net terug van de 20 weken echo. Alles is goed! Het geslacht is nogmaals bevestigd en we gaan het zaterdag aan de familie vertellen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Kez Tur, jij succes vandaag. Ik hoop dat alles goed is en dat je ondanks de pijn kan genieten van alles.</p>

Goedemorgen mama's,

ik kom net terug van de verloskundige en heb de 20 weken medische echo gehad. Alles zag er heel goed uit en geen enkele afwijking. Ben zo opgelucht en blij natuurlijk, oja en we krijgen echt een jongetje! Haha, ik had de 15 wkn geslachtsbepaling al gehad, maar toch voor de zekerheid wilde ik t weer weten. En dat was dus weer duidelijk te zien op beeld.

Hoe gaat t verder met jullie?

Trouwens, vorige week in het zkh vertelde de gynaecoloog mij dat de moederkoek voorin m'n buik lag en de baby klein was...

en vandaag kreeg ik te zien en te horen dat de moederkoek achterin ligt en de baby gewoon groot genoeg is zoals verwacht...

Wat frustrerend zeg! Heb me voor niets zorgen gemaakt, haha

Terug
Bovenaan