Welkom Esmee Teel, leuk dat je ook mee komt kletsen in dit topic. Voor jou ook bijna de 20 weken echo. Ook ik heb een miskraam gehad dat met een curettage afliep.
Ook hier heeft manlief de kleine meid van de week voor het eerst gevoeld, net onder de buik en net boven het schaambeen.
Wij hebben de kinderwagen al gekocht, het is echt een hele mooie wagen van Slee. Het onderstel kan het gewicht van een volwassene dragen. Wij hebben hem gekocht bij een zaak die normaal levert aan de babywinkels en paar keer per jaar aan particulieren verkoopt. Wagen begint bij 1100 euro in de winkels. Wij hebben hem voor 530,(gloedjenieuw, hij moet zelfs nog binnen komen) incl maxi cosi, mooie kunstleren hoesjes om de duwstang en valstang, voetenzak enz. Wij zijn beiden lang en hij is zeer geschikt voor de wat langere mens, 4 luchtbanden, robuust, maar toch compact mee te nemen. Wat ik begreep is dat hij in december weer een lichting gaat binnen krijgen waar de onze ook bij binnen komt. In de kleuren zwart, donkerblauw en gemeleerd grijs levert hii ze, wij hebben voorcde grijze gekozen. Wij worden gebeld zodra hij binnen is dus dan zal hij de winkels ook weer openen, eentje in nieuwegein en een bij beverwijk geloof ik. Ik kan je aanraden om even op de site van slee motion te kijken en als het je wat lijkt kan ik zodra de winkels weer open zijn jou/ jullie op de hoogte houden. Haha, heel verhaal over de kinderwagen.