Nieuw topic april 2017 mama's

Wat goed, al 3 goede 20 weken echo's onder ons! Hopelijk volgen er snel meer.

wij krijgen een meisje trouwens!

kez Tur, hebben ze je een beetje een idee gegeven hoelang je je klachten blijft houden? Vind het maar raar dat ze je er zo lang mee door laten lopen. Wel raar trouwens dat ze je vorige week hele andere dingen verteld hebben dan deze week, gelukkig nu wel alles goed.

Dag lieve dames! Ook ik ben in april uitgerekend, 14-04 om precies te zijn. We weten sinds 2 weken dat we een jongetje krijgen, helemaal super dus! Dit is mijn 2e zwangerschap, de 1e is helaas geëndigd in een miskraam. Inmiddels kan ik het nu wel een beetje loslaten, maar ben de eerste 15 weken erg angstig geweest. Hebben jullie inmiddels al de kleine gevoeld? Liefs, Esmee

Ik1, ja gek hè, maar dat was een gyn bij de triage en omdat ze niet specifiek er naar keek wellicht vandaar.. Gisteren heb ik de medische echo gehad en m'n verloskundige vond t ook raar toen ik t haar vertelde. Gelukkig goed nieuws te horen gekregen, das t belangrijkst!

Over de pijn kunnen ze niet veel doen, ik moet veel drinken en plassen. En voor de pijn moet ik paracetamol innemen, mocht t nog steeds aanhouden althans heviger worden, moet ik weer terug. De pijn lijkt een beetje af te zakken.

Esmee Teel, leuk gefeliciteerd! En wat naar voor je dat de eerste zwangerschap anders is afgelopen dan verwacht.

Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik voelde mijn kleine al met 15 wkn.

Goedemorgen allemaal :)

Allereerst welkom esmee! leuk dat je mee komt praten. En wat fijn dat je ondertussen van je zwangerschap kan genieten, na die eerste ervaring en de spannende weken.

Ik voel de baby al sinds 16 weken. Heel bijzonder gevoel.

Zijn jullie al aan het shoppen en/of met de baby kamer bezig geweest??

Aaaaaaah dit is zoo cool! Mijn man heeft de kleine net voor het eerst gevoeld :-D

hahaha sorry meiden voor dit hypere berichtje maar dacht dat het nog een aantal weken zou duren, voordat we dit moment zouden meemaken... Vind het zo fijn dat mijn man kan mee genieten nu

Nee ik heb nog niets voor de baby gehaald, ik heb wel leuke dingen gezien zoal: ledikant, commode etc...

alleen ik weet even niet welke kinderwagen we moeten aanschaffen, je hebt tig soorten maar weet niet welk handig is. Zijn jullie er wel uit?

Zonnebloempje2017, wat leuk!  Ik snap je blijdschap volkomen, want ik ben ook de laatste paar dagen bezig om mijn man te laten voelen alleen hij voelt t nog niet, vind ik wel sneu voor hem, haha.

Geniet ervan!

Welkom Esmee Teel, leuk dat je ook mee komt kletsen in dit topic. Voor jou ook bijna de 20 weken echo. Ook ik heb een miskraam gehad dat met een curettage afliep.

Ook hier heeft manlief de kleine meid van de week voor het eerst gevoeld, net onder de buik en net boven het schaambeen.

Wij hebben de kinderwagen al gekocht, het is echt een hele mooie wagen van Slee. Het onderstel kan het gewicht van een volwassene dragen. Wij hebben hem gekocht bij een zaak die normaal levert aan de babywinkels en paar keer per jaar aan particulieren verkoopt. Wagen begint bij 1100 euro in de winkels. Wij hebben hem voor 530,(gloedjenieuw, hij moet zelfs nog binnen komen) incl maxi cosi, mooie kunstleren hoesjes om de duwstang en valstang, voetenzak enz. Wij zijn beiden lang en hij is zeer geschikt voor de wat langere mens, 4 luchtbanden, robuust, maar toch compact mee te nemen. Wat ik begreep is dat hij in december weer een lichting gaat binnen krijgen waar de onze ook bij binnen komt. In de kleuren zwart, donkerblauw en gemeleerd grijs levert hii ze, wij hebben voorcde grijze gekozen. Wij worden gebeld zodra hij binnen is dus dan zal hij de winkels ook weer openen, eentje in nieuwegein en een bij beverwijk geloof ik. Ik kan je aanraden om even op de site van slee motion te kijken en als het je wat lijkt kan ik zodra de winkels weer open zijn jou/ jullie op de hoogte houden. Haha, heel verhaal over de kinderwagen.

Hallo allemaal,

Wat een hoop blijde berichten over de 20 weken echo. Ik meld me ook bij het groepje van in april uitgerekend, maar voor mij eind april. Ben nu 17 weken zwanger van ons 2de zoontje. We hebben een NIPT gedaan, dus wisten met 11 weken al dat we weer een mannetje zouden krijgen.

Wij zijn nog niet echt aan het shoppen. Wil eerst de 20 weken echo afwachten en wij hebben de grote spullen natuurlijk al staan. Onze oudste verhuist naar een peuterkamer, dus de babykamer hoeft alleen opnieuw aangekleed te worden, zeg maar. Ga wel een hele andere aankleding doen. Deze kleine mag ook een eigen unieke kamer

Terug
Bovenaan