Nieuw topic

Hoi meiden,

Ik dacht, laat ik eens een nieuw topic beginnen zodat we weer op de 1e pagina kunnen schrijven van het forum. Is het misschien een idee als iedereen in 1 zin uitlegt in welk stadium van de mm ze zit? Ik zal vast een beginnetje maken:

Alabama - 32 jr - 2,5 jr aan het wachten op een kindje - alle onderzoeken gehad, klein plekje endo gevonden - 30 nov. terug naar gyn

Wendy 31jr, 1 jaar en 8mnd bezig voor 2e kindje, alle onderzoeken gehad, elke cyclus terug om te kijken wanneer ei is bij gyn, jan beginnen met iui.

Mijn nod is 5nov.

Fijn weekend

Cis, 30 jaar, 2,5 jaar bezig voor ons 1e kindje.
6 x IUI gehad, 2 x icsi, man operatie spatader ondergaan, tot dec wachten of het goed resultaat heeft gehad.

Fijn weekend.

Cis x

Suusje 27 jaar,2,5jaar bezig voor 1ste kindje.
Alle onderzoeken gehad,afgelopen juni kijkoperatie gehad,milde vorm endometriose gevonden en weggehaald,ook vijandig baarmoederslijmvlies geconstateerd, 1ste IUI mislukt,afwachtend van uitslag 2de IUI (Nog 3dg en dan weten we het).

Sparkle, 23 jaar, bijna 2 jaar voor 1ste kindje.
Man heeft operatie ondergaan aan spatader, 9 nov. terug naar uroloog.

x sparkle

Flora, nu 38 jaar, voordat 1e kindje kwam in 2006 3x IUI en 1x IVF poging (wat een wonder, na 5 jaar zwanger!). Geen aantoonbare reden voor onvruchtbaarheid en inmiddels weer 2x IVF geprobeerd in de afgelopen 4 jaar. Als het niet lukt op de natuurlijke manier (waar we toch iedere keer weer op hopen) dan nog maar een poging IVF?

Hi Flora, jouw verhaal had ik nog niet eerder gelezen. Wat een lange en zware weg zijn jullie gegaan! Ik hoop dat het de 3e keer IVF raak is. Hebben jullie al besloten of jullie dat gaan doen? Is er eigenlijk tussen IVF pogingen een voorgeschreven tijd dat je moet wachten tot je weer een poging mag doen?

Terug
Bovenaan