Nieuw topic

Hoi ,

Onverklaarbaar onvruchtbaar ,
4 jaar aan t oefenen .
7 x IUI
4x IVF
Nu in de wachtweken , 2 teruggeplaatst ,
sssspppppaaannnneeeennnnnd !!!!!!

Groetjes x

Wel heel veel meiden hier die echt al heeel lang bezig zijn!
spannende tijd voor je bloemptje! wanneer mag je gaan testen?
@ flora, idd heftig verhaal zeg, waarom zit er bij jullie zo'n lange tijd tussen de IVF? is dit om jezelf meer rust te geven? misschien brutale vraag hoor, dan moet je het maar niet beantwoorden ;-)

grtjs

Hallo,

Dania 34 jaar mama van een dochter van 6, zijn pas sinds maart bezig ,ronde twee nu door een egintje zijn we erachter gekomen dat het voor ons niet via de normale weg gaat gebeuren.
Volgende week eerste afspraak MM, ben toch best wel heel erg nerveus.
groetjes

Hallo Allemaal,

Ik ben Hilly, 28 jaar en wij zijn sinds juni 2007,
vijandig slijm maar voor de rest is vooralsnog alles goed. Vandaag de 2e iui behandeling gehad.
Dus nu weer 2 lange weken afwachten.
Allemaal heel veel succes en sterkte gewenst.

Groetjes Hilly

Hoi ,

Ik ben in de helft van mijn 2 wachtweken ,
t lijkt weer ellendig lang te duren .
Hoe komen jullie dit door ?
Ik voel precies vanalles hebben jullie dit ook ?
xjes

Vreselijk he, die tweede helft. Vooral die laatste dagen, dat je weer met tampons/maandverband rondloopt en elk uur naar de WC loopt.

De enige tip die ik heb; plan het lekker vol met leuke dingen, dan is het maar weer snel voorbij en is je aandacht afgeleid.

Zoals je misschien hebt gelezen ben ik net zwanger (6 wk, 5 dgn). Ik voelde ook de normale dingen: pijnlijke borsten, krampjes. Het enige was dat ik zo vaak stijve tepels had, pijnlijk gewoon. Maar dat bracht mij niet op het idee dat het nu wel eens raak kon zijn. Pas toen ik op dag 26 niet ongi werd (en normaal wel) kreeg ik een beetje hoop. Vlak na dag 26 (= dus overtijd) zijn mijn borsten ook zachter (maar wel vol) geworden.

Sterkte en ik duim voor je.
Wenser

thanks ,

Toch blij dat ik niet alleen ben ,
mijn man wordt bijna gek van me , en vind dat ik te negatief ben .
Maar het is echt angst , t lijkt al van de dag na de terugplaatsing dat ik ongesteld ga worden , hoewel dit niet kan . Proficiat Wenser
heb jij ook IVF gedaan of iets anders ?

Xjes vanuit Beligie

hoi bloempje

ik heb afgelopen vrijdag mijn 2de iui gehad en sinds gisteren het gevoel dat ik ongi ga worden. het is niet die pijnlijke kramp maar een duidlijk zeurend gevoel in mijn onderbuik en rug.
ik vraag me dus ook af wat dit nu weer is. mijn borsten zijn een beetje gevoelig terwijl ze anders al best aanwezig kunnen zijn.

x kim

Terug
Bovenaan