Nieuw topic

hey meiden,

Ja moeilijk he, dat wachten...ik ben vaak zo gespannen als ik een dag overtijd ben, dat ik nog langer niet ongsteld wordt...
Heb altijd t idee dat als t dan maar weg blijft ik misschien nog wel zwanger kan zijn, maar dat is natuurlijk je kop in het zand steken als je er over nadenkt *weer uit de wachtperiode bent* :)

Mn man staat er vaak ook veel positiever tegenover als ik, en kan veel rustiger blijven. Maar volgens mij komt dat ook gewoon om dat je er als vrouw veel gespannener mee bezig bent en bij ieder pijntje of dingetje hoopt dat het nu gelukt is, en al die hormonen, bij mij zakt of stijgt de moed volgens mij bijna naar mate de hormonen weer veranderen...

Ik vind het wel moeiljk, want je hoort natuurlijk veel dat gewoon niet goed is om zo gespannen er mee om te gaan, voor jezelf niet, om zwanger te worden niet en voor de baby niet...maarja, het van me afzetten lukt me toch ook echt niet!

succes meiden die in de wachtweken zitten!

@ Wenser, heb je het al aan de familie verteld ofzo? of wachten jullie daar nog mee?
Volgens mij zou ik echt niet kunnen wachten als het eenmaal zo ver is!

grrtjs!

Nee alleen aan mijn zus. Die kan zelf geen kinderen krijgen, dus ik wilde haar graag snel betrekken zodat ze rustig kan wennen.

Afgelopen weekend wilden we het eignelijk toch ook wel graag aan ouders vertellen, maar mijn oma kwam ineens mee op visite en die kan haar mond niet houden. Nu gaan we t waarschijnlijk na de eerste echo vertellen.

Bloemptje: nee ik heb geen behandelingen gehad. Wel allerlei onderzoeken, eindigend met een HSG in juli. Ik stond net op t punt om terug te gaan voor verdere behandelplannen, en t weekend ervoor testte ik positief. Dat is dus echt een klein wonder.

Sterkte weer meiden. Kim, jij helemaal zo in deze spannende tijd.
Wenser

Hier weer slecht nieuws, ben ongi geworden, dus op maar weer naar gyn over 2 weken 19nov en dan maar weer kijken. Begin de hoop toch wel een beetje te verliezen. Maar ja kan niet verdrietig zijn ivm mn dochtertje die rondloopt.
ben blij als we in jan kunnen starten met iui, misschien meer kans.

Succes allemaal.

Gr WEndy

Ach meis toch, balen, balen, balen.
Goed dat je voor Amber door gaat, maar je mag je zeker ook even heel erg verdrietig voelen. Mijn man zei dat ook altijd tegen mij, dan probeerde ik weer hard door te gaan, maar het is toch een beetje rouwen.

Neem vanavond even lekker de tijd voor jezelf om alles op een rijtje te krijgen en moed te verzamelen en goed dat je al uitkijkt naar januari, als ze je weer een stapje verder gaan helpen.

Sterkte en knuffel
Wenser

@Wendy, balen dat de rode duivels er weer zijn! Het is soms zo oneerlijk he!

@Suusje, weten jullie al of je door kan met de IUI?

Ik ben gisteren bij de natuurgeneeskundig arts geweest. Hij vertelde dat het heel logisch was dat ik niet vruchtbaar was, omdat mijn lichaam een aantal vitaminen/mineralen tekort komt. Nu moet ik eerst 3 weken op een heel streng dieet (moet ik me nog even mentaal op voorbereiden) om mijn darmen optimaal te laten functioneren. En dan beginnen met extra magnesium, vitamine E, selenium en zink. Was voor mij weleens fijn om te horen dat een arts wel een verklaring had!

Hallo meiden,

Wendy@Balen zeg dat je ook weer ongesteld ben geworden.
Kan mij heel goed voorstellen dat je de hoop wat begint op te geven.Heb dat zelf ook,maar denk er soms ook wel wat positiever over.Ligt er ook net aan hoe ik mij voel.Als ik 's avonds in bed lig ga ik vaak liggen malen en denk ik komt de dag ook nog ooit eens voor ons.
Niemand kan hier antwoord op geven.Moet er ook niet aan denken dat het nooit gaat lukken.
Dus een beetje hoop blijf ik wel houden.
Gaan jullie gelijk in januari starten met iui met hormonen??
Ik ben blij dat ik deze maand met de hormonen start.Zag dat zonder die hormonen al niet zitten.Zo'n kleine kans dat het dan wel lukt.Je hoort toch meer positieve verhalen over iui met hormonen.

Alabama@Ik mag deze maand gelukkig gewoon verder.Dus aankomende donderdag weer voor echo en dan waarschijnlijk de week erop de iui.Ligt nu aan de hormoon die ik krijg die eisprong opwekt.
Wat apart dat je vandaag te horen hebt gekregen wat de oorzaak zou kunnen zijn.Helemaal zeker weet je pas natuurlijk als je zwanger raakt na dit strenge dieet.
Ik heb altijd beetje mijn twijfels bij homeopatische artsen.Je moet er denk ook positief tegenover staan.Maar baat het niet dan schaadt het niet natuurlijk.
Succes met het strenge dieet.Mag je wel zwanger worden als je aan dat dieet gezet wordt??

Gr suusje

Hoi Suusje,

Ben heel blij voor je dat je toch verder mag! En wie weet geven de hormonen net dat extra zetje, blijven geloven dat het mogelijk is ook al is dat moeilijk.

De arts die ik heb is niet echt homeopatisch maar kijkt meer welke mineralen en vitaminen je tekort komt. Ik kom blijkbaar vooral magnesium tekort. Nu moeten eerst mijn darmen in een goede conditie komen om straks de mineralen en vitaminen beter op te kunnen nemen. Het is beter om nu niet zwanger te worden omdat het magnesiumtekort ook kan zorgen voor miskramen en andere ellende.

Ik weet ook niet of het zal helpen. Maar de gewone wetenschap weet niet wat er mis is, dus baadt het niet dan schaadt het niet. Het voelt voor mezelf wel fijn dat ik "iets" kan doen in de tijd dat ik moet wachten op verdere behandeling door de gyn.

Han, 29 jaar, 17 mnd bezig voor 1e kindje, vooronderzoeken, tot nu toe alles goed, in afwachting op menstruatie die gaat komen, en dan afspraak maken voor HSG onderzoek.....
Zit behoorlijk met de vaccinatie voor de mexicaanse griep in mijn maag.....
Klets graag mee!!

Terug
Bovenaan