nieuw voorstel rondje??

Hoi Hoi

Wat ik al bij andere had gezien om ons zelf even opnieuw voor te stellen lijkt mij erg leuk .
Wie zijn we wat doen we .....
Dus bij deze;
Ik ben ingrid   bijna 31 jaar woon vlakbij zandvoort ben getrouwd en werk fulltime als kraamverzorgende waar ik het heel erg naar me zin heb!!gr

hi,

Ik ben Marielle, woon in Noord-Holland, ben 30 jaar, bezig vanaf okt 2003. Ik werk fulltime als financieel controller bij de overheid. Verder starten we eind deze maand met ivf!

Happywoman: hoelang ben jij al bezig?

gr
m

Hi Allemaal,

Ondanks dat ik een vreemde eend in de bijt ben stel ik me toch even voor.
Ik ben Corina 34 jaar en we zijn nu zo een 2,5 jaar bezig.
Ik werk fulltime voor de ochtendkrant.
De reden dat ik een beetje vreemd ben is dat ik dus wel zwanger kan raken (inmiddels 5 keer) maar het dus niet kan vasthouden zonder enige oorzaak.
Wij komen nu dus in aanmerking voor een speciale vorm van IVF die helaas niet in Nederland gedaan kan worden (we moeten hiervoor naar Brussel). We hebben nog geen beslissing genomen wanneer we dit gaan doen of dat we het nog 1 keertje gaan proberen. Op 8 augustus moet ik nog een curretage ondergaan vanwege dus de 5e miskraam.
Ik loop op dit moment zo een half jaat bij het AMC.

Hopenlijk kan ik hier een beetje thuishoren.

Corina

Hoi marielle,

Ik ben sinds   jan. 2004 serieus bezig .
En we hebben nu even een zogezegd zomerstop gehouden ivm een borstoperatie die ik moest ondergaan maar zo na de vak. gaan we er weer voor.
Inmiddels hebben we 1x een iui behandeling gehad maar die is niks geworden helaas.
Gr Happy woman

Goed idee! Van sommigen weet ik wel iets maar van anderen ook weer helemaal niks.
Ikke:
Noortje, net 31 jaar, woon samen met mijn vriend (33), in Noord-Holland,
Ik doe van alles administratief bij een bouwkundig adviesburo 4 dagen in de week.
Tennis vind ik een heel leuk spelletje en verder zeil ik graag met mijn vriend.
Wij zijn nu 2 jaar bezig met als reden dat het zaad van mijn vriend van slechte kwaliteit is. We hebben nu 5 IUI pogingen achter de rug waarvan 3 zonder en 2 met hormonen. Op 15 september hebben we een intakegesprek voor IVF in de VU. We mogen nog 1x IUI proberen in ons eigen ziekenhuis.
Dat was het wel zo'n beetje.

Hallo Happywoman,

Goed idee, ik weet bij sommige ook niet meer hoe of wat precies.

Ik ben Cynthia, 29 jaar, ik woon in het midden van het land nabij Utrecht.
Ik ben 4 jaar getrouwd en 10 jaar samen met mijn man.
Wij hebben een poes en een kater waar we veel plezier aan beleven.

Ik werk bij een bank en houd me daar bezig met hypotheken en alles wat daar bij komt kijken.

We zijn nu bijna 3 en een half jaar bezig om zwanger te raken, na een radioactieve bestraling nu 5 a 6 jaar geleden voor het behandelen van een schildklieraandoening, mocht ik absoluut een jaar niet zwanger raken (de wens was er toen al wel sterk maar door alles hebben we het toen op een laag pitje gezet)
Helaas is de bestraling mislukt (teveel jodium gekregen) nu werkt mijn schildklier ipv te snel te langzaam. Moet de rest van mijn leven medicijnen slikken en ben een stuk dikker geworden.   Toen alles even zijn beloop gelaten omdat ik me totaal niet goed voelde maar nu dus sinds 3 en ene half jaar actief bezig zwanger te raken.

Ik heb allerlei onderzoeken gehad, ook een HSG en een Laparoscopie, mijn linkereileider zat verstopt. Nu zijn er eigenlijk geen aantoonbare oorzaken meer die een zwangerschap in de weg staan.

Ik zit nu midden in de wachtweken na mijn tweede IUI behandeling.
De eerste was een compete ramp, ben erg ziek geworden van (blijkt nu) een overdosis oestrogeen die mijn lichaam heeft aangemaakt. en er waren te weinig goed bewegelijke zaadcellen.
Nu gaat het heel goed met me en wacht vol spanning af tot ongeveer volgende week woensdag...................wachten duurt lang!

Groetjes,  

Cynthia

Goed idee! Misschien moeten we weer eens zo'n lijstje maken!

Ik ben Inge, 31 jaar. 12 jaar samen met mijn man waarvan 3 jaar getrouwd.
Ik woon in het midden van het land.
In het dagelijks leven werk ik als  als HR adviseur.

We zijn bezig sinds februari 2003.
Ik heb vijandig slijm en had 2 dichte eileiders waaraan ik ben geopereerd (nu 1 open) en mijn man heeft slecht zaad.
Ik ben in november 2004 zwanger geraakt maar kreeg bij 8 weken een miskraam ondanks dat het het hartje al klopte.
We hebben 2 IUI behandelingen achter de rug (veel pauzes tussendoor) en gaan nu voor de 3e. Er is sprake van IVF vanwege de zaadkwaliteit van mijn man. Deze beslissing wordt volgende week genomen als we de uitslag krijgen van een tussentijdse test.

Is dit genoeg info??

lfs inge

Terug
Bovenaan