Hallo Happywoman,
Goed idee, ik weet bij sommige ook niet meer hoe of wat precies.
Ik ben Cynthia, 29 jaar, ik woon in het midden van het land nabij Utrecht.
Ik ben 4 jaar getrouwd en 10 jaar samen met mijn man.
Wij hebben een poes en een kater waar we veel plezier aan beleven.
Ik werk bij een bank en houd me daar bezig met hypotheken en alles wat daar bij komt kijken.
We zijn nu bijna 3 en een half jaar bezig om zwanger te raken, na een radioactieve bestraling nu 5 a 6 jaar geleden voor het behandelen van een schildklieraandoening, mocht ik absoluut een jaar niet zwanger raken (de wens was er toen al wel sterk maar door alles hebben we het toen op een laag pitje gezet)
Helaas is de bestraling mislukt (teveel jodium gekregen) nu werkt mijn schildklier ipv te snel te langzaam. Moet de rest van mijn leven medicijnen slikken en ben een stuk dikker geworden. Toen alles even zijn beloop gelaten omdat ik me totaal niet goed voelde maar nu dus sinds 3 en ene half jaar actief bezig zwanger te raken.
Ik heb allerlei onderzoeken gehad, ook een HSG en een Laparoscopie, mijn linkereileider zat verstopt. Nu zijn er eigenlijk geen aantoonbare oorzaken meer die een zwangerschap in de weg staan.
Ik zit nu midden in de wachtweken na mijn tweede IUI behandeling.
De eerste was een compete ramp, ben erg ziek geworden van (blijkt nu) een overdosis oestrogeen die mijn lichaam heeft aangemaakt. en er waren te weinig goed bewegelijke zaadcellen.
Nu gaat het heel goed met me en wacht vol spanning af tot ongeveer volgende week woensdag...................wachten duurt lang!
Groetjes,
Cynthia