nieuw voorstel rondje??

Hoi Hoi

Wat ik al bij andere had gezien om ons zelf even opnieuw voor te stellen lijkt mij erg leuk .
Wie zijn we wat doen we .....
Dus bij deze;
Ik ben ingrid   bijna 31 jaar woon vlakbij zandvoort ben getrouwd en werk fulltime als kraamverzorgende waar ik het heel erg naar me zin heb!!gr

hi,

Ik ben Marielle, woon in Noord-Holland, ben 30 jaar, bezig vanaf okt 2003. Ik werk fulltime als financieel controller bij de overheid. Verder starten we eind deze maand met ivf!

Happywoman: hoelang ben jij al bezig?

gr
m

Hi Allemaal,

Ondanks dat ik een vreemde eend in de bijt ben stel ik me toch even voor.
Ik ben Corina 34 jaar en we zijn nu zo een 2,5 jaar bezig.
Ik werk fulltime voor de ochtendkrant.
De reden dat ik een beetje vreemd ben is dat ik dus wel zwanger kan raken (inmiddels 5 keer) maar het dus niet kan vasthouden zonder enige oorzaak.
Wij komen nu dus in aanmerking voor een speciale vorm van IVF die helaas niet in Nederland gedaan kan worden (we moeten hiervoor naar Brussel). We hebben nog geen beslissing genomen wanneer we dit gaan doen of dat we het nog 1 keertje gaan proberen. Op 8 augustus moet ik nog een curretage ondergaan vanwege dus de 5e miskraam.
Ik loop op dit moment zo een half jaat bij het AMC.

Hopenlijk kan ik hier een beetje thuishoren.

Corina

Hoi marielle,

Ik ben sinds   jan. 2004 serieus bezig .
En we hebben nu even een zogezegd zomerstop gehouden ivm een borstoperatie die ik moest ondergaan maar zo na de vak. gaan we er weer voor.
Inmiddels hebben we 1x een iui behandeling gehad maar die is niks geworden helaas.
Gr Happy woman

Goed idee! Van sommigen weet ik wel iets maar van anderen ook weer helemaal niks.
Ikke:
Noortje, net 31 jaar, woon samen met mijn vriend (33), in Noord-Holland,
Ik doe van alles administratief bij een bouwkundig adviesburo 4 dagen in de week.
Tennis vind ik een heel leuk spelletje en verder zeil ik graag met mijn vriend.