nieuw voorstel rondje??

hallo allemaal,

Ik kom ook nog niet zo lang op dit forum, maar zal mij ook nogmaals voorstellen.

Ik ben Indy en ben 31 jaar en ben samen bijna 9 jaar samen met mijn vriend en woon in Limburg.

Ik werk (als groepsbegeledier) met kinderen met een verstandelijke handicap en gedragsproblematieken.

Sinds januari 2004 zijn we bezig om zwanger te worden. Sinds één jaar
zitten we in de mmm. Na diverse onderzoeken (en temperatuurmaanden,
diverse testen na samenleving) bleek dat mijn zuurgraad niet goed was,
waardoor de zaadcellen, steeds voortijdig afsterven. Hier allerlei
medicicijnen voor moeten slikken, maar deze hielpen niet. Gelukkig
bleek het zaad van mijn vriend wel goed te zijn.

Daarom is vorige maand besloten dat we zouden gaan starten met IUI mét
hormonen (ondanks dat ik een hele regelmatige cycles heb). Inmiddels
heb ik de eerste behandeling achter te rug en zit ik in mijn laatste
wachtweek (komende zondag is het twee weken geleden)..

Heel veel sterkte en succes allemaal! Echt een super leuk idee om ons allemaal nog eens voor te stellen.

Indy

Hoi

Ik zal mij ook even voorstellen.
mijn naam is  johanna ik ben 27 en ik woon in buurt van wolvega. mijn man is 28 en wij zijn sinds jan 2004 bezig voor een erste kindje.
Wij wachten op de uitslag van het zaadonderzoek. we mogen morgen bellen voor de uitslag.

groetjes johanna

Naam
Leeftijd  
Bezig sinds  
 reden  

hey allemaal,

zal me ook nog even voorstellen.
Ik ben Grace, ben  26j en kom uit belgië.
Sinds sept 2004 gestopt met de pil. In juni is de diagnose pco vastgesteld en nu ben ik  deze maand  gestart met clomid.
hoop dat het voor ons allemaal snel prijs is.

groetjes grace

hoi allemaal

Ik ben al een tijdje niet aanwezig geweest op het forum de reden komt zo in mijn lijstje.
Ik ben rozemarijn ben 29 jaar woon in het midden van het land we hebben sinds september 2003 een serieuse kinderwens.
Na een jaar in de mmm terecht gekomen het probleem zit hem in het zaad van mijn man. we hebben niet zo lang geleden een heeeeel mislukte icsi achter de rug. Na de puntcie konden ze bijna geen zaadjes vinden toch 1 eindje kunnen bevruchten maar het zette niet door dus geen terug plaatsing. Door de punctie onsteking aan de blaas gekregen dus aan de medicijnen. Ook reageerde ik slecht op de hormonen dat was dus janken geblazen om echt alles.
Vandaar dat ik even niet op het forum was om even nergens aan te denken ( niet dat het helpt maar het was het proberen waard)
Ik lees wel steeds mee met jullie en zal af en toe aanwezig zijn.
Hoe het verder moet weten we op het moment niet. We hebben alles even stop gezet (moeilijk besluit) Gaan wel zien hoe het verder gaat en wanneer.

liefs rozemarijn

hoi allemaal,

Ik lees al heel lang mee met jullie maar wilde er nog niet echt bij horen. Zo van als je er niet bij hoort dan valt het allemaal wel mee. Slaat nergens op maar het gaf me nog wat hoop.
Maar na het lezen van het voorstel rondje en na het zien van het mooie lijstje kwam ik tot de conclusie dat ik er toch wel bij pas.
En ik wil me nu dan ook graag voorstellen.
Ik ben 32 en woon in de buuurt van Rotterdam. Werk voor de thuiszorg en ben bijna twee jaar getrouwd. We zijn vanaf april vorig jaar bezig en  na een jaar  naar de gyn gegaan. In meer dan een jaar tijd ben ik maar drie x ongi geweest.  En nu na alle onderzoeken blijk ik pco te hebben. Ik heb inmiddels een kuur clomid achter de rug. Zonder ook maar een klein beetje groei. Dus ga ik nu zaterdag met een dubbele dosis van start.
De ongi laat nog steeds erg lang op zich wachten en dat maakt dat het allemaal onnodig lang moet duren.Zoals je dus snapt, ik ben er een van het ongeduldige type.

Ik wens jullie allemaal veel geluk en kracht voor alle onderzoeken en behandelingen.
En hoop snel veel goed nieuws hier te lezen.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan