nieuw voorstel rondje??

Hai,

Dit is een goed idee zeg!

Ik heet Sabrina en ben 25 jaar. Ik ben denk ik de jongste hier. Mijn man is 30 jaar pas geworden en we zijn getrouwd. We zijn nu ongeveer 2,5 jaar bezig.

Ik heb ook 1 miskraam gehad, daarna lukte het niet meer. Het bleek dat 1 eileider dichtgeknepen werd door baarmoederslijm. Of het door de miskraam kwam of dat ik het al had is nog steeds niet duidelijk.

Vervolgens zijn we erachter gekomen dat ik niet elke maand een eisprong had, nu wel doormiddel van medicijnen - Clomit. Bij mij man zit het trouwens goed.

Niets staat ons nu  nog in de weg Dus het zou moeten lukken. Ik heb inmiddels mijn 3e IUI (de 2e met Clomit) gehad. En het is deze week afwachten. Dus spannend. Duimen jullie mee?? Mocht het niet lukken doen we het mischien nog 1x. Daarna moet ik waarschijnlijk spuiten ofzo. Dan krijg ik rechts en links ook een eitje als het goed is......

Veel succes iedereen!!!!!

Groetjes, Sabrina (Sab)

Hallo,

Dit is inderdaad een leuk idee!

Ik ben Katie, 25 jaar, werk als secretaresse en schrijf sinds kort op dit forum.
Mijn vriend (26 jaar)  en ik wonen samen in de buurt van Utrecht en wij zijn nu zo'n 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden.
Uit de onderzoeken bleek dat mijn eisprong sommige  periodes hapert. Hier slik ik sinds kort clomid voor. Het 1e zaadonderzoek van mijn vriend  was op het randje oke voor een natuurlijke bevruchting en de 2e was goed.
Wij gaan nu (als mijn eitjes ophouden met staken en een beetje doorgroeien) beginnen met de 1e IUI poging.

Iedereen veel succes!

Groetjes Katie

Hoi!

Ik ben Nic, 29 jaar en net 4 weken getrouwd met mijn man.
Wij zijn nu 7,5 jaar bij elkaar en al 3 jaar bezig om zwanger te worden.
Ook wij hebben alle onderzoeken gehad. Het blijkt dat mijnman antistoffen in zijn zaad heeft, waardoor zijn zaadjes stil komen te liggen in mijn baarmoederslijm.
Ik heb al 2 keer een IUI gehad met tussenpozen vanwege mijn werk. Ben voor mijn werk regelmatig in het buitenland en dat maakt het plannen van de IUI's erg moeilijk.
Wij wachten nu tot we met de 3e IUI kunnen beginnen.

Hopelijk kunnen we elkaar binnenkort allemaal feliciteren!

xxx NIC

Tja, ook al ben ik er dan niet meer elke dag en reageer ik niet op alles...hier kom ik dan:
Ik ben Petra (30)(werk op kdv)  en sinds aug.2004 getrouwd met Marco (38)(is vrachtwagenchauffeur)  en wonen in Vinkeveen met 2 katten..Begin 2004 zijn wij in de medische molen beland en hebben 1x (onafgemaakte)IUI gehad en zitten nu in de 2e behandeling IVF-ICSI. Mijn man's zaad bleek erg slecht na een ongeluk in vroegere jaren, waarna hij trombose heeft gekregen.
Ik bezoek dit forum al een hele tijd, maar nu even minder.

Super idee Ingrid! Sommigen van ons zijn al zolang hier dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Wat zou het toch zalig zijn als we binnenkort allemaal door mogen stromen.

Ik ben Patricia ben 30 jaar evenals mijn vriend. Wij zijn 24 augustus 9 jaar bij elkaar waarvan 7 jaar samenwonend. We hebben een labrador van 5 jaren oud waar we  heeeeeeeeeel erg blij mee zijn. Heb nu al de bibbers als ik er aan denk dat ze er ooit niet meer zou zijn, maar ze slaapt wel gewoon beneden in haar mand hoor. Ik werk als administratief medewerkster (Manus van Alles) van 0800 - 1430 dus heb de tijd voor al mn doktersbezoekjes zonder dat er gemekkerd wordt.

Wij proberen al vanaf  03-03-03 zwanger te worden. Ik heb een onregelmatige eisprong wat nu met behulp van Clomid heerlijk onder controle is. We hebben alle onderzoeken gehad behalve de kijkoperatie en die komt er na de vakantie ook aan. Alle onderzoeken zijn ook goed verlopen en volgens mijn gyn zou ik dus elk moment zwanger kunnen worden. Deze maand heb ik mijn laatste kuur Clomid en daarna gaan we over op hormonen spuiten.

Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan