nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik wil me graag voorstellen, ik ben nieuw op dit forum. Wij weten sinds vandaag dat we zwanger zijn.Ik ben 23 en 7 maanden getrouwd (mijn man is 12 jaar ouder dan ik) Ik ben uitgerekend op 1 september 2008 en ben nu 5,5 week zwanger.

Ik had meteen op mijn NODdag al getest, maar deze test  was nog negatief.
3 dagen later, nog steeds niet ongesteld...opnieuw getest en POSITIEF!!!!
Het is allemaal nog wat onwerkelijk. Ik voelde meteen zwangerschaps-verschijnselen, maar durfde nergens op te hopen. En nog steeds niet zo makkelijk......

Steeds denk ik: Het is nog zo pril, stel dat het misgaat? En vooral:
Heb ik het echt wel goed gezien??? Er stond een heel klein, dun, licht streepje.
Ik had gehoopt op een dikke vette streep...Maar dit maakt niet uit he?
STREEP = STREEP...Spannend allemaal he...Wie zijn jullie allemaal?

Liefs Rijn

Hoi Rijn,

Hartelijk gefeliciteerd hoor meid. Geweldig leuk nieuws he. Natuurijk voel je je wat onzeker die eerste weken. Heb ik ook gehad en nog hoor. Ik ben nu 9 weken zwanger van de 3e en tis en blijft spannend! Maar ik voel me uitstekend en ik probeer me er maar niet al te druk over te maken want als het mis gaat kan je er helemaal niks aan doen of veranderen.

Lekker genieten van je zwangerschap en gewoon alle topics afgaan dan kom je vanalles tegen wat herkenbaar is.

Groetjes Petra

hoi rijn,

van harte gefeliciteerd!! en een streep is een streep hoor en wordt vanzelf donkerder!
ik had op dag 27 getest want ik had een cyclus van 24/28 dagen maar de laatste maanden kwam het niet verder als 24/25 dagen,toen ik op dag 27 had getest kwam er een vaag 2e streepje maar nog niet erg duidelijk voor mij,dus anderhalve dag later getest met een digitale test en ja hoor stond in no time ZWANGER!
ik ben net als jou 5 en een halve week,vind het erg spannend,wij hebben er 12 rondes over gedaan!
wanneer ga je naar de verloskundige?
ik kan 9 januari komen maar dan is het gewoon een intakegesprek dus ben benieuwd!
we gaan er lekker van genieten meid!!!

xxx mier

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie!!!

@Mier: Leuk dat we "even"zwanger zijn, kunnen we kletsen over of "jij dat ook hebt"...

Ik ga er zeker van genieten...Gisteravond gingen mijn man en ik slapen en toe zei hij:
"Nu liggen we met z'n drietjes in bed...Spannend he" Dat was wel heel bijzonder!

Ik hoop voor jullie dat de zwangerschap goed verloopt, geniet ervan!

We hebben gisteren positief getest, maar we doen het a.s. woensdag nog een keer,
we hopen op een dikke streep...Dan maken we er een foto van voor in ons plakboek!

Liefs Rijn

hoi rijn,

ik had vorige week donderdag positief getest en afgelopen donderdag weer getest en het was een hele dikke vette streep !
leuk dat je mannetje dat zo zei!

xxx

Ik vind het echt fijn om alle berichten en topics van iedereen te lezen...
Het is zo herkenbaar allemaal, en we kunnen elkaar echt helpen!!

Ik ga a.s maandag een afspraak maken met de verloskundige en dan begint het pas echt...Dan heb ik pas het gevoel dat het allemaal WAAR is :)
Ik voel me kiplekker, ben alleen erg moe en vaak duizelig. Maar verder niets, heerlijk!

Volgende week woensdag is een week na mijn NOD, dan wil ik een dikke streep hahaha...Liefs,

Rijn

ooh spannend,ik had afgelopen donderdag gebeld (een week na de positieve test)
vind het wel erg spannend en vind het fijn dat we elkaar zo kunnen steunen!
ik heb geen kwaaltjes niet misselijk geen zere borsten helemaal niks! ja alleen moe maar dat was ik van tevoren ook al hahaha!

xxx

hallo, ik weet sinds 3e kerst dat ik zwanger ben, ik slikte gewoon de pil, dus het was behoorlijk schrikken. MIjn vriend en ik zijn er nu wel heel erg blij mee hoor, ook al moet hij er nog heel erg aan wennen. vanmorgen toen we wakker werden, legde hij hij zijn hand op mijn buik en zei 'goedemorgen' , dat vond ik wel heel erg leuk.

ik ga ook morgen de verloskundige bellen, dacht dat ik daar eigenlijk pas naar toe moest als ik 12 weken zou zijn, ben blij als ik daar ben geweest.

ik vind het heel fijn om hier op het forum te zitten, ik herken zo veel dingen (kwaaltjes) van anderen, dat is voor mij echt wel een geruststelling.

groetjes an

Terug
Bovenaan