nieuw

Hoi Mier1980 en alle andere meiden!!

Afgezien van mijn vorige berichtje, dat ik me vreselijk zorgen maak, gaat het heel goed met me (gelukkig). Soms had ik me liever beroerd gevoeld om dan het gevoel te hebben dat ik "echt" zwanger ben, maar aan de andere kant ben ik ontzettend blij dat ik me zo lekker voel. Ik sport, eet, drink en doe alles wat ik normaal ook deed.

Nu onze ouders ervan weten begint het steeds meer tot me door te dringen...Omdat ze zo meeleven en het er steeds over hebben, ga ik er ook  steeds meer van genieten!!!

Over 2 weken heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en meteen de week daarop heb ik mijn allereerste echo (ooit). Dit is ons eerste kindje en het was ook nog eens de eerste ronde meteen raak...Misschien vandaar die twijfels af en toe :)

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs Rijn

hoi allemaal
en hoi dattig wat gezellig dat je mee kletst
maar jeetje wat een eng idee zeg....ga er maar gewoon vanuit dat dat je ukkie 2 weekjes later is verwekt.... waneer je 2de echo?

en rijn meis maak je toch niet zo druk streep is streep en je bent niet ongi en je bent wel moe enzo nou dat zijn kwaaltjes hoor!!!
en ik vind het blijft moeilijk totdat je een mooie bevestigende echo hebt gehad dus nog 2 weekjes volhouden en geniet er maar van de eerste keer zwanger is gewoon eng je lichaam gaat dingen met je doen dat je denkt ik wordt mammie!!!
lieverd probeer te genieten en als je mazzel hebt wordt je niet zo misselijk en beroerd als ikke

liefs sandra

ik voel me ook supergoed,ook niet misselijk of echt moe of zo,alleen mijn borsten zijn soms wat gevoelig maar probeer te genieten,overmorgen voor het eerst naar de verloskundige,dan krijg ik te horen wanneer ik de echo krijg!

wat vervelend dat jij je wel zo misselijk voelt maar straks krijg je er een heel mooi wonder voor terug!

xxx

hallo,
voor rijn: een streep is een streep he en je bent nog niet ongesteld, dus dan zit dat wel goed hoor.

mag ik nog heel even mijn onzekerheden uiten...
vorige week voelde ik me echt zwanger, ongesteld gevoel in mijn buik, moe, pijnlijke borsten, en dat heb ik nu opeens niet meer. ik voel me eigenlijk weer heel gewoon. ik ben zo bang dat er iets aan de hand is.

vrijdag ga ik een echo laten maken, ik kijk er zo ontzettend naar uit, weet ik eindelijk waar ik aan toe ben.

pff, zwanger zijn zou toch leuk moeten zijn, maar ik ben er nu wel achter dat het ook wel grote zorgen met zich mee brengt.

kus an

Oh nee, vandaag gaan bloeden! Heb buikpijn, weet nu wel heel erg bijna zeker dat het echt niet goed is. Wat duurt het nog lang voor het vrijdag is.. Ergens van binnen probeert een klein stemmetje me op te beuren, maar ja de feiten liegen er niet om.
Sorry dat ik jullie er mee lastig val, weet het allemaal even niet.
Wel blijven genieten allemaal!
Was het maar vast vrijdagmiddag.... of zaterdag...
D

lieve dattig wat erg allemaal!
kan je je vk niet bellen?
ik leef erg met je mee....

ik heb vandaag mijn eerste echo .... maar als ik nu dat verhaal van dattig lees begin ik toch wel een beetje bang te worden

hoe voelt de resr zich?

xxx sandra

Hallo

SRTEEP=STREEP, en je moet maar zo denken, alle kleine wondertjes en ook wij zelf zijn allemaal begonnen met en prille, zwangerschap!

En Dattig... ik zou vrijdag aan je denken!

Liefs Linda

Wat lief van jullie.
Niet door mij zenuwachtig worden alsjeblieft! Altijd positief blijven hoor!
Probeer ik nu ook trouwens. Ik ben niet bij een vk maar bij de gyn. het was al heel moeilijk om een afspraak te krijgen op vrijdag en ik hou het daar maar bij. Weet je ik durf ook niet zo goed naar die echo...dan kan het zo definitief zijn ineens he!   Hij deed vorige week, bij mijn aller eerste echo ooit zo negatief... en nu bloedverlies...tsja dan vind ik het zooo moeilijk om positief te blijven.
Heb die kleine wel gezien met kloppend hartje en al, hou me daar maar aan vast. Er verliezen wel meer vrouwen bloed tijdens de zwangerschap en het gaat ook vaak wel weer goed... Pfff ik hou jullie op de hoogte!
Maar blijf alsjeblieft genieten hoor! Dat hebben die kleintjes van ons nodig en wij zelf ook!

Tot snel,

Liefs
D

Terug
Bovenaan