nieuw

Hoi Annie83

Wij hebben ook al wat spulletjes gekocht hoor, misschien voorbarig...
Maar we vinden het zo spannend allemaal!!! We gaan er gewoon van uit dat alles goed gaat, het kan altijd gebeuren dat er iets mis gaat...Maar dat kan helaas ook nog als je verder in je zwangerschap bent. Wij zorgen goed voor onszelf en genieten volop, meer kun je niet doen! En ALS het mis zou gaan...Dan zijn wij realistisch genoeg om te denken dat Moeder Natuur het (gelukkig) voor ons regelt. Hoe moeilijk het ook zou zijn.

Liefs Rijn

hoi annie en allemaal
ik was ook zo snel de eerste keer ik wist na 7 weken al dat het goed zat ivm alle extra controlles die je krijggt als je via ivf zwanger ben geworden dus ik was 8 weken en toen had ik de wandelwagen al besteld en ik was 12 weken en toen stond de box al in de kamer!!! hihi achteraf moeten we er erg om lachen ...maar doe gewoon wat je nieuwe mammie gevoel je ingeeft en alles komt wel goed.... zelf ga ik ervan uit dat het wel goed zit ik heb hiervoor een miskraam gehad met 6 weken en toen voelde ik helemaal niks van al deze zwangerschapskwaaltjes die ik nu ten overvloede heb...nu zegt dat natuurlijk niks maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit je moet je nu niet druk maken voor een als verhaal ... dat doe je toch ook niet in de rest van je leven???? geniet van deze mooie roze wolk en er gewoon lekker bovenop blijven zitten!!!
alle meiden dikke knuf voor je ukkepukkie in je buikje !!

hoi allemaal,
dank je wel voor de reactie. ik maak me eigenlijk veel te veel zorgen, dat doe ik normaal gesproken nooit. vanaf nu ga ik proberen om dat niet meer te doen en lekker te genieten!!! het komt vast allemaal goed!!!

jullie ook allemaal genieten he... groetjes an

ik denk dat dat veel meiden wel hebben hoor,zich zorgen maken ofdat het allemaal wel goed gaat! nu is het wel weer wat minder en probeer ervan te genieten maar de eerste dagen na de positieve test was ik ook wel heel bang dat ik nog ongesteld zou worden en dus een miskraam zou krijgen!
voor ons is het ook het eerste kindje!
spannend dus allemaal!

xxx

hoi rijn mier en annie
hoe    is het met jullie?
ik voel me weer iets beter...nog geen 100% maar dat zal wel normaal zijn....
ik heb een zoontje van 2 en die heeft ons horen praten hij praat nu 100 uit over zijn nieuwe broerzusje (zoals hij het noemt) en die maakt mammie ziek!! wat hebben wij gelachen!!
is dit jullie eerste kindje ? en waneer gaan jullie naar de vk en voor een echo?
ik mag woensdag naar de vk en donderdag een echo!
liefs sandra

Ha die mamma's

Heb even stiekempjes mee zitten lezen met jullie. Ik ben voor het eerst zwanger en 31 jaar. Heb vrijdag de echo gehad. Ik dacht 9 weken te zijn maar uit de echo bleek 7 wk en 5 dg, de mogelijkheid is er dat de kleine niet genoeg groeit, bah. Niet aan denken, ik hoop gewoon dat ik later zwanger ben geworden ofzo! Vrijdag weer een echo.
Ik ben erg blij met dit forum, heb het nog aan weinig anderen verteld en dan kan je zo toch delen he!
Geniet ervan allemaal!
D

hallo meiden,

ik heb weer eens twijfels hoor!!!!!!!!!!!!! wie helpt me hier vanaf????

wij hebben vandaag het grote nieuws verteld aan onze ouders. we zijn nu bijna 7 weken zwanger, misschien een beetje vroeg...maar je weet nooit hoe alles zal verlopen.

ik voel me goed, af en toe duizelig, wel erg moe en soms een beetje misselijk.
ik voel me dus nog niet echt zwanger. onze test gaf een klein, dun streepje, 3 dagen na mijn NOD. daarna heb ik niet meer getest, STREEP IS SREEP en ben uiteraard ook niet meer ongesteld geworden. toch twijfel ik steeds zo.

stel dat het mis is gegaan, en ik het nog niet weet...ik voel me ook niet ziek...en dat streepje, was dat echt wel genoeg??? wie herkent dit ook en wat doe je ermee???

hey rijn,

probeer ervan te genieten!
er kwam een tweede streep en dat komt er niet zomaar ook al is die heel vaag!
wanneer ga je naar de verloskundige?

xxx

Terug
Bovenaan