nieuw

Hoi Annie83

Welkom bij de club...Spannend allemaal he?
Zo zie je maar wat voor 'n wonder het is om in verwachting te raken.
Voor jullie kwam het misschien onverwacht, maar geniet er maar van!!!
Ook al zul je er nog niet zo heel veel van merken, toch is het zo....
Voor je het weet is het voorbij.

Liefs Rijn

hoi rijn,

als eerste wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!!!
ik heb gisteren de verloskundige gebeld, maar omdat ik niet precies weet hoe lang ik zwanger ben moest ik eerst een afspraak maken voor een echo, die staat voor vrijdag 11 januari, kijk er heel erg naar uit.
gaat het met jou ook goed?

groetjes an

@ Iedereen: GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Dat het een mooi jaar mag worden, met veel liefde, geluk  & gezondheid..En een geweldige zwangerschap/bevalling voor allemaal!!!

Hoi Annie83!

Leuk dat je erbij bent!
Wij gaan morgen de huisarts en verloskundige bellen voor een eerste afspraak.
Ben nu 6 weken zwanger en ik voel me geweldig, afgezien van een beetje duizelig en soms licht misselijk ('s avonds) merk ik er niet zoveel van. We hebben gisteren een geweldig uiteinde gehad en beginnen het nieuwe jaar wel heel bijzonder op deze manier.
Mijn man zegt dat ik al ontzettend gegroeid ben, mijn spijkerbroeken passen niet meer!
Heeft iemand hier ook al ervaring mee? Er komen tweelingen bij ons voor, dus wie weet!

Liefs Rijn

wat gaaf he tweelingen!!
bij ons komt er ook tweelingen voor! de zusjes van mijn vriend zijn tweeling en mijn halfzussen zijn tweeling (we hebben dezelfde vader) ik zou het echt zo leuk vinden,maar grote kans dat het er maar 1 is want stond maar 1 ei op springen vorige maand! of het moet een 1eiig zijn hahaha

xxx

hallo rijn anne en mier ik ben sandra en ben nu waarschijnlijk 8 weken zwanger ik heb de 10de een echo want ik weet ook niet zeker hoever ik ben...hihi
jullie hebben wel mazzel hoor dat jullie geen of weinig last hebben van kwaaltjes! wou dat ik dat kon zeggen...hihi

ik pas ook al mijn broeken niet meer ....

is dit jullie eerste kindje?
bij mij is het de tweede de eerste heb ik via ivf gekregen want wij konden op de normale manier geen kindjes krijgen en nu zomaar!!! op de gewone manier en totaal onverwacht!!!
wat is het toch speciaal he??

ik hoop dat ik met jullie mag meekletsen...

groetjes sandra

hoi sandra,

tuurlijk mag je meekletsen!

wat een verrassing zeg en een groot wonder!
geniet er lekker van!

ik moet volgende week naar de verloskundige,ben vandaag denk k 6 weken

xxx

hoi iedereen. he sandra, natuurlijk mag je mee kletsen, fijn he om dingen op deze manier met elkaar te kunnen delen.

voor mij is het de eerste, ik moet er nog steeds een beetje aan wennen, omdat het een totale verrassing voor ons was. ik ben al heel druk bezig met spulletjes zoeken enzo. terwijl ik eigenlijk mijn eerste echo wil afwachten....

de eerste paar dagen na de test, had ik echt zo'n ongesteld gevoel in mijn buik, nu heb ik daar bijna geen last meer van. wel ben ik af en toe een beetje duizelig. mijn broeken passen helaas allemaal nog, hahaha.

zijn jullie eigenlijk ook nog wel veel ongerust, bang dat het mis gaat??

groetjes an

Terug
Bovenaan