Nieuwe buggy!! Joepie!!

A

Anoniem

Guest

Hallo mama's,

Eindelijk issie binnen! De bestelde buggy!
Ik had eerder al een buggy gekocht, maar dacht dat ik hem alleen zou gebruiken voor eens met de fiets of winkel  etc. Toen ik het gemak er van ondervond en met het oog  op de toekomst heb ik maar gelijk de buggy  besteld die ik zo graag wilde hebben. Kreeg immers mijn vakantiegeld en vond het een mooie investering haha..

Ik  loop nu dus ook als een kip zonder kop met de buggy rondjes door de kamer  hihi.. Ik ben er helemaal happy mee!

Zodra het fijn weer is gaan we hem uitproberen buiten!!
Meer mama's die het gemak van de buggy hebben ondekt???

Esmé mv Kay

Ik zit er ook over te denken om hem nu al te kopen. Nu moet ik de kinderwagen iedere keer in de auto zetten (hij past niet in de gang) Als ik de auto niet in de straat kan parkeren, wat geregeld voorkomt, sjouw ik me een bult! En de buggy kan ik als het goed is zodanig inklappen dat ik hem tegen de trap op kan liggen.
En qua leeftijd/gewicht mag ie toch al in een buggy?

Alleen, ik zou niet weten welke buggy ik zou moeten kopen, er zijn er zoveel!. Als jullie tips hebben, graag!!!
Welke heb jij Esmé?

Groetjes van Cissy

Hahahaha leuk he die rondjes door de woonkamer. Deden wij hier ook hoor whahahaha

Hier al vrij snel een buggy aan gezien dit de enige optie is die in mijn auto past
Ik heb de bggy van prenatal eigenmerk en vind hem ideaal, hij weegt 6.5kilo en gaat mee op de fiets.
Wel aan een buggydrager tot 7 kilo.
Hij was ook niet 1 van de duurste, want dat vond ik nu ook weer niet nodig. Hij moest degelijk zijn, stevig en soepeltjes rijden. Wij zijn dus helemaal tevreden.
Als ik naar het dorp ga wandelen ofzo dan neem ik de grote wagen. Daar ligt hij toch comfortabeler in dan de buggy.

Pauline

Ik heb de buggy gekocht die op de plaatje staat..
Het is de Maclaren Quest Sport, kleur orange flame.. Ja  het beesje moet een naam hebben he..

Via internet bespaar je je al snel 35 euro op deze buggy..
Het is echte een super comfortabele buggy, rug kan in  4 standen  tot lig en ook het been gedeelte kan omhoog. Hij is super licht in gewicht en rijd erg soepel..
Maar dat mag dan ook wel voor die centjes.

Het is een echte aanrader!! En anders probeer je die van mij gewoon eens uit..

Esmé mv Kay

Whahaha..

Dat geintje kost in de winkel 159,00 euro.
Via internet 124,00 met 6,20 euro verzendkosten.

Je hebt hem in een paar kleuren..

Maar Wilfred, beste man, oscarwinnaar en beste broodje speklapmaker van Nederland, jij vind dat vast geen bezwaar om mama Cissy ermee te verwennen.. hihi..

Ik hoor het wel als je de link doorgestuurd wilt hebben..

Esmé mv Kay

ZIet er leuk uit hoor Esmé. Schrok wel van de prijs. Tjonge jonge.

Wij hebben onze buggy bij de Formido gekocht. Echt een geweldig ding. Hij is rood, heeft zwenkwieltjes die je vast kunt zetten, een boodschappenmandje, een kap, geveerde voorwielen en heeft verschillende standen. Dit alles voor maar € 39,-. We zijn er echt super blij mee en het is een geweldig ding. Oh ja, dat had ik al gezegt.  

In ieder geval veel plezier van je buggy!

Groetjes,
Nelly.

P.s.: heb ook al rondjes door de kamer gereden.  

Mooi ding hoor, kreeg net het krantje van Duimeland in de bus bij de reclamefolders en daar stond je buggy in! (afgeprijst naar € 159,-...........)

Sjees (is dit Brabants?) ze nog door de kamer vanavond he!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan