Nieuwe buggy!! Joepie!!

Maar je had al eens een buggy gekocht zeg je? Was dat niks dan?
En hoe bedoel je met: met oog op de toekomst?

En gelijk nog maar een ander vraagje: Kay slaapt in een slaapzak zeg je (je hoeft hem niet onder te stoppen) Is dit een dunne of een dikke slaapzak? En wat heeft ie er onder aan?
Ik wil Fabio nu ook laten wennen aan het slapen in een slaapzak, voor als het bedje laag staat.
Dan hoef ik die hakken niet aan hahaha

Mooie buggy hoor, heb precies dezelfde. Maar ik ben zo dom geweest dat ding meteen in te laden....Dus volle pond betaald. MAar goed, ben er nu wel blij mee.
Liefs Nelleke

Hoi Esmeeke,
Kan me voorstellen dat je er blij mee bent, ik zit ook met smart te wachten op mijn buggy, die is al 2 maanden geleden besteld bij Prenatal! (Ze hadden niet de goede kleur). Ik ben het gesjouw van in-en uitladen van de wandelwagen nu echt beu, ik til me een breuk en heb iedere keer mijn kleren vies van de wielen bij het intillen! (En volgens mij liggen de overburen iedere keer in een deuk van mijn gehannes!) Kortom: leve de buggy! Ik heb trouwens de limbo van Koelstra besteld, deze is helemaal van aluminium en superlicht, ik wil er veel mee gaan fietsen (en met kind natuurlijk, alleen met buggy heeft weinig zin ha ha). Die van jou ziet er ook super uit!
Liefs Marcia mv Puck.
Ps gaat Kay al voorop de fiets en wat zijn je ervaringen met buggy aan de fiets? Of de andere moeders?

hahaha die Esme...

ik zie je al lopen daar hahaha

Wij hebben toevallig vandaag ook een nieuwe buggy gekocht ook voor het gemak voor de snelle boodschap en voor aan de fiets hahahaha.....wij hebben een titaniumbaby gekocht en deze is ook superlicht hoor....ben helemaal in m`n sas haha ik heb een limegroene met oog op de toekomst als er nog een baby`tje in ons leven mocht komen hahahaha

Nou scheur ze door de kamer he...wel voorzichtig he...

Liefs Denise

Heey Leuk!!   Heb je buggyhandeltje? haha   Ik heb er ook 1 nu, gekregen voor mn verjaardag alvast!! Ideaal want we wonen in een flat op 9 hoog , en wat een gesjouw voor je eens ergens bent dan..
Bedankt he Esmeeke en veel plezier met de nieuwe!!

Hoi!

af en toe lees ik even mee, maar jullie posten zo ongelooflijk veel!! wel ontzettend leuk, zo'n hecht clubje! ik reageer even op de buggy, afgelopen zaterdag heb ik dezelfde uitgeprobeerd in de winkel er was er ook weg van, maar inderdaad 159 eruo...

dus mag ik de link van de internetsite?? dat scheelt centjes!

bedankt!

groetjes Jenneke, mama van Ivar 18-9-06

Hoi,

Hier voor de geinteresseerde de link voor een goedkope Maclaren Buggy.
Hij koste overigens 117,00 euro plus 6,20 verzendkosten. In totaal dus 124,20.
Had me vergist net..

Je moet naar Marktplaats.nl gaan en dan "Maclaren Quest" intype. Je ziet dan allerlei advertenties en dan kijk je naar de plaats "Hoensbroek in Limburg", dit is de 4e advertentie geloof ik. De zaak is  "Baby-Kids Outletstore"  en advertentienummer is 8958970913

Een echte link kan ik niet plaatsen, raar eigenlijk.. Maar als je hier op zoekt vind je de advertentie. Er staat precies hoe je moet betalen, jaar garantie en de buggie heb je 2 dagen na betaling in huis. Dus dat is super!
Ook als je een vraag mailt heb je binnen 1,5 uur een antwoord. Elke kleur van de Quest sport  is te leveren, en dan te bedenken dat de kleur die ik heb nu niet meer bij Prenatal geleverd wordt. Dus,..

Laat even weten of je hem koopt etc..
Succes!!

Esmé mv Kay

hoi
handig ja vakantie geld
ook wij hebben er een buggy voor gekocht
we hadden wel 1 maar dat was zo'n onding

deze krijgen wij vandaag of morgen thuis bezorgd
we zien wel of die bevalt
hihi
groetjes sandra

Terug