Nieuwe buggy!! Joepie!!

Leuke buggy ja!!

Ach,.. je hebt zoveel goed buggy's.. En de prijs van iets zegt niet altijd iets over de kwaliteit. Het is soms ook het merk waar je voor betaald. Maar ik ben denk ik net als alle mama's dat als je iets in je hoofd hebt (omdat je het mooi/leuk vind) dan heb je het nog niet in je kont!!! Figuurlijk dan he,.. ken jullie ondertussen.. Lastig zitten anders whahaha..

Ik heb een maandje geleden een buggy gekocht bij V&D...
Hij heeft groen oranje kleurtjes....en was maar 40 Euro...

En hij is GEWELDIG....

Makkelijk in te klappen...Rijd heerlijk....Mandje zit eronder in...Zonnekap....Rugleuning kan in verschillende standen!!

Voor weinig geld....Een superding!!

Deze buggy hebben wij gekregen van mijn ouders. Ze wilden ons graag een kinderstoel doen, maar die hadden we al gekocht (ook van chicco, hij heeft er al eens opgestaan) Ik wilde graag een buggy, dus nu hebben we deze. Gekocht bij de Schlecker voor 68,= (afgerond) Nu hebben we een wipper, kinderstoel en buggy van Chicco. Hij staat nog bij mijn ouders, ze vinden Twan nog te klein ervoor... Tja, hoe verzin je t! Ik krijg eerst nog een mama fiets (ook van mijn ouders) en daar komt dan de buggydrager op en dan krijg ik de buggy ook nog.
Super vooruitzichten dus allemaal!!

Groetjes Maaike mv Twan 8,5 mnd

Hé leuk zeg, veel plezier met rondjes rijden allemaal.

Groetjes sandra

Wij hebben de zippo van koelstra, deze is eigenlijk hetzelfde als de limbo maar nu
afgeprijsd omdat de limbo in het grijs niet te leveren was.
Het enige verschil is dat de limbo bij het inklappen zichzelf vergrendeld en ik dat nu
met de hand moet doen, maar voor die 10 euro doe ik het graag zelf.
Mij bevalt hij heel erg goed, heb er nog niet mee gefietst maar dat ga ik binnenkort ook maar eens proberen.

groetjes anke

Terug
Bovenaan