Nieuwe buggy!! Joepie!!

Sandra,

Denk aan de scherpe bochten in de huiskamer hè hahaha..

Esmé
mv Kay

Hoi,

Wow Esmé die is mooi!!!

Ik ben ook helemaal voor de buggy!  Heb erg zitten twijfelen welke ik zou kopen, de McLaren vond ik super mooi, maar de Koelstra is iets hoger en dat is met mijn lengte wel fijn. Het is dus een koelstra geworden, een grijs met groene, ze hadden helaas geen roze... maar ja je kan niet alles hebben natuurlijk

Super handig, zo in de auto, zo uit de auto, lekker licht en je hele laadruimte is niet meteen weg, dus handig met boodschappen. Wilde er eerst ook niet aan, maar toen ik mijn (mama)fiets kreeg leek het me toch wel praktisch, Hij is alleen nog niet mee geweest op de fiets. Maar dat komt nog wel.

Groetjes Nanda, mv Tess

Ja het is zeker een gemak, temeer dat ik voor dat "eventjes de winkel in" die hele Quinny uit de wagen moest plukken en nog die wielen er onder moest doen..

Nu slinger je een keer aan die buggy en klaar!!
Ja tis echt een uitkomst!

Esmé mv Kay

hallo,

er staan er ook heel veel op Marktplaats tweedehands de quest en ook andere modellen daar bespaar je weer op. Eij hebben een Zapp gekocht voor toen 189,- heb ik echt spijt van had veel liever een Maclaren gehad want de Zapp kan je niet verstellen heeft alleen maar een zitstand en dus zit de kleine de hele tijd onderuitgezakt. en heeft ook geen boodschappenmand ja die kun je nog een los kopen voor 42,95 !!!!. En je kunt er ook niks aanhangen want dan kiept de wagen achterover!!
Al met al zou ik ook de Maclaren aanraden veel comfortabeler voor de kleintjes

Gr ellen

Hoi Ellen,

Voor de Zapp kun je nog erg veel krijgen op Marktplaats. Gemiddelt krijg je er nog een 125 euro voor. Als je hem nu verkoop dan kun je daarvoor weer een nieuwe Maclaren kopen.. hihi..

Succes!

Esmé mv Kay

HOI ESMEEKE,

jA DAT IS MISSCHIEN WEL EEN GOED IDEE, WANT DE WIKEL WAAR JIJ JE MACLAREN VANDAAN HEB LIGT HIER 5 MINUTEN BIJ MIJ WEG DUS ZOU IK HEM ZELF KUNNEN OPHALEN DAAR HEB IK TROUWENS OOK MIJN ZAPP EKOCHT.

GR eLLEN

Ik heb het al in een eerdere topic verteld dat ik voor mijn verjaardag vorige week een buggy van topmark heb gekregen van mijn man.
Ik ben er super blij mee en fiets overal naar toe met Ilse.
Fietsen gaat dus ook perfect.
En inladen in de auto...fluitje van een cent. (op de fiets zetten trouwens ook)
 Deze buggy heb ik. Is ie niet vrolijk???

Jeske

O ja ik kan hem in 5 standen zetten (vond ik een vereiste, na de tips hier op het forum gelezen te hebben, dank je meiden!!!)

Jeske

Terug
Bovenaan