Hey! Terug van weggeweest.....
Bobbian, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Ik heb in de vakantie een keer hier gekeken via mijn mobiel omdat ik zo nieuwsgierig was en wist het dus vrij snel nadat je het hier verteld had. Het lukte alleen niet om te reageren. Super hoor!
Mamajo, ik duim voor je hoor! En voor 1 ipv 2....
Janneke, wat jammer, ik had het zo gehoopt voor je. Maar misschien ben je nu dan wel inderdaad extra vruchtbaar en gaat het in de volgende lukken. Ik blijf lekker voor je doorduimen!
Mari, ik kan me voorstellen dat je het een domper vindt. Mijn ervaring is dat ze er vanuit gaan dat je je verrekend hebt. In de eerste ca. 12 weken gaat de groei altijd gelijk op voor alle kindjes, daarna gaan er pas verschillen ontstaan. Dit is wat de echoscopiste bij mijn tweede tegen mij zei. Het komt vast goed meid!
Bij mij is het nog steeds niks. Het is zelfs zo dat er aan de hand van mijn temperatuur (nog steeds) geen eisprong is vast te stellen, terwijl ik al voorbij dag 40 van mijn cyclus ben. Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en ga verder naar de gynaecoloog. Ik vermoed dat ik iets ga krijgen om de eisprong te stimuleren. En als er eenmaal een eisprong is, dan zal het allemaal wel goed komen, dat was de vorige keer ook zo. Maar het betekent wel dat ik nog een beetje geduld zal moeten oefenen!
Groetjes,
Tess