Nieuwe mama's voor derde kindje 2

He Mamajo, nou op een tweeling zit ik stiekem ook niet te wachten hoor haha, ik hoop voor je dat je zus gelijk heeft dat je zwanger bent maar dat ze het verkeerd heeft 'gezien' en dat het er toch 1 is.
Ik duim voor je.

Hey! Terug van weggeweest.....

Bobbian, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Ik heb in de vakantie een keer hier gekeken via mijn mobiel omdat ik zo nieuwsgierig was en wist het dus vrij snel nadat je het hier verteld had. Het lukte alleen niet om te reageren. Super hoor!

Mamajo, ik duim voor je hoor! En voor 1 ipv 2....

Janneke, wat jammer, ik had het zo gehoopt voor je. Maar misschien ben je nu dan wel inderdaad extra vruchtbaar en gaat het in de volgende lukken. Ik blijf lekker voor je doorduimen!

Mari, ik kan me voorstellen dat je het een domper vindt. Mijn ervaring is dat ze er vanuit gaan dat je je verrekend hebt. In de eerste ca. 12 weken gaat de groei altijd gelijk op voor alle kindjes, daarna gaan er pas verschillen ontstaan. Dit is wat de echoscopiste bij mijn tweede tegen mij zei. Het komt vast goed meid!

Bij mij is het nog steeds niks. Het is zelfs zo dat er aan de hand van mijn temperatuur (nog steeds) geen eisprong is vast te stellen, terwijl ik al voorbij dag 40 van mijn cyclus ben. Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest en ga verder naar de gynaecoloog. Ik vermoed dat ik iets ga krijgen om de eisprong te stimuleren. En als er eenmaal een eisprong is, dan zal het allemaal wel goed komen, dat was de vorige keer ook zo. Maar het betekent wel dat ik nog een beetje geduld zal moeten oefenen!

Groetjes,
Tess

He Tess, welkom terug, was het leuk in het huis van je vrienden???
Wat balen zeg dat je eisprong niet komt maar dus ook niet je ongesteldheid.
Heb je dit dus al vaker meegemaakt???
Krijg je van de gyn dan een pilletje of zo om je eisprong op te wekken??
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.
Ik had stiekem gehoopt voor je dat je toch zwanger was.

Hey meiden,

@ Tess, hey meid, hoe was je vacantie? En ik had idd ook gehoopt dat jij onze derde zwangere in het rijtje zou zijn, hoop dat je gauw wat duidelijkheid krijgt!
@ Bobbian, en ben je je al volop aan het voorbereiden op je vacantie? En hoe gaat het verder?
@ Mari, hoe is het verder?
@ Mamajo, dat wachten duurt altijd lang he, ik hoop dat je schoonzus of zus, wat was het nou? ben het alweer vergeten... gelijk heeft al is 1 ook meer als genoeg whahahaha

Wij zijn hier alweer volop aan het klussen hopelijk nu met een goed resultaat! Ach goei werk heeft tijd nodig zullen we maar zeggen whahaha
Nou meiden spreek jullie gauw!

Groetjes Janneke

Hoi!
@ Tess: Wie weet heeft de vakantie toch iets opgeleverd.. Ik weet nog dat ik van de eerste zwanger wilde worden, ging ik ook tempen. Nou, ik werd er horendol van. Ik kon er niets uit opmaken. Dus of ik nu wel of geen eisprong had? Ik ben er mee gestopt. Ik hoop dat je snel succes hebt met het pilletje van de gyn.
@janneke: Hopelijk lukt het inderdaad in de volgende ronde, met wat extra vruchtbaarheid. Je weet maar nooit...

Verder zijn we druk bezig met de zolder te verbouwen. Komt een kamertje in en allemaal kasten. Heerlijk. We doen het nog niet eens voor een derde kindje, aangezien we nog een slaapkamer over hebben. Wel zou van die kamer een logeer of studeer kamer van worden gemaakt. We zien wel. Wel is het zo vwb een tweeling dat ik wel eens heb gezegd dat de kamer die nu nog over is, echt een tweeling kamer zou kunnen zijn... Ieks!!!! Dus ja...
Maar op dit moment, geen enkele klacht of iets dergelijks. We shall see.

Succes allemaal weer.

ben benieuwd.....................hihihihi wat een giller als je nu zwanger zou zijn en het zouden er twee zijn hihihihi

Hoi!

Na m'n eerste werd ik niet ongesteld en heb toen van de huisarts progesteron gekregen. Dat maak je normaal gesproken zelf aan nadat je eisprong is geweest en het zorgt ervoor dat je zo'n twee weken later ongesteld wordt (als je tenminste niet zwanger bent!). Het zorgt ook voor een hogere temp. Ik ben toen ongesteld geworden en meteen daarna zwanger!
Dit keer heb ik wel twee keer gemenstrueerd. In de eerste cyclus heb ik misschien een eisprong gehad, nu iig nog niet. Je moet tijdens je cyclus duidelijk twee fasen kunnen ontdekken in je temp, maar dat is bij mij nu dus niet zo. Omdat ik wel twee keer ongesteld ben geworden ben ik nu doorverwezen naar de gyn. Ben nu iig drie maanden bezig en heb dus maar 1 eisprong gehad.
Of ik een pilletje krijg weet ik niet. Er zal eerst wel wat onderzoek moeten plaatsvinden. Maar ik weet toevallig dat bij het weinig of niet voorkomen van een eisprong er weleens iets gegeven wordt om een eisprong op te wekken. Of ik dat ook krijg weet ik dus niet zeker, maar ik vermoed het gewoon.

Nou Tess afwachten dus, weet je al wanneer je bij de gyn terecht kan???

Ik kan morgen de tickets ophalen voor onze vakantie, we hebben zo'n zin vooral omdat het daar nog zo'n 28 graden is, nou dat is natuurlijk helemaal geweldig als je zo'n koude regendag hebt als vandaag in Nederland.
We hebben de tickets voor de terugreis om laten zetten naar een ander vliegtuig want anders zouden we pas 23.00 uur terugvliegen en met de kleine man van 15 maanden vind ik dat helemaal niets.
Nu vliegen we terug met Airberlin om 14.45 uur (veel betere tijd)
S'morgens vliegen we al vroeg weg om 5.40 s'morgens
Ik ben blij dat we 2 weken geleden bij het reisburo zijn gaan vragen of ze al de vluchttijden wisten want daardoor konden we de terugvlucht nog omboeken.
Verder heb ik nog niet echt zwangerschapsklachten, een beetje misselijk maar valt allemaal best mee.
Ik ben ook iets moeier en dan vooral overdag maar sávonds ga ik gewoon rond 22.30 naar bed (wat ik eigelijk normaal ook deed)

Terug
Bovenaan