Nieuwe mama's voor derde kindje 2

Ik moest woensdag eigenlijk ongesteld worden, maar werd het dus vrijdag, nu weet ik eigenlijk zeker dat het mis is geweest; vandaag weer zo'n buikpijn en echt een heel groot stolsel verloren. Ergens is het dus in de deling misgegaan, maar was al weer van mijn vorige miskramen vergeten dat het dan zulke grote stolsels zijn, de vorige keren waren het ook maar 1 en nu waren het twee hele grote..................
He Bobbian, gewoon vanuit gaan dat het goed zit hoor! Met onze eerste heb ik nog rontgenfoto's gehad van mijn heup en ook nog een spuit in mijn heup, is toch allemaal goed gekomen hoor...........
Bij onze eerste heeft het acht maanden geduurd en bij de tweede zes.
Ach we zien wel........................

Groetjes Janneke

Bobbian, leuk, de tweede zwangere hier. Al klachten??
Hier gaat het wat minder goed met mijn bekken sinds ik weer werk. Oh, ik ben echt kapot.
Had halverwege de dag al last van mijn bekken, ik vrees dat ik snel de ziektewet in ga. Heb zin in donderdag!!
en zo erg, die plofbuik, iedereen ziet het al. Moet het dus echt vertellen na de echo van donderdag. Dan weet ik tenminste hoe ver ik ben.

@Janneke, lijkt me een stille miskraam, iets later ongi, maar toch prille zwangerschap, heb ik ook een keertje gehad na Casper.
Hoop voor jou dat het snel raak is, kan me indenken dat je nu nog teleurgestelder wordt, dan dat je 'normaal' ongi bent.

@ Mari; spannend, de eerste echo, maar als het niet gaat met je bekken dan maar in de ziektewet, je moet wel aan je zelf denken hoor!
Ik denk ook dat het een stille miskraam is geweest........ ach blijkbaar moet dat zo bij ons, het gaat om en om, voor onze Jelle 1 en tussen onze Jelle en Famke ook weer 1, ze zeggen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, dus daar hopen we dan maar op! Maar het is wel raar dat het eigenlijk raak was geweest, maar het is niet anders.......
@ Bobbian; heb je al een afspraak gemaakt met de verloskundige? of hoe werkt dat in Nederland?

Groetjes Janneke

He Janneke, nee nog geen afspraak gemaakt hoor ben tenslotte pas 4 weken en 3 dagen.
Bij ons maken we een afspraak in week 8 zodat je nog tijd heb om bv. een afspraak te maken voor een combinatietest die vaak in week 11 gedaan wordt.
En ook krijgen we een termijnecho rond die tijd.
Bij mij zal dit wel tegelijkertijd zijn.
Echt klachten heb ik nog niet, ik weet van de vorige keren dat dat bij mij pas in week 6/7 komt.
Dat is precies een beetje rond de week van onze vakantie naar Mallorca.
Maar ach ik wacht het gewoon af, wie weet mag het meevallen met de klachtjes.

Vanmorgen een echo gehad en intake bij de vk.
We zagen een hummeltje van 1 cm met een kloppend hartje wat past bij een zwangersschapsduur van 6w5d. Maar omdat ik dacht, dat ik verder was (zo’n week of 8), zou dit niet goed zijn.
Het kan zo zijn, dat ik later zwanger ben geraakt dan ik dacht.
Het kan zijn, dat het een groeiachterstand heeft, en het dus toch nog fout gaat.
Qua testdatum kan het wel. Dan was ik 7 aug gewoon echt amper ‘overtijd’. Ik heb nogal een rare onregelmatige cyclus, dus het kan alle kanten op.
Overigens heb ik dit met Inge ook gehad, dus wij zijn beiden positief gestemd, al ben ik wel een beetje van mijn ‘roze wolk’ afgesleurd. Weer die martelende wachtweken tot de volgende echo, in de hoop, dat je tussentijds niet gaat bloeden.
Over twee weken mag ik terugkomen, dan moet ik dus 8 weken en 5 dagen zijn.
We kunnen dus verder nog niemand inlichten… veel te vroeg!

He Mari, wel even een domper zeg.
Ik ben eigelijk altijd regelmatig dus ik heb mij nog nooit verrekend.
Maar wat dacht de verloskundige dan???
Die gaat er toch gewoon van uit dat je fout gerekend hebt???
Nou ik duim natuurlijk voor je dat het niet verkeerd gaat, positief blijven!!!!!
Ik ga de dag voordat wij op vakantie gaan even naar de verloskundige bellen ben dan ruim 7 weken en ik hoop dat ik dan de week erop kan komen voor de intake.

Hey meiden,

@ Mari; Goh dan is het toch ook nog steeds spannend he, maar er gewoon vanuit gaan dat het goed zit hoor meid, ik duim voor je!
@ Bobbian; bijna vacantie, lekker hoor.............
Welke cyclus dag zou ik aan houden? Gewoon 31 dagen of 33 dagen, want dat vind ik nu toch wel moeilijk hoor................. Raar toch eigenlijk dat het bij ons steeds een keer mis moet gaan voordat het goed zit.........
En andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Groetjes Janneke

Hier is het weer afwachten geblazen, maar ondertussen voorstellen dat ik nu toch zwanger ben en hoe ik het ga vertellen enzo. Ahum over dromen gesproken... Gisteren was ik niet helemaal lekker en dan ga je toch stiekem denken van zal het??? Vervolgens kwam mijn zus mij vertellen dat ze had gedroomd dat ik zwanger ben van een tweeling!! hellup. Daar zit ik nu ook weer niet echt op te wachten. Dus het dagdromen is even wat minder geworden. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het echt raak is. Bij al mijn eerdere zw.schappen had ik eigenlijk helemaal geen klachten, dus we zullen zien.
@ mari. Jammer dat de echo zo gelopen is, maar lekker dat jullie dit al eerder hebben meegemaakt. Hopelijk valt het weer positief uit.
@bobbian fijne vakantie
@ jannetje. hopelijk is de volgende x wel raak.
Nou mijn nod is 7 sept, duim, duim. Afwachten maar.
Gr. mamajo.

Terug
Bovenaan