Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

Hey allemaal!

Bobbian, leuk dat je er weer bent en wat fijn dat het goed met je gaat.

Mamajo, dat wordt dus lekker veel klussen dan maar! Hoop heel erg dat het gaat lukken deze keer.

Janneke, de moed niet opgeven meid!!! Het komt goed. En als je nou nog een keer zo'n wat langere cyclus hebt, trek dan gauw bij de huisarts aan de bel. Mijn gyn zei al dat je met pco gewoon direct geholpen kan worden, dan hoef je het niet eerst zoveel maanden 'aan te kijken'. Maar we gaan er gewoon van uit dat dit allemaal niet nodig is hoor! We houden gewoon de moed erin en dan word jij ook zwanger! Hier vast voor jou en voor mamajo weer wat glitters: ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Ik duim heel hard voor jullie!

Liefs,
Tess

Dank je Tess, ik heb ze opgevangen, nu hopen dat ze werken ! Heb wel het gevoel dat het een lange cyclus is. Eerst al dat ik over tijd was, nu met die ovutesten waar ik niet echt wijs uit wordt... Grr.. Het loopt weer niet zo als ik had gehoopt, maar het is niet anders.
Heb verder niets te klagen hoor. Ik heb in ieder geval 2 geweldige meiden. De jongste loopt nu echt goed, geweldig om te zien.
Dus het overheerst gelukkig niet zoals ik toen voor de eerste en de tweede bezig was.
Nou Janneke, ik hoop inderdaad dat je zwanger bent tijdens je vakantie, spannend... ! Wanneer is die?
Ik heb voor mij zelf iets gesteld van het kan tussen 8 okt (dan is het 4 weken) of 10 okt (dan is het 30 dagen ). Maar voor de zekerheid ga ik van een hele late uit en dus houd ik 13 okt. aan. Hopelijk ben ik dan zwanger, duim, duim...
Gr. mamajo.

hallo meiden,

ben weer terug.even flink pissig geweest.
we hadden ovulatietesten gebruikt en deze maand was het zelfs positief,werd dag voor me nod onwijs misselijk,had een lichte streep op de test en de volgende dag ook.misselijk werd erger.zondag begon ik wat oud bloed te verliezen en maandagochtend barst de bom daar binnen,mega ongesteld.
we gaan nu naar de volgende ronde ( 4 ).
daarna lassen we pauze in.anders komen we weer hoog zwanger in het hoogseizoen,me zoontje is juli en zo leuke tijd vond ik het niet.3 kraamhulpen,iedereen met vakantie.had een hulpje die kon je beter thuis houden..
nu mijn man blijft werken tijdens de kraamweek.vooral in de zomer.hij is afdelingshoofd in de zorg.
ik heb mijn oude kraamverzorgster gevraagd die was ook bij me 2de op vakantie.ze wil graag weer komen als het zo ver is.dat geeft wel geruststelling.
dan weet ik dat ik niet alles hoef te doen.bij me zoontje deed ik gewoon alles al.strijken me eigen drinken,zoontje in bad doen etc.maar dat heeft me later wel een klap gegeven,duurde veel langer voor ik op de been was.ook geestelijk.maar goed dat is gebeurd en heb er nu wel van geleerd.

zo janneke gelukkig je ongesteldheid terug.
maar wat is eigenlijk pco ????

nou op naar de volgende ronde dat wordt 21 okt.
gr marjan

He balen Marjan, je had even goede hoop.
Ik snap het wel hoor dat je even een pauze wil inlassen, ik heb dat tijdens deze periode gehad om zwanger te worden.
Heb zelfs de pil anders geslikt zodat ik niet in de buurt zou komen van het overlijden van onze eerste zoon als ik met de pil stopte.
Zover was ik er dus al mee bezig, zelfs nog toen ik de pil slikte,
Ik zou dat ook balen vinden om 3 verschillende mensen in huis te hebben tijdens de kraamtijd.

Hey meiden,

Zo mijn ongesteldheid begint al weer wat minder te worden...............
Hey Marjan, dat is balen joh! Hopelijk de volgende ronde meer geluk!! En ik snap dat wel hoor, is ook niks 3 verschillende mensen in huis!, wat dat betreft is het in belgie toch wel anders geregeld, ik heb mijn kraamweek in het zkh, al vind ik dat nu ook niet alles, met twee kleintjes. Maar ja, ik zal toch zeker een aantal dagen in het zkh moeten blijven en dan kijk ik wel verder, maar dat is van latere zorg, eerst maar eens zwanger zien te worden whahahaha.
Het PCO-syndroom is dat je eitjes niet goed rijpen, en dus komt het ook niet tot een eisprong, met als gevolg dat je dan niet zwanger kunt raken, dan heb je hulp nodig van hormonen. dit in het kort he.....
Hoe is het met de zwangere dames onder ons, hebben jullie al klachtjes?

Groetjes Janneke

Nee hoor hier geen klachten, had ik dat maar eens.. Nu denk ik elke ronde, vast weer niet gelukt, grrr.. Heb ik trouwens bij mijn vorige zw.schappen ook niet gehad.
Jammer Marjan dat het zo gelopen is, echt balen. Klonk namelijk wel goed. Het is niet anders..
Zelf ben ik van mijn tweede dochter in augustus bevallen, was de ergste drukte ook weer voorbij, maar bij beiden keren heb ik hele leuke kraamhulpen gehad.
Nou ik ga maar weer eens op het wachtbankje zitten, zucht...
Gr. mamajo

nou elke cyclus wasik de gene die baalde en me man lachte me uit.die had zo iets van geduld het komt allemaal wel.
nou was ik ook kwaad maar heeft me al gerust gesteld dat ik een eisprong had.en me man de schuld gegeven hahahah.
ja hij moet ook niet gaan slapen als ik bij me eisprong zit.ik had late dienst en hij lag al op bed toen ik thuis kwam en de volgende ochtend had ik mooi een eisprong.ja uh moet eerst nog even werken.
deze maand nieuwe kans.nu twijfel ik of ik weer een ovulatietest zal gaan gebruiken.
we wachten weer af.misschien dat ik dan de gene ben die boos wordt als het deze keer niet lukt.
deze moet heet gewoon lukken.toch??
heb me ei weer terug en weet wanneer die komt.vast cyclus.

gelukkig heb je geen pco dan !!! want al die hormonen spuiten wordt je ook niet vrolijk van.
ik ken iemand die moest hormonen spuiten.ze is ermee gestopt ze werd opgefokt door die hormonen.

gr marjan

Oh wat jammer, al die red devils hier...
Volgende ronde dan maar...
Hier gaat het niet zo denderend. Ik ga na de herfstvakantie halve dagen werken ivm mijn bekkenklachten.
Ik herstel de avond van mijn eerste werkdag niet voldoende voor mijn tweede werkdag. Ik ga dus de dinsdag de hele dag met pijn naar school. Dat is niks. En vandaag is het dus prut, als ik thuis ben. Alsof ik een mes in mijn stuitje heb!
Morgen 12 wkn echo, daar verheug ik me wel op!

Terug
Bovenaan