Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

he, ik ga ff lid worden op die hyves. Is dat alleen het groepje van hier?

Ja Tess, ik ben ook zoooo moe. Nu wordt het wat minder. Ben niet meer misselijk, en 14 weken zwanger, en heb een enorme buik! Echt niet normaal. 't Is maar goed dat ik weet dat het er echt één is.
Over een week is de verbouwing klaar.
Verder gaat het nu redelijk met mijn bekken. Ik ga na de vakantie halve dagen werken. En ik draag nu dagelijks mijn bekkenband, in combi met de oefeningen gaat dat aardig.Veel afwisseling in beweging houden.
Vervelend is wel dat ik door mijn rug gegaan ben, met Casper tillen.
Gelukkig had ik van de fysio ook rugoefeningen erbij, dus die doe ik nu extra, en zo heb ik mijn spieren na twee dagen al weer aardig soepel!
@Lieke Luuk. Wij hebben ook wel wat getwijfeld, en wat langer gewacht (maar het was in 1 keer raak..) en bij ons was het niet zozeer óf we een derde wilden, maar meer of we die derde zwangerschap compleet met bekkenproblemen willen..

Nou gisteren heeft de verloskundige gebeld en de uitsalg was binnen van de meting.
Alles was goed, een kans van 1 op 3000 nou prima dus.
Dus we zijn vanmorgen al wat familie afgeweest en als de kleine zo weer wakker wordt gaan we weer naar andere familie toe.
De reacties zijn echt geweldig.

Hoi allemaal!

Vandaag bij de gyn geweest - 9w2d! En alles ziet er goed uit, hij denkt zelfs dat de kans nu eigenlijk al vrij klein is dat het nog mis kan gaan. (Ik hou voor mezelf toch nog een slagje om de arm, ben liever wat voorzichtig....). Nou ja, alles goed dus! En ik mag nu ook over naar de vk, dus dat is ook fijn.

Marjan, hoe voel je je? Je hebt toch nu zo'n beetje je NOD?

Bobbian, ik blijf ook hier hoor. Bij die hyvessite zijn er al heel veel en ik ken alleen Marjan. Liever hier een wat kleiner clubje - ik vind het hier juist gezellig! Het enige wat nog ontbreekt is dat iederéén zwanger is - Dat zou ik voor Janneke, Marjan en Mamajo zo geweldig vinden!
Goed nieuws zeg, van de nekplooimeting! En leuk hè, om het weer iedereen te vertellen!

Janneke, gefeliciteerd met Bas! Voel je je al weer wat beter? Hopelijk hebben jullie toch wat aan de klusdagen gehad!

Mamajo, hoe gaat het met jou? Ben je nog op vakantie?

Lieke, moeilijk hoor, als je allebei zo je twijfels hebt. Ik moet zeggen dat ik nu ook iets anders aankijk tegen onze op handen zijnde gezinsuitbreiding - ik weet nu véél beter hoeveel werk het is! Maar zoals ik al eerder schreef hadden wij het eigenlijk gemakkelijk. We wilden allebei al drie kinderen en in die zin was het voor ons vanzelfsprekend het weer te proberen. Het zal best heel erg druk worden, maar ik kijk nu al zo naar ons nieuwe hummeltje uit! Succes met beslissen!

Groetjes!
Tess

Och Mari, vergeet ik bijna op jou te reageren!

Ik heb ook al een flinke buik, vergelijkbaar met toen ik de tweede keer een week of 15 was en de eerste keer zelfs over de helft! Fijn dat het momenteel redelijk goed gaat met je bekken. En je zult (desondanks) wel uitkijken naar na de vakantie....
Ik heb inderdaad last van erge vermoeidheid, slaap 's middags al gauw 2 uur! Maar ik heb ook een trage schildklier en nu bleek vorige week dat ik in ieder geval tijdens het eerste trimester een ophoging van mijn medicijnen moet hebben omdat de baby ook schildklierhormonen nodig heeft, maar nog niet zelf maakt. Nu ik die ophoging sinds een paar dagen heb, ga ik me langzaam wat beter voelen gelukkig. Al gaat de misselijkheid er niet mee weg, hahaha. Gelukkig ben jij die alvast kwijt!
Groetjes,
Tess

hallo meiden,

tess: het gaat hier stuk beter.knie aardig wat rust gegeven en loop weer.
ja me nod dag komt er weer aan.
maar onderhand ben ik niet te pruimen,huis staat op z´n kop.snel op me tenen getrapt.lijkt op ongi.buik lijkt wel een peer,opgeblazen.darmen gaan flink te keer,ongi ?????
ik kon het niet laten om een test te doen vanmiddag,weer een 2de hele lichte streep.maar daar hou ik me niet aan vast.eerst woensdag of donderdag afwachten.

mari: bij ons is dat ook zo,3de zwangerschap maar inclusief bekkeninstabiliteit.daarom wilde we zeker zijn dat de kinderen beetje zelfstandig zijn.naar de wc,groot bed,geen tilwerk .
me man was bang dat ik in een rolstoel zou belanden,maar eens bespreekbaar gemaakt bij me fysio.die zei het kan nu geen kwaad alleen je kans je verhoogd.dat het nu weer krijgt.

bobian: goeie uitslag zeg.dat geeft even rust.

gr marjan

Hoi!
Hier weer eens een berichtje van mij. Wij zitten weer in de klusdagen, is helemaal niet erg, alleen wat duurt het weer lang die twee weken op het wachtbankje. Ik wil er graag weer in geloven, maar ik hou altijd een slag om te de arm voor de bekende teleurstelling. Ik duim me zo'n beetje suf. Wel had ik gisteren zoiets van ik ben 3x zwanger geweest, waarbij ik 2 hele mooie dochters heb gekregen, dus het zal vast nog wel een keer lukken. De andere zw.schappen lukte allemaal binnen het half jaar, dus hopelijk nu ook weer.
Ik wil gewoon graag voor mijn 35ste weer moeder zijn, op de 1 of andere manier heb ik in mijn hoofd dat ik het daarna maar oud vind. Komt waarschijnlijk omdat ik de jongste ben van 4. Maar ja, eerste kwam ik de ware niet tegen en toen liep het een beetje mis met de zw.schappen. Je hebt het nu eenmaal niet in de hand, helaas, want ik ben een echte planner.
Genoeg over mijzelf...
Tess, wat fijn de je nu weet hoe ver je bent, wanneer is dan de uitgerekende datum, begin juni?
Bobbiaan, heerlijk dat de uitslag goed was en iedereen goed heeft gereageerd.
Mari, sterkte met de oefeningen hopelijk helpen ze!
Janneke en Marjan, wanneer is de NOD en weten jullie al wat. En Marjan alweer een lichte streep, dat zou toch wat kunnen betekenen, toch? Toi, toi!
Gr mamajo

hoi mamajo,

ik kon het laten om die 2de test ook even te doen vandaag.ook weer een 2de lichte streep.
ik wacht dan maar tot morgen of overmorgen.
morgen is me nod dag.hoop eigenlijk dat deze keer die 2de streep dikker wordt.
zeg nog niet dat ik zwanger ben.dat dacht ik vorige maand ook.oer misselijk en 2 dagen later werd als nog ongi en opeens geen streep meer.
ik ben ook een planner.
beetje krom,maar ik wilde heel graag me eigen kraamverzorgster aan bed hebben,ik heb 2x flinke problemen met borstvoeding.ik zei toen dit doe ik niet meer,maar als ik iemand borstvoeding zie geven.denk ooh heerlijk.maar iedereen die aan me bed stond was verbaasd.3de dag had ik 150 cc uit 1 borst.kind heeft maar 30cc nodig,dat zegt al genoeg.iedereen wilde van alles met me proberen.dat doe ik niet meer.dus wil iemand die mij kent.ik zou zo volgende maand willen overslaan.omdat zei er dan niet kan zijn.
erg he!!!!!
hoe bedoel je plannen!!!! ik ben ook zo.

ik denk eigenlijk dat morgen ook geen nut heeft om te testen????
wel jammer want donderdag heeft me man dagdienst en ik heb late dienst.dus dan zie we elkaar niet.dat is dan wel jammer.
ik hou jullie op de hoogte.
gr marjan

Terug
Bovenaan