Hoi!
Hier weer eens een berichtje van mij. Wij zitten weer in de klusdagen, is helemaal niet erg, alleen wat duurt het weer lang die twee weken op het wachtbankje. Ik wil er graag weer in geloven, maar ik hou altijd een slag om te de arm voor de bekende teleurstelling. Ik duim me zo'n beetje suf. Wel had ik gisteren zoiets van ik ben 3x zwanger geweest, waarbij ik 2 hele mooie dochters heb gekregen, dus het zal vast nog wel een keer lukken. De andere zw.schappen lukte allemaal binnen het half jaar, dus hopelijk nu ook weer.
Ik wil gewoon graag voor mijn 35ste weer moeder zijn, op de 1 of andere manier heb ik in mijn hoofd dat ik het daarna maar oud vind. Komt waarschijnlijk omdat ik de jongste ben van 4. Maar ja, eerste kwam ik de ware niet tegen en toen liep het een beetje mis met de zw.schappen. Je hebt het nu eenmaal niet in de hand, helaas, want ik ben een echte planner.
Genoeg over mijzelf...
Tess, wat fijn de je nu weet hoe ver je bent, wanneer is dan de uitgerekende datum, begin juni?
Bobbiaan, heerlijk dat de uitslag goed was en iedereen goed heeft gereageerd.
Mari, sterkte met de oefeningen hopelijk helpen ze!
Janneke en Marjan, wanneer is de NOD en weten jullie al wat. En Marjan alweer een lichte streep, dat zou toch wat kunnen betekenen, toch? Toi, toi!
Gr mamajo