Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

he dames

Een tijdje niet online geweest. Lig vaak in mijn bed, ben zo moe.
Ik ga na de herfstvakantie minder werken, ik zie er echt naar uit, is beter, maar ik vind het niet leuk.
Mijn 12 weken echo van 1 okt was goed.
Ze projecteren het op de muur, dus zie je je echo supergroot, erg leuk. Koprol erbij... en een gymnastiekoefening met benen. Echt super.
Nee, we willen niet weten wat het is. We laten ons altijd verrassen. Nieuwsgierig ben ik wel hoor!!
Ik heb nu donderdagmorgen lekker rust, want mijn zoontje mag nu naar de peuterspeelzaal. Dus dat is fijn!

He Mari, fijn dat alles goed was en wat onwijs gaaf je die echo dus in het groot zag.
Wij zitten echt te turen naar het beeldschermpje
Maandag heb ik weer een echo, ik moet zeggen dat ik even niet meer het gevoel heb dat ik zwanger ben dus ben blij als ik het hartje zie kloppen maandag.
Maar het zal wel komen omdat ik nu 11 weken ben en alle begin symtomen beginnen af te nemen of weg zijn.

Hey dames,

Daar ben ik ook weer, schaam, schaam!!
@Bobbian, hoe gaat het? Ik heb veel aan jullie gedacht, zeker de zondag.............lijkt me mooi zeg wat je gemaakt had voor je zoontje, en is denk ik ook fijn om te doen, dan ben je echt bezig voor zijn verjaardag.
@Marjan, ik snap dat wel hoor, ik had dat twee maanden geleden ook, maar dat doen we nu niet meer, geen zin = geen zin, maar ik moet eerlijk bekennen, meestal probeer ik zin te maken hihihi
@Mamajo, joh wat rot dat je ongesteld bent geworden, hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn!!
@Tess, Super dat je het hartje hebt gezien, is toch een geruststelling he.............gaat het verder allemaal goed?
@Mari, super dat je een goed echo gehad hebt, wat is dat dan weer genieten he, en ook gaaf dat het op de muur word geprojecteerd.

Hier gaat alles goed, Jelle heeft de operatie goed doorstaan, en heeft nu alleen nog maar wat pijn tijdens het verschonen, een hele opluchting. Hij is nu wel super verkouden, een souvenirtje van de OK.
Verder zal ik deze maand wel niet veel bezig zijn met zwanger worden, mijn beste vriendin gaat niet lekker, en mijn schoonzusje is deze maand uitgerekend, en onze beste vriend word elk moment weer vader, dus daar ben ik nu weer veel mee bezig, stiekem vind ik dat wel fijn hihiihi en natuurlijk de vacantie die er aan zit te komen............
Een hele fijne zondag allemaal en ik spreek jullie gauw!

Groetjes Janneke

Hallo allemaal

Hoe hebben jullie de knoop doorgehakt om te gaan voor een derde kind, hebben jullie getwijfeld en wat was de reden om er toch voor te gaan?

Hoi
Mari, lekker dat de echo goed was. Leuk dat jullie er zo van konden genieten.
Bobbian. Heerlijk dat ook jullie weer op echo mogen. Hopelijk is alles weer goed.
Marjan. Nu maar hopen dat het klussen wel een positief resultaat heeft
Janneke.. wie weet voor jullie ook. Als je er niet zo mee bezig bent, wil het nog wel eens snel lukken

Hier gaat alles weer vreemd, grr. Nadat ik afgelopen woensdag ongesteld was geworden, ging het niet door zetten. Ik had alleen last van oud bloed en verder niet. Inlegkruisje vol, zeg maar. Dus kreeg ik toch wat hoop, wie weet dan toch??? Helaas is het zaterdag wel gaan doorzetten. Maar ik baal er nu nog meer van, want hier kan ik ook geen pijl op trekken. Hopelijk gaat het niet een zooitje worden, want dan weet ik het ook niet meer. Had ik, toen we voor de tweede gingen ook al. Een wonder dat ik door al die bloedingen door zwanger ben geraakt, ha, ha. Maar goed, nu maar eens positief denken dat het nu eens over is en gauw zwanger raak...

Gr. mamajo

hoi
lieke : nou de kriebels hadden de macht.haha
hadden we zoiets van we willen we dat de 2 kind op school zouden zitten.de jongste gaat volgend jaar zomer naar school.zodra ik iemand zwanger zag,wat veel zijn hier in de straat.begon het toch de kriebelen.kraamtijd,verloskundige,die babylucht.oh niet te vergeten de nachten!!! maar dat is even doorheen prikken.

sacha : hoef niet te vragen wat jij het weekend heb gedaan hahaha.je man flink de klos geweest.
hopen dat het resultaat heeft gehad.

solanum: heb je al een smile ????? heb je altijd zo lange cylcus????

mamajo : balen dat je ongesteld bent geworden.
op naar de volgende poging.hoop echt dat nu raak is.zo niet wil ik toch even gaan praten met me arts.dingen af te spreken.ik heb mijn cyclus bij gehouden,ook opgeschreven of ei had ja of nee en zo ja wanneer dat was.dat is toch waar ze naar vragen.door die ovulatietest geeft het wel duidelijkheid voor de arts.

janneke : gelijk heb je misschien dat niet verkeerd om eens een time out te nemen.ik wil na deze poging ook time out nemen.ga ik me storten op me verbouwing.
nog 9 dagen wachten!!!!

gr marjan

Hey Marjan,

We nemen geen time-out, maar ik ben er in mijn hoofd nu niet zo veel mme bezig omdat ik het gewooonweg te druk heb.................

Groetjes Janneke

He ik moet even inkomen, zie ineens 2 nieuwe namen voorbij komen.
Welkom.
Vandaag de nekplooimeting gehad, de plooi zag er keurig uit maar goed het moet tenslotte in combinatie met 2 uitslagen van je bloed dus het is toch afwachten, ik denk dat we volgende week de uitslag krijgen en dan kunnen we het aan iedereen vertellen.

Terug
Bovenaan