Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

hallo,
bobbian: hebben niet gezegd wanneer die bloeduitslag bekent is ??
duimen voor je.

jannetje: wie weet helpt die afleiding wel voor jullie.

gisteren bij de dokter gezeten,ik kon opeens niet meer op me been staan,pijn in me knie.maar ja kreeg geen pijnstillers omdat hij niet weet of ik zwanger ben,dus mag het met paracetamol.wel aangegeven,maar gezegd dat ik deze cyclus wil afwachten en zo niet toch apart afspraak zou maken.moet morgen terug komen voor controle en uitslag van de foto´s zijn dan binnen.

gr marjan

ben vandaag weer naar de arts geweest.foto´s waren goed.
maar ik kan al beter lopen,alleen ik kan niet ver lopen.
kan auto rijden en fietsen.bleek dus een pees te zijn.
ik heb me fysio gebeld die is vandaag vrij.morgen ochtend terug bellen hoe het gaat,niet te veel strekken en draaien want anders loop ik de kans op vocht in de knie.
en hoe ik er aan kom echt een raadsel.
gr marjan

Hoi!

Tjonge wat kun je verschrikkelijk moe worden van zwanger zijn! Ik maak al extra lange nachten, slaap 's middags vaak een uur (wat zalig dat beide zonen nog lang slapen 's middags!) en nóg ben ik moe! Nou ja, gaat wel weer over.

Janneke, het gaat vast helpen dat je met je gedachten bij andere dingen zit!!! En wat fijn dat het goed gaat met Jelle!

Marjan, ik hoop dat je knie gauw beter wordt!

Bobbian, goed dat de nekplooi er alvast goed uitziet!

Hoe is het verder met iedereen?

Lieke, overwegen jullie om voor een derde kindje te proberen? Het was bij ons tamelijk vanzelfsprekend, we willen er allebei graag drie.

Maandag weer een echo, maar bij een andere gyn. Dan wordt ook eindelijk duidelijk hoe ver ik nou precies ben, weet het nog maar ongeveer. Hoop dat alles er goed uitziet.

groetjes allemaal!
tess

hoi meiden,
er is een hyves groep op gezet,geheel geblokt voor andere.
www.kletstantes.hyves.nl

onderwerp is ook aangepast zodat niemand op je hyves kan zien dat je zwanger wil worden.
dus als je zin heb kan je aanmelden.

spannend tess dat is al snel die echo hoe ver denk je dan ben?????

knie gaat het iets beter alleen stukken lopen gaat niet.
i.o.m fysio rust houden en niet werken.ooh dat is een straf.nou duren die 6 dagen helemaal lang!!! voor nod dag.
heb het vermoeden dat het gebeurd toen ik de zolder aan het opruimen was.we gaan over een maand verbouwen.
dan maar lekker even op internet.

wij hadden ook altijd zoiets van 3 kids,maar welke tijd hebben we niet gezegd.als de situatie het toe laat.
dat is nu.

gr marjan

Meiden, ik hoop niet dat jullie allemaal op de hyves zitten want anders wordt het hier wel erg stil.
Waar zijn jullie???
Ik moet tot maandag wachten voor de uitslag van de nekplooimeting.
Wel jammer want we hadden al graag dit weekend het aan iedereen willen vertellen.
Ondanks dat we het dus dan a.s. maandag weten, we willen in het weekend met elkaar dan bij de fam op visite.

Hey Bobbian,

Ik ben er nog hoor, ik ga niet naar hyves, niet met dit onderwerp, zou ik alleen doen met ons eigen besloten clubje.
We zitten hier nog volop in de klusdagen, al vewacht ik er niet veel van, we hebben erg weinig geklust, omdat ik ziek ben geweest. maar afwachten nu al word ik steeds ongeduldiger!
Maar hoe gaat het met jou? de uitslag zal vast zeker wel goed zijn, ik duim voor je!
@Marjan: betterschap met je knie!
@Tess, de vermoeidheid is hopelijk snel over...........
@Mari: Hoe gaat het nu met je bekken?
@Mamajo: hoe gaat het met jou?

Maarre de zwangere onder ons; hoe gaat het met jullie buikjes zijn ze al gestaag aan het groeien?

Het tweede kindje van onze beste vriend is geboren, ze hebben een zoon en hij heet Bas, helemaal super, zodra de verkoudheid van Jelle voorbij is gaan we gauw op bezoek!

Groetjes Janneke

Hoi

Wij overwegen inderdaad een 3e. Ongeveer een half jaar na de bevalling van de 2e (ik had eerst gezegd, er komt geen 3e) begon het ineens te kriebelen. Er was een soort van oergevoel die zei, dit wil ik nog één keer meemaken.
Mijn man had toen echter veel last van hoofdpijn, dit was voor een deel spanningshoofdpijn en voor een deel (weten we nu) allergie voor huisstofmijt en graspollen. Inmiddels is hij er nu bijna vanaf (van de hoofdpijn) toen had hij natuurlijk zoiets van nee er komt geen 3e! Ik heb geprobeerd dat gevoel weg te drukken en vond dat heel moeilijk. Ik kwam er steeds weer op terug. Van de zomer waren we er helemaal uit er kwam een derde, maar nu nog niet want onze oudste is pas 2 en 5 maanden, de jongste is net een jaar. Ik wilde graag de mirena laten plaatsen en met mijn man ging het weer wat minder (duizeligheid enzo) en mijn man stond er nog niet helemaal achter, ik zag allemaal beren op de weg (we hebben 2 gezonde kinderen, dochter en zoon, ruimte in huis, we kunnen nu alles doen wat ons hartje begeert enz enz) dus knoop doorgehakt, er komt geen 3e!. Nu ongeveer 2 weken geleden (het kriebelt steeds) hadden we het er nog eens over, blijkt mijn man nog steeds ook te twijfelen, financieel kan het... moeten wel wat meer op de centen letten, maar dat is niet erg, we hebben het niet slecht. Dus we hebben de knoop doorgehakt en gezegd dat als we er in februari nog zo over denken de mirena er maar weer uit moet. Nu dit dus is gezegd, begin ik weer te twijfelen, maar we hadden zoiets van als we er steeds op terug komen, dan is de wens er dus toch voor een derde... vind het heel moeilijk.
Ik ben ervan overtuigd dat je geen spijt krijgt van een kind dat je hebt, maar wel van één die je niet hebt. Kortom dilemma dilemma.
Ik vroeg me dus af of er meer mensen zijn die zo enorm getwijfeld hebben en wat de keus is die ze hebben gemaakt.

Terug
Bovenaan